fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 čer 2024 00:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 20:14 
Zdravím, protože soudruzi v SRN nějak nezvládli antikorozní ochranu zadních dveří u kombi /sakra a na jakym místě ji u Escorta vlastně zvládli ?/, rozhodl sem se s tím něco dělat. Asi jako hodně z vás mě trápí vyrezlá díra na stěrač. Ono zvenku to vidět skoro není, ale po sundání plastového obložení dveří a motorku stěrače mě málem vomejvali /ostatně jako už poněkolikátý, kdy sem viděl na tomhle autě rezavý místa/.

Jenže aby se to dalo nějak slušně opravit /vyvařit/, bude nutný asi nejspíš vyndat lepený sklo a to bude kámen úrazu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti ? Jak to vyndat, aby se pokud možno nic nezkurvilo ?
Nikdy sem nic podobnýho nedělal a nerad bych se dočkal chvíle, kdy budu těžce nasranej posedávat na zadním nárazníku, budu proklínat Henryho Forda a sklo bude všude kolem mě na X kousků.

A kolipak ta srandička asi bude stát pak ? Myslím opětovný vlepení ? Nemáte představu ?

Děkuju předem za odpovědi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 22:45 
Offline
Forďák

Registrován: 30 bře 2006 18:43
Příspěvky: 81
bude te to stat asi 1000 ,- kamos to taky delal a sklo nesundaval, proste to chladil polejval to vodou, sice bylo to vareni na houby po kouskach, zadny veci svar, ale neparal se s oknem, a v domacich podminkach si myslim ze ho ani nesundas.

_________________
Ford Escort 1.6 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 08:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
A co zkusit to opravit studenou cestou pomocí tekutého kovu. Já jsem to tak udělal, na korozi kolem té gumičky zadního stěrače a je to v pohodě. Základ úspěchu je dobře očistit plochy na které se bude lepit, musí být bez náznaku koroze. Před lepením jsem ještě natřel plochy odrezovačem. Jestli máš kyselinu fosforečnou, tak ji můžeš použít. Pod lepenou díru používám podkladový plech, který zespoda zalepím a shora dotmelím, vše tekutým kovem.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 12:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
standa napsal :
--------------------------------------------------------------------------------

A co zkusit to opravit studenou cestou pomocí tekutého kovu.

hele to mě zajímá můžeš to víc specifikovat ? název výrobku apod.
a zkušenosti jestli to není řešení jen okurkovou sezonu ? a pak rakovina vyleze po prvni soli na cestě? díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 12:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Dá se použít lepoxmetal. Je to dvousložková epoxidová pryskyřice s kovovejma částicema. Drží to dobře a nerezaví. Neni problé to pak přebrousit a lakovat. Ale základ je jak psal Standa dokonale očistit od koroze.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 13:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já používám přípravek Belzona, ale určitě bude fungovat i lepoxmetal, nebo něco podobného třeba s OBI. Když se dokonale připraví podklad tak je to řešení definitivní a žádná koroze se už neobjeví. Určitě lepší než svařování, kdy dojde k vnitřnímu pnutí v materiálu (tepelně ovlivněná oblast se změnenou krystalickou strukturou) a následné korozi.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz