fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak vybrat remake zadního nárazníku? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=13007 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Andry [ 16 říj 2007 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Jak vybrat remake zadního nárazníku? |
Jak už se stává, občas vás někdo trefí. A já potřebuji vyměnit zadní nárazník. Jaká je zkušenost s neoriginálním nárazníkem? Jsou tam ty 4 šrouby? Je tam ta absorbční pěna či plastová výstuha? Jde to bezbolestně napasovat? V ACI mi řekli plastová výstuha a 4 šrouby. V Kelly mají jen holinu. |
Autor: | Jarošu [ 16 říj 2007 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím jak je to s uchycením a výstuhama, ale neorig. nárazník vydrží víc než nárazník orig. |
Autor: | Andry [ 16 říj 2007 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a dle čeho soudíš? |
Autor: | Jarošu [ 16 říj 2007 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
je pružnější a není tak náchylnej k prasknutí. |
Autor: | Andry [ 16 říj 2007 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mluvíš z vlastní zkušenosti? Pokud ano, pak by jsi mohl vědět více než já, jak je to s tím uchycením. Každopádně si nedovedu představit, jak by bylo řešeno přidání šroubů, pokud by se jednalo o čistej skelet. |
Autor: | Jarošu [ 16 říj 2007 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne ne, vlastní zkušenost není. Mam prasklej zadní tak jen to co jsem se dozvěděl a zjistil, jasně že tady. |
Autor: | Jarošu [ 16 říj 2007 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady je taky o nárazníku co se týče pevnosti zmíňka http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=12784 |
Autor: | zdenal8 [ 16 říj 2007 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No hlavně ja taky rozdíl mezi tim černym nárazníkem a nárazníkem pro lak. Co můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, tak po střetu originál lakovanej nárazník na kaši a originál černej úplně v pohodě (oba na escortu). Jenom pár škrábanců. A to si nejsem jistej, jestli ty škrábance tam nebyly už dřív. |
Autor: | Andry [ 16 říj 2007 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chyba. Beru pro lak, neb u lakoše to bude za 1,5k se vším všudy a bude to ladit. Po telefonickém dohovoru s ACI má plastovou výstuhu a 4 šrouby pro uchycení do šasi. |
Autor: | ondrapb [ 16 říj 2007 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdenal8 píše: No hlavně ja taky rozdíl mezi tim černym nárazníkem a nárazníkem pro lak. Co můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, tak po střetu originál lakovanej nárazník na kaši a originál černej úplně v pohodě (oba na escortu). Jenom pár škrábanců. A to si nejsem jistej, jestli ty škrábance tam nebyly už dřív.
Co vim od mechanika ktery stajuje nase sluzebni tak ten cerny sice nevypada tak dobre ale jinak se vyplati. Je pevnejsi a kdyz uz te nekdo tukne tak staci kolecko 3 cm "běliny"(nevim jak to nazvat-proste kdyz to zpet vypruzi a zustane tam svetlej flek ) a uz mas od pojistovny narok na proplaceni noveho, proste zadne spravovani. Zatimco ty lakovane uz musi byt poradne rozlamane jinak plati jen spraveni... |
Autor: | enjoy [ 17 říj 2007 01:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusenost je takova,ze horsi nez original to byt nemuze. jednou jsem se na nej spatne podival a prasknul. |
Autor: | Andry [ 17 říj 2007 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
V MJ auto mají od fy KLOKKERHOLM a je to s výstuhou, ale ty šrouby tam nejspíše nejsou. Jde o to, že nevím, jakým způsobem to přichytit. Jestli není třeba dělat nějaký zásah. |
Autor: | Andry [ 18 říj 2007 05:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nakonec volím originální díl. Pojišťovna vyplatí rozumný peníz na to, aby jsem to pokryl naprosto v klidu. Origo díl, origo lak, montáž sám. Nicméně po několika konzultacích s ACI a PET autodíly v Brně, se jedná o díl s platovou výztuhou i se šrouby. Od PET je prý bere nějaký borec a pochvaluje si je. Nicméně obě prodejny mají velmi vřelý přístup, i přesto, že jsem je upozornil na to, že u nich nenakoupím. |
Autor: | LeMans [ 18 říj 2007 07:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, 1500 za nárazník.. to je standardní lakovnová cena... sice osobně bych zvolil neoriginální nárazník a stříknul bych si to sám a byl bych na úplně jiné ceně a ještě k tomu bych měl lepší nárazník... ale to je každého věc... |
Autor: | Andry [ 18 říj 2007 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
origo nárazník 6813,- originální lak 1000,- . Pojišťovna dá 14,5k. Namontuju sám. Nikdo mi nebyl schopen říci jak je to s neoriginálním nárazníkem tak abych se o to mohl opřít. Je to jako by jsem ho měl rozbit jen já. Kamarád - mechanik od Forda mi řek, že pokud nejsou s pěnovou výstuhou, tak to stojí za prd. Sám je na Esku a šetří každou kačku a firma na něm nestojí. Rozhodně jsem neprodělal, což mě nestaví do role člověka s hloupým rozhodnutím. |
Autor: | LeMans [ 18 říj 2007 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ale mohl jsi vydělat ještě víc - ono zadní neoriginálí nárazník stojí cca 3000,- +- no a nalakovat nárazník se dá cca za 1000,- naposto v klidu. A jsi na 4 000,- plus nějaké drobné. S tím, že onen neorigo nárazní je paradoxně opravdu lepší. nebo třetí možnost najít si nárazník už jetý,ale jinak v pořádku a stříknout si ho do barvy. to by vyšlo ještě levněji. |
Autor: | Tomas20 [ 18 říj 2007 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans píše: ... najít si nárazník už jetý,ale jinak v pořádku a stříknout si ho do barvy. to by vyšlo ještě levněji... tahle moznost se mi zda pro me asi nejlepsi. Planuji koupit pouzity mlhovkovy naraznik a nechat si ho striknout do barvy auta. Mam bezmlhovkovy naraznik a ten se mi moc nelibi.
|
Autor: | Plazák [ 18 říj 2007 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky tady nepadlo,že neorigo nárazník se dá vypěnit,když už to tam někdo musí mít.Já viděl neorigo plasťák v laku z Polska na Mondeu za cca 1500,- a byl v poho.Borec co to měl na autě mi to ukazoval - kopl do toho fest a nic. Já mám zadní prdlý na dvou místech,všechno na opravu doma,ale asi na to před zimou prdím,bo se mi do toho nechce.Na jaře to zkusím opravit a když to nezvládnu: 1. vyseru se na to a nechám to hnusné 2. koupím neorigo plast v laku |
Autor: | skaldal [ 18 říj 2007 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já přihodím taky svoji trošku, já zase upřednostňuju použitý originál, než novou repliku. Ty repliky mají sice gumovější plast, ale zase tam nedrží ty výztuhy, když dojde k nějakému střetu, tak skořepina jako taková sice zůstane vcelku, ale utrhne se výztuha. Další věc je, že v té plastové výztuze mají vsazený normální šrouby se šestihranou hlavou, kterou zajišťují jen plastové výstupky a pokud po čase šroub orezne a chceš nárazník oddělat a protočí se ti ta hlava šroubu, tak jsi v prd..., protože se tam ničím nedostaneš, abys tu hlavu přidržel a jediná demontáž spočívá v utržení nárazníku. Popravdě ještě jsem nikdy nesundal z Escorta repliku vcelku, narozdíl od originálu. |
Autor: | LeMans [ 18 říj 2007 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaly, kdyžs už sem zavítal - kolik se tak pohybují použité nárazníky? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |