fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ostřikovače (přední) rozprašovač http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=11323 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | SOVA [ 10 črc 2007 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Ostřikovače (přední) rozprašovač |
Zdarec, řeším problém jenž mi dopřávají moje přední střikovače (u zadního to neřeším). Když začnu ostřikovat, tak z toho jdou 2x2 pramínky vody, což mi moc nevyhovuje protože když mi přistane na skle nějaká moucha nebo cokoliv, tak ty pramínky z ostřikovače jdou vždy vedle a stěrače to jenom rozmažou. Potřeboval bych nejaký ostrikovače který to rozprašej. Kdyz jsem si dělal testovací jízdu v novém Ceedu tak po zmačknutí ostřikování bylo celé sklo ostříknuté... dá se to někde koupit? zkoušel jsem různé prodejny na auta, ale tam nabízejí samé nehomologované stříbrné a svítící sračky (TO NECHCI) navíc vypadali taky že neumějí rozprašovat, protože tam psali "pramínky". dejte vědět DIKY. VS. |
Autor: | Vena [ 10 črc 2007 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozprašovací trysky má i Volvo V70 I. Měli by se dát sehnat vrakáči. Jinak je to skvělá věc, ostříkne komplet plošně celé sklo |
Autor: | zdenal8 [ 10 črc 2007 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus prohledat forum. Tohle už se tu jednou řešilo s ostřikovačema z oktávie. |
Autor: | Plazák [ 10 črc 2007 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zase to do Prčic nemůžu najít,ale někdo tady z fóra má na svých soukromých stránkách pár návodů z elektriky a výměnu ostřikovačů za ostřikovače z Fábie. Ať je to kdo chce,ať se přizná. |
Autor: | Wizzy [ 10 črc 2007 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že o tom psal Pavel 1.6 ale nedám za to do ohně ani malíček levé ruky. |
Autor: | Pavel 1.6 [ 10 črc 2007 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už jsme se o tom tady bavili.Je jich několik druhů-pevné,naklápěcí a naklápěcí vyhřívané.Ty pevné dobře vypadají,ale musí se podkládat kvůli úhlu kapota-sklo.Ty naklápěcí (někde jsem tu dával fotky) zase nevypadají moc aerodinamicky, protože jsou v originále umístěný ne na kapotě,ale pod jejím koncem. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 11 črc 2007 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No malinko se tomu dá napomoci tím, že do vody přidáš něco pěnivého, pak to taky zabere více plochy a potom sestělováním ostřikovačů na plochu stěrače. Spíš je problém v tom, že stěrače nemají prodlevu a začnou stírat ještě než se ostříkne sklo (na sucho) a vše se rozmaže. Jinak já mám rozprašovač na služební Fabce a zase s ním nejsem moc spokojenej za vyšších rychlostí, protože to pak jde většina rozprášeného uplně jinam než na sklo PS: jinak mohlo by tě na rozprašovací trysku navíst to, že Mondeo v kombajnu jí ma na pátách dveřích.. co zkusit použít tuhle |
Autor: | Karel [ 11 črc 2007 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Mondeu to nejde striknout a pak teprve pustit sterace?Me na escu jo. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 11 črc 2007 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne na Mondeu ani na Escortu mi to nešlo a nejde to ani na pantátovým a ten má taky MKVII. |
Autor: | Xenotoca [ 12 črc 2007 01:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejúčinnějším rozprašovačem je rychlá jízda. Při 160 km/h i ten nejobyčejnější ostřikovač vytvoří na předním skle pěknou rovnoměrnou mlhu. Ale musíte ji včas setřít... |
Autor: | Karel [ 12 črc 2007 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Ne na Mondeu ani na Escortu mi to nešlo a nejde to ani na pantátovým a ten má taky MKVII.
