MKII Escort RS mexico byl ve výrobě od listopadu 1975 až do července 1978 v Saarlouis (tehdejší Západní Německo). Bylo prodáno něco kolem 2500 kusů tohoto modelu. Bylo možné si vybrat z 10 barev karoserie, interiér pouze v černé barvě.
Motor vycházel z 1600 ccm s rozvodem OHC verze s výkonem 95 bhp při 5750 otáčkách.
Převodovka 4-rychlostní Typ B umožňující rychlé řazení. Přední náprava typu McPherson a Sachs tlumiči, které byli i na zadní nápravě.
V interéru byli použity sedačky Recaro, stejné jako v MKII RS2000.
Ford Escort MKII RS1800 1975 to 1977
Tento Ford byl vůbec nejúspěšnější rally automobil. I po více jak 25 letech od svého vzniku, je stále schopný vyhrávat Clubman & international rallies.
RS1800 byl ve výrobě od května 1975 do října 1977. První verze (05/1975-12/1975) měli stejnou kastli jako Escort Sport s označením začínajícím na BBAT. Od roku 1976 použili vyrobený MK2 Escort RS Mexico z továrny v Saarlouis, u kterých číslo kastle začínalo na GCAT. Tento RS Mexico byl transportován do Anglie, kde OHC motor nahradili motorem BDA. V podstatě se jednalo o MKII Mexico s BDA motorem.
Kolem 109 aut bylo vyrobeno. Aktuálně je registrováno 86 RS1800.
Všechny RS1800 byli vyrobeny v diamantově bílé barvě s dvěma vyjímkou v novinářské karnevalové červené a jeden v benátské červené.
Ford Escort MKII RS2000 1976 to 1980
Představen v lednu 1976 a základem mu byl 2 dvéřový MKII Escort. Používal dvoulitrový řadový čtyřválec SOHC podélně s pohonem zadních kol.
Čtyři elektronové kola byli v základní výbavě. Přední náprava typ nezávisle zavěšení MCPherson se stablilizátorem. Zadní náprava s listovými péry a teleskopickými tlumiči. Dostupných bylo 11 variant barev karoserie a zpočátku jedna specifikace výbavy. Zajímavostí je, že verze z roku 1976 měli ve standartní výbavě vše, co poté bylo ve výbavě na přání.
Ford Escort MKII RS2000 Series X (X-Pack)
Speciální verze RS2000, nabízená dealery Ford : X-Pack. Vyznačovala se hlavně brutálními 7.5" RS koly z lehkých slitin, rozměry pneu 225/60 a kompletním kitem na úpravu motoru 2.0 DOHC vyhovovující specifikaci Group One. Kit motoru obsahoval nové dvojité karburátory, sání, modifikovanou hlavu Group One a výfukový systém. Výkon tak stoupl na 146 bhp. X-Pack kit byl k dispozici pro jakykoli model Escort MKII.
Pro návrat na hlavní menu, stiskněte velké logo Ford.