fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2007 17:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
angličák píše:
HNUS!!!!! Tak shnilé nosníky sem už někde viděl....nechutné....auta z DE a AT jsou všechny v takovým hnoji....a bazary maj zřejmně množstevní slevy na kyt...

Omlátit jim takovej srak o hlavu...a pak samozřejmě podpálit...

No ja mam auto z DE a mam ho krasne ciste, na poklep vsude plech. Nevsechny se koupaly.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 19:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
NO díval jsem se na podvozek a bude potřebovat opravu. Známý technik mi řekl cenu cca 3tis za stranu auta včetně prahů, části podlahy, dále 1500 za nosník, řádově tedy 9-10tis celý podvozek - včetně práce a materiálu.

Nemám ponětí jestli je to odpovídající. Kdo máte zkušenosti, kolik je realná cena takovéto opravy?

Diky

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 19:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Já jsem měnil zadní nosníky a prahy,materiál mě vyšel cca na 12 000,-
Opravovat nosníky jiným způsobem než vyměnit, je zbytečná a neúčelná práce.

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 22:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Fisico píše:
Já jsem měnil zadní nosníky a prahy,materiál mě vyšel cca na 12 000,-
Opravovat nosníky jiným způsobem než vyměnit, je zbytečná a neúčelná práce.


Souhlas, já sbírám duševní sílyna to stejné...navíc si k tomu přhodím i komplet blatníky až po okna...když už....vono toho na men stejně vypadne ještě víc...

Lepení si nechte na modely a ne na auta...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 12:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:12
Příspěvky: 129
Bydliště: Brno
mam MK VI z rakouska.
Vcera si to hrnu svych cca 120km/h (1,8D 8) ) a najednou se ozvalo (a uz neprestalo) vosklivy "huuuuuuuuuuu" + tahnuti auta doprava. Prava zadni (koupena jeta) guma si rekla,ze na me kasle a ze radsi praskne. Vytahnu rezervu (kupodivu byla tvrda) a pritelkyni z auta. Jeji rady, ze "bysme tam meli dat trojuhelnik" nedbam a taham hever (kdo by rekl,ze se bude tam blbe odsroubovavat). S mohutnym zarvanim "a je venku haj*l jeden sem se otocil a za mnou hlidka PČR. Vysvetlil sem,ze prave taham trojuhelnik (v ruce sem mel hever) a pritelkyne ho odnese na misto, kam patri. Vyhrabal sem v plastu zabalenej triangl. Po otevreni na me vypadlo celkem 6kusu neceho. 3x odrazkove rameno, 3x nejaka kovova noha. S pul tunou elektrikarske izolepy (v te zime, drzi jako pribita) sem to dal dohromady a poslal pritulku pryc.

Povolim matky, vrazim kvalt a hever a jdu na to. Peclive zkontroluju umisteni heveru (takovej ten zlabek).
Zacnu motat, auto krasne leze.
Sundam kolo a slysim troubeni - rezerva se svine kutalela smerem do dalnice,tak sem ji musel ukazat tu spravnou cestu a vrazit ji na auto.
Nevrazil.
Auto sem zvedl malo, tak sem jeste pridal asi 4-5 otacek na heveru - supr,uz to pude.
Projel kamion a cely auto se zavlnilo.
Kř..... kř..... křuuuuuuuuup.
Ted uz vim, ze ne vsechno co je nastrikane gumoasfaltem je nezrezle :lol:

Pak uz jen volani kamosa s (hydraulickym heverem), dalsi policejni hlidka, zvedani auta pres polni lopatku, v nasranosti rozkopana poklice (nohou se nasazuji blbe).
Spokojeny navrat domu...

Jo a ucel cesty- vyzvednuti vyreklamovaneho DVD prehravace.

Po zapojeni doma sem zjistil, ze stale neprehrava DVD...

_________________
Polaris Grey 92
Diesel 1.8 60HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 20:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
No tak u takle stareho auta by me ani nenapadlo to zvedat za práh,hydraulickej hever pod napravu to je jedina jistota,ten malej hevirek stoji asi tri kila tak to zase neni takova investice.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 10:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
mr.BSE - dost dobré,když se daří,tak se daří.
Já sice prahy shnilé nemám,ale tu malou panenku si asi koupím,není to špatné.Nůžkovou hydrauliku na kolečkách mám,ale to je zbytečně velké.Navíc můj bývalý kolega měl z té panenky štípačku na dřevo.

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 11:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:12
Příspěvky: 129
Bydliště: Brno
hubert píše:
No tak u takle stareho auta by me ani nenapadlo to zvedat za práh,hydraulickej hever pod napravu to je jedina jistota,ten malej hevirek stoji asi tri kila tak to zase neni takova investice.


njn, me nic jinyho nezbejvalo :oops:

_________________
Polaris Grey 92
Diesel 1.8 60HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 11:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:12
Příspěvky: 129
Bydliště: Brno
Plazák píše:
mr.BSE - dost dobré,když se daří,tak se daří.
Já sice prahy shnilé nemám,ale tu malou panenku si asi koupím,není to špatné.Nůžkovou hydrauliku na kolečkách mám,ale to je zbytečně velké.Navíc můj bývalý kolega měl z té panenky štípačku na dřevo.


jj, je to fakt dobra vec ten heverek. Taky uz ho vozim v aute :lol:

_________________
Polaris Grey 92
Diesel 1.8 60HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 21:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak ja mam v aute jen origo hever a zatim s nim dikyboju nemam problem... na 19 late stare auto a k tomu jeste Forda docela dobry. Ale dle stavu prahu duheho kombika si asi taky poridim pro jistotu nejaky normalnejsi.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2008 22:55 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
To já jsem platil za nové prahy, nosníky,kousek podlahy a nástřik 6900kč. Děláno u znamýho se kterym hraju fotbálek.

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2008 22:57 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
Jinak s tim heverem mám taky zkušenosti když mi chtělo auto spadnout na nohy když jsem byl pod autem. A jednou jsem to taky zvedal ve předu za prahy a nějak se to nechtělo zvednout :-)))

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 08:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
auto zvedam jedine za ramena v predu. vyhoda je, ze staci 2x otocit ci napumpovat a kolo je ve vzduchu.nemusi se cekat az se pruzina a tlumic napne.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 20:32 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
jj taky už to jinak nezvedám

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 02:35 
Offline
Nováček

Registrován: 17 úno 2008 01:45
Příspěvky: 28
Bydliště: Kosice SR
ja tak tiez napodobne. Ale jedna vec ma udivuje u mojho kamarata. Nebude rec o forde ale o skode 120 rv.87 . On stale zdviha auto s klasickym zdvihakom , co sa zasunie pod podbech a auto normalne vydvihne. Auto nebolo nikdy zvarovano. Akoze dole klobuk pred jeho podbehmi :)

_________________
Ford Escort 2000RS,rok;91; 110kW; RKAT
Momentalne ziadne extra upravy.
Lita 15" kola. Xenony,bile smerovky,cerna farba s lakem.
Radio Alpine CDE-9873RB. V dverach herz 150w a v zadnej doske pionir 240w.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 11:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Kdovi co soudruhum prislo pod ruku a z ceho tu kastli udelali...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 úno 2008 22:47 
Offline
Nováček

Registrován: 17 úno 2008 01:45
Příspěvky: 28
Bydliště: Kosice SR
keby tak spravily meho escorta RS 91 tak by som nemal nic proti :)

_________________
Ford Escort 2000RS,rok;91; 110kW; RKAT
Momentalne ziadne extra upravy.
Lita 15" kola. Xenony,bile smerovky,cerna farba s lakem.
Radio Alpine CDE-9873RB. V dverach herz 150w a v zadnej doske pionir 240w.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 22:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 pro 2007 10:45
Příspěvky: 36
Bydliště: Komenského 1158,Kostelec nad Orlicí
U těchto aut je koroze opravdu veliký problém,kamarád měl Ford Escort kombi z roku 1992 a za jízdy se utrhla zadní náprava a auto silně havarovalo,není to jediný případ u Escortu či Fiesty,největší riziko představují vozy od roku 1990 do roku 1994,je to nepotrvzená informace techniků STK,po roku 1995 je použita lepší technologie a ochrana proti korozi,ale i po letech to nemusí být lepší...Hlavní problém představuje koroze nosníků,škoda,že to není lepší jinak by Escort byl velmi žádané a více ceněné auto.Vzpomeňme si na Francouzké vozy i když je kvůli něčemu nechceme,karoserie jsou nezničitelné...

_________________
Ford Escort Turnier 1.8D r.v 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 22:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
jj mam také oba nosníky pod kufrem zrezlé a jeden práh tak to budu řešit.na tu zadní nápravu jsem už taky koukal páč jsem onehdá ve správách viděl nehodu kdy se ženský za jízdy utrhla zadní náprava a autí se odporoučelo do stromu.tak si řikam jestli to nenecham preventivně zesílit pod uchycením a silnou vrstvu tlumexu na to.ať je to navěky :smt115

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 22:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
zprávách oprava

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz