fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Opravovat po bouračce?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=1327
Stránka 1 z 1

Autor:  Jack [ 06 led 2005 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Opravovat po bouračce?

Zdarte,

před vánocema sem měl menší incident, byl sem před volbou čelní střet nebo to zkusit u svodidla, vybral si svodidlo, jenže cca ve 100 km/hod sem se o ně otřel. Mam chyceny cely bok. Na funci auta to nema vliv, dveře otevřu, jenom je v .... zámek. Kdybych to chtěl celé opravovat vyjde to prý na 40 tisíc, v případě že bych bral díly z vrakáče tak na 15-20 tis. Tmelovat mi nedoporučovali, prý stejně nejdráž vyjde metaliza a tmel za rok dva začne opadávat. Taky sem si říkal že bych to obrousil a natřel obyč barvou. Sice to bude poznat ale vyjde to podstatně lip.

Jaké máte zkušenosti. CO by jste poradili?

Diky

J.

Autor:  mrazik [ 07 led 2005 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuji shánět na vrakáči díly se stejnou barvou. Escortů je tu hodně, takže by jsi měl mít štěstí. Do doby, než seženeš bych to zatřel barvou. Nebude to hezké, ale účel to splní.

Autor:  Standa [ 07 led 2005 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jistě že to můžeš nechat jenom tak, že to obrousíš a pak přetřeš. Jako prozatimní řešení by to šlo, ale nastálo bych s takovým autem asi nejezdil, ale to je každého věc.
Jinak já bych se přiklonil k variantě vyklepat a přetmelit. Dnešní tmely jsou určitě v takové kvalitě, že při dodržení technologie zpracování do 2 roků nic neopadne. Jde o to spíš sehnat dobrého autoklempíře, který to neodflinkne. Co se týče dílu z vrakáče, tak může být problém se slicováním a stavem použitých dílů. Určitě záleží také na tom jak dalece prostoupila koroze na stávajících dílech a podle toho bych se rozhodl pro konečné řešení.

Autor:  Lubak [ 07 led 2005 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

To záleží na tobě v jakém máš auto stavu, ale vím z valstní zkušenosti že i když seženeš díl z auta stejné barvy nemusí ti to ladit úplně, záleží kde to auto jezdilo,jak bylo udržováno a tak, barva po čase trošku mění odstín a to je problém. Raději bych vyklepal sehnal klempírku a dal do kupy, to je ale tvá věc.

Autor:  Milan [ 09 led 2005 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud budeš postupně kupovat díly na vrakáči i se stejnou barvou, tak se stejně nikdy přesně netrevíš do odstínu (vyšisování, lak byl stříkaný v různých výrobních lakovnách tj. patrné rozdíly v odstínu - především metalíza). Další věc je slícování dílů. Stejně bys ve finále musel celý bok nechat přestříkat, pokud nechceš aby byly patrné stopy po bouračce a auto nebylo strakatý.
Raději bych doporučil celý bok vyklepat (pokud to není moc zmuchlaný), vytmelit. Dobrý klempíř by to měl zvládnout tak, aby se nemuselo moc tmelit a potom celý bok stříknout.

Autor:  Návštěvník [ 20 dub 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Milan píše:
Pokud budeš postupně kupovat díly na vrakáči i se stejnou barvou, tak se stejně nikdy přesně netrevíš do odstínu (vyšisování, lak byl stříkaný v různých výrobních lakovnách tj. patrné rozdíly v odstínu - především metalíza). Další věc je slícování dílů. Stejně bys ve finále musel celý bok nechat přestříkat, pokud nechceš aby byly patrné stopy po bouračce a auto nebylo strakatý.
Raději bych doporučil celý bok vyklepat (pokud to není moc zmuchlaný), vytmelit. Dobrý klempíř by to měl zvládnout tak, aby se nemuselo moc tmelit a potom celý bok stříknout.


prosimte posli mi fotky tvého esca a napis jakej je to rok vyroby..myslim že máme úplně stejný..díky moc!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/