Našel sem nějakej návod třeba někomu helfne takze tady je:
Autolakýrnické práce – oprava poškozeného karosářského dílu
1) Důkladné omytí a odmaštění
2) Obroušení poškozených ploch P 80 – P 120
3) Očištění a odmaštění
4) Základní nátěr holého kovu (PRIMER, vytěkání/zaschnutí)
5) Tmelení poškozených ploch stěrkovým tmelem
6) Broušení tmelu za sucha P 80, P 120, P 150 – 240
7) Základování holého plechu při probroušení
Odmaštění
9) Stříkací tmel (v případě velkých tmelených ploch)
10) Broušení P 180 – 240
11) Očištění a odmaštění
12) Nástřik plniče
13) Vybroušení plniče na sucho bruskou P 500 – 800 a za mokra P 800 – 1500
14) Očištění a odmaštění
15) Maskování (zakrytí ploch, které se nebudou lakovat)
16) Nástřik vrchním lakem ve dvou vrstvách
Materiál
• odmašťovač
• základní nátěr (PRIMER)
• základový plnič (kombinuje 2 vlastnosti – základní antikorozní ochranu a plnící funkci)
• plnič (FILLER – izoluje původní vrstvy nátěru a spojuje s novou povrchovou úpravou)
• tmel polyesterový dvousložkový stěrkový
• tmel stříkací
• tmel jednosložkový (drobné rýhy a póry)
• brusivo: polyesterový tmel P 80, P 120, P 180 – 240
stříkací tmel P 180, P 240, P 320
plniče P 400, P 800 – 1500
• brusné houby: FINE = P 280 – 320
SUPERFINE = P 400 – 800
• utěrky na odmašťování
• antistatické utěrky na prach
• maskovací pásky
• maskovací papíry
Nářadí
• brusné podložky a hoblíky
• stěrky plastové a kovové
• brusky (excentrické, vibrační)
• stříkací pistole na plnič na vrchní lak
• průmyslový vysavač