Tak jak mam vyvarku za sebou a postupoval sem dle rad anglicaka. Treba nekoho nakopnu do teto procedury a nebo inspiruji.
Spodek sem cely odrbal az na plech ( horkovzduska + spachtle a origo nastrik jde loupat krasne, potom zbytky dobrousit dratakem na flexu)
odmastil a natrel zakladovkou. Nechal ji zaschnout a cca po tydnu sem aplikoval vrchni kryci barvu.
Tuto proceduru jsem zvolil jak na spodku auta tak v interieru.
V interieru jsem jeste pred nanosem kryci barvy zalepil spoje,svary,sterbiny PUR tmelem. Potom jsem teprve nanesl vrchni barvu.
Na spodku, kdyz byla kryci barva zaschla nakoupil sem PUR tmely ( osvedcil se me Klempirsky tmel 40FC od Soudalu, napriklad Den Braven,Makroflex uz se me blbe roztiral a vytlacoval z tuby(zlomil sem na nich 2 klasicke pistole), je totiz tuzssi). Vzdy sem si par tub vymackal do vanicky od zmrzliny a stetcem natiral cely spodek auta! Vcetne svaru,nosniku proste vse co slo. Je to docela narocne ale za odpoledne se da natrit cele auto i kdyz potom pekne boli ruka.
Po zaschnuti Polyuretanu jsem koupil Body 930 (
http://www.coloren.cz/prostedky-naterov ... dy-930.htm ) a tim cely spodek natrel. Je to cerny kryci nater na bazi gumoasfaltu a neprelakovatelny. Koupil sem 5kg s jeste neco zbylo.
Vypada to celkem "funkcne tak doufam ze bude na nejaky cas pokoj.
Na dutiny jsem nejdriv koupil vosk od Motipu co se bezne prodava v hypermarketech atd. Ten je docela na prd, dela slaby,ridky film a je to jak kdybych tam nastrikal lak na vlasy. Potom jsem zakoupil vosk do dutin od Bernera a stim jsem 100% spokojenej. Krasne medove husty, lepivy, prilnavy povlak.
Tak tot moje zkusenosti, doufam ze to zase za "par" nezacne. Ted resim jaky je nejlepsi zaklad pod lak tudiz ve spreji. Co sem tak slysel tak zakladovka neni 2 slozkova takze je uplne jedno jestli ji koupim ve spreji nebo koupim barvu do pistole.