No ja striknu a pak teprve pustim (pohnu)packu. Ze bych to mel jiny?? A mel jsi cyklovac? |
Autor: | Toko [ 12 črc 2007 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám to stejně jako Karel. Vepředu nejdříve stříkám a pak stírám. Jedině vzadu jde nejdříve stěrač a pak ostřik. |
Autor: | Jimmy [ 13 črc 2007 07:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy jsi si jistý, že to tak máš? Na Esku? U mondea nevím, ale na Ecortu je přece na pravé páčce čudlík a tím ostřikuješ a pak dáš páčku a tím stíráš. U zadního okna je to tak jak jsi psal. První zapneš stěrače a pak teprve ostříkneš... |
Autor: | Bendy&Macíček [ 13 črc 2007 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sypu si popel, mate pravdu, vpředu Esco nespouštělo automaticky stěrač, jen vzadu a tam mi dvakrát prolít než se načerpala voda..... Na Mondeu to začne stejně, takže první cyklus běží skoro na sucho, u Fabky je prodleva. Dneska jsem to zkoušel porovnat. Na druhou stranu ten rozprašovač sice ostříkne větší plochu, ale z toho bodového je na skle daleko více "vody" |
Autor: | SOVA [ 13 črc 2007 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Panove diky za prispevky, ale furt jsem se od vas nedozvedel, kde je sehnat. Na vrakac jsem take pomyslel, ale trochu bych se potom bal toho systemu rozprasovani, myslel jsem spis nejaky novy treba primo od forda, anebo pokud ma nekdo nejnovejsi esco, zda uz toto esco nemelo v zakladu ty rozpr. ostrikovace. To zda si vybrat jeslti praminky (bodovky) anebo rozprasovac je jasna volba, protoze kdyz si neco vlitne do skla tam se to rozprcne a ty praminky si strikaji uplne na jine misto tak ti to ten srerac akorat zozmaze po draze steracu a asi po 10satem ser¨treni se toho jakz takz zacinas zbavovat. takze chci rozhodne rozprasovac, to byl taky duvod vsech automobilek, proc to tam zacali davat. takze jeste jednou prosim, zda by nekdo nevedel, konkretni moznost nakupu techto ostrikovacu, z toho co jsem cetl asi nejlepe ty naklapeci, aby se mohli prizpusobit, presne na uhel dopadu. dekuji. SOVA |
Autor: | W50L [ 13 črc 2007 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co nějak vymyslet lištu přímo na stěrač, aby to stříkalo těsně před gumičku stěrače. |
Autor: | Jimmy [ 13 črc 2007 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
W50L píše: A co nějak vymyslet lištu přímo na stěrač, aby to stříkalo těsně před gumičku stěrače.
To je blbý nápad, protože při cestě zpět by jel stěrač po setřítém okně..... |
Autor: | W50L [ 13 črc 2007 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někde jsem to tak viděl, trubička s dirkama dookola stěrače. Tedy na obou stranách lišty. Jinak měl jsem starého renolta a když jsem ostříkl, tak stěrač ještě třikrát setřel. |
Autor: | dragon [ 13 črc 2007 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
W50L píše: Někde jsem to tak viděl, trubička s dirkama dookola stěrače. Tedy na obou stranách lišty.
Jinak měl jsem starého renolta a když jsem ostříkl, tak stěrač ještě třikrát setřel. soused to tak má na peuegotu 405 hadičky vedou až ke stěračům a pak je tam trubička přes celou gumičku a myslím že říkal asi 10 dírek a má to originál |
Autor: | Bendy&Macíček [ 13 črc 2007 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jimmy píše: W50L píše: A co nějak vymyslet lištu přímo na stěrač, aby to stříkalo těsně před gumičku stěrače. To je blbý nápad, protože při cestě zpět by jel stěrač po setřítém okně..... Zas tak blbý to není, některý auta to maj a neviděl jsem v tom problém, protože u Esca to sice vyžaduje upravu trochu většího rázu, ale třeba VW to používa na dodávkách. Jak píše W50L (to je nick...) běžne u aut po zapnutí ostřikovaču stěrače automaticky přejedou a jestě asi třiktát po uvolnění ostřikování. a to Escort nemá, takže by jsi to tam asi usel dodělat na jeden spínač a přidat njaké relátko co by to řídilo. U mondea by to bnášelo pouze přehodit trisku ostřikovače na ramínko stěrače. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |