fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prozatimni osetreni spodku..
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=20167
Stránka 1 z 2

Autor:  payus [ 08 lis 2008 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Prozatimni osetreni spodku..

Zdarec lidi,
mam dotaz, konecne se mi podarilo dat dokupy koupeneho fordika, chtel sem jeste osetrit spodek a dutiny, ale bylo mi receno ze uz je pozde a nechat to na jaro....je mi ale lito to necha jen tak napospas, protoze misty je to napadeny fest..otazka, co s tim, napadlo me nejak to prozatimne na zimu jen zamazat..napadaj me tyhle moznosti:

-vykaslat se na to
-nahrubo napadeny mista vzit kartacem a nastrikat nejakym gumoasfatem
-natrit to vyjetym olejem:)
-zkusti sehnat nekoho kdo to udela i v tomhle hnusu..

tady pro predstavu...skrz to neni, ale chytnuty je to mistama dost..:(


ObrázekObrázek

Obrázek

Autor:  blackford [ 08 lis 2008 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

nechci te nejak nastvat ale tohle podle me nema cenu nejak osetrovat.... teda pokud to nechces osetrit svareckou za bakulu penez. Na tom taznym oku uz bych nic netahal.

Autor:  dj.DEKL [ 08 lis 2008 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

To je MK7?

Autor:  payus [ 08 lis 2008 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

jo, mk VII, ono to vypada na tech fotkach dost desive, ale ve skutecnosti to tak hrozny neni, je to krome ty uplne zadni casti jen na povrchu... a nosniky jsou taky ok..ted sem do toho dost rejpal..a zbytek spodku auta je taky ok, bylo to chyceny jen u prahu a to uz je vyvareny..takze je zase skoda to nechat, dal sem do toho uz docela dost penez

Autor:  Vavris [ 08 lis 2008 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokud jsi do toho žgáral šroubovákem a nejde to skrz, tak to očisti a něčím ošetři, pohledej ve fóru, je tu o tom napsáno hodně. Nosníky ti závidím, já je sice po povrchu nemám zrezlé skoro vůbec, ale venitř jsou nejspíš pěkně chytlé, takže budu muset vyvařovat :(

Autor:  payus [ 08 lis 2008 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

a jak poznam ze jsou uvnitr ok?:) koukal sem na to zbezne s mechanikem, ten rikal ze ok..ja nejsem odbornik...ale ted sem na to jeste koukal, strkal prsty do tech der a tam je to po hmatu hladky, jakoze asi jeste puvodni nater...tak snad...to auto je jinak ok, takhle shnilej je jen ten zadek, coz nechapu...jinak mam predstavu zivotnosti tak dva-tri roky..to by myslim mohlo prezit ne?:) ma najeto 145 tkm skutecnych a vsechno ostatni je ok...teda, skoro:)

Autor:  Vavris [ 08 lis 2008 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

payus: Tož já zas nejsem člověk, který by mohl až tak radit. Rady tu spíš sbírám... Zkus ten test se šroubovákem, pokud nepůjdeš skrz, tak to je v pohodě :) Zadky hnijou na Escortech moc rády. Ale pokud chceš životnost 2-3 roky, tak by to imho mělo vydržet i bez ošetření.

Autor:  payus [ 08 lis 2008 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ja taky predpokladam ze by to vydrzet melo, ale trha mi to srdce nechat to hnit, sem maniak, kterej si koupi 11 let stary nahnily auto a chce aby tam bylo vsechno ok...nebo aspon osetreny..:)) Uz sem do toho dal docela dost, zbyva uz jen tohle, zarovka v hodinach a takove divne cuknuti..sem tam:)

Autor:  Karel [ 08 lis 2008 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Trochu to odrhni kartacem a strikni olejem,nejakym prilnavym,polnacka a zase nastrik olejem a znovu polnacka a mas to.Stara osvedcena "ekologicka" ochrana.Ver tomu ze je to nejlepsi ochrana nacatych casti podvozku.

Autor:  Vavris [ 08 lis 2008 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

To co napsal Karel je tak trochu řešení "bastardo", ale efektivita maximální :D

Autor:  blackford [ 08 lis 2008 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

Uvidime co sem napise anglicak, ale pokud puvodni tloustka plechu byla cca. 0,5 mm tak tohle ma tak slabou polovinu, alespon kolem te prohlubne na rezervu. Kazdopadne to co nejvic ocisti, natri dobrym zakladem a strikni, nebo natri, nejakym naterem na spodky, ja pouzivam lety osvedceny HB BODY.

Autor:  BlueWolf [ 08 lis 2008 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Obrousit ocelovym kartáčem, otřít, odmastit a natřít Hammeritem, potom něčím na ošetření podvozku (Body atp.) A pak použít, jak už psal Karel, olej. Já smíchávám ložiskový s fritovacím. Pořádně promíchat a směs pak perfektně vzlíná. Používám to jak na podvozek, tak na dutiny. Co je mastný nehnije. :-D Je to sice hegeš, ale funguje to.

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2008 00:19 ]
Předmět příspěvku: 

Teda když vdím tohle, tak bych řekl, že nosníky jsou jasná smrt....

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2008 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jen tak pro představu, tohle byl můj nosník před ošetřením: Obrázek


A když jsem do toho pořádně rýpl šroubovákem a kladivem, tak z toho byla díra 10x4cm......

Takže zrovna zapomeň na iluze o tom, že podvozek je relativně OK. Ty nosníky prostě hnijí uvnitř. Ten nosník je složený ze dvou plechů mezi kterýma je cca 1mm fuk a tam to všechno začíná. Pokud už se Ti koroze dostane do takového stádia, že dělá puchýře na povrchu nosníků, tak už je většinou nosník uvnitř totálně mrtvý....

Ale pokud auto plánuješ vlastnit max. tři roky, tak bych hlavně zkontroloval jestli ta rez jde k uchycení nápravnice a pokud ne, tak to snad vydrží.

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2008 00:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tady ještě jedna fotka, kdy jsem to očistil flexou - vypadá to docela v pohodě chycené to je, ale jen povrchovka (jsem si říkal....)

Obrázek

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2008 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

No a poslední fotka ukazuje, jak velká díra z toho vylezla.... (bohužel jsem byl z toho tak nasraný, že jsem to ani nevyfotil, takže jen naznačené červenou)

Obrázek

Autor:  Vavris [ 09 lis 2008 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

takto přesně vypadají moje nosníky :(:( Jimmy, vyvařovals nebo cos s tím dělal ?

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2008 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

Víš co, já jsem do toho začal rýpat 2dny před STKčkem, takže jsem to musel rychle nějak vyřešit, no a tak jsem to vevnitř (tou dírou) natřel, potom jsem to natřel i z venku a tu díru přelepil takovou asfaltovou páskou a tu znovu přetřel - no prostě katastrofální řešení, ale bohužel jsem byl v časové tísni kvůli tomu STK. No od STKčka uběhl cca měsíc a já pořád nemám ani trochu chuti se tomu věnovat. Problém je, že svářečku (CO) doma nemám a auto potřebuju 5dní v týdnu, takže absolutně nevím jak to budu řešit.......s největší pravděpodobností to některý víkend pořádně obrousím, odřežu načaté části, odmastím a důkladně natřu (to sejné s druhým nosníkem) - přelepím zase tou páskou aby tam nelétala voda a bordel. No takhle to bude muset vydržet až někdy do června, kdy snad úspěšně dokončím bakaláře a auto tolik nebudu potřebovat, tudíž by se to mohlo vyvařit.

Autor:  payus [ 09 lis 2008 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jo, ja nevim, me prijde ze to nekteri mozna trochu moc resi... ted sem do toho rypal, ten horsi nosnik co je na fotce, obrousil sem tak 0,5 mm vrtackou a dal uz je proste cistej kov. Ten podelnej zadni plech je hodne napadenej, v tom nejhorsim miste uz moc silnej neni, ale skrz neni.. Tady mam otazku, je jeho pevnost nejak zasadni, je nutne to vyvarit? Jinak znovu rikam, vim ze tohle neni auto na 10 let, chci ho na 2-3 roky... A kdyz vidim skudky a fava ve kterych nekteri jezdi, tak myslim ze tady je ta pevnost porad x-krat vetsi.. Jo a na technicke na to nerekli ani slovo, takze to tak desive nebude....nebo se pletu a mam se bat?:)

Autor:  Vavris [ 09 lis 2008 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy: Hmmm, to mi něco připomíná. Ta "chuť" je u nás obou stejná :) Horší ale je, že podobnou "chuť" k vyvařování nosníků mají skoro všichni karosáři v okolí, takže fakt nevím, jak to budu řešit.

payus: Tak na to ser, 2 roky to eště určitě vydrží a pak to pošleš dál případně hodíš ze skály. Soused měl totálně zrezlé Bravo, nevěřil jsem, že to vůbec může držet a on s tím vesele jezdil ještě 2 roky, dával tomu kotel a auto vydrželo a s tou tvojí korozí se to skutečně nedalo srovnat..

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/