fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
CHirurgické upravy na "kasni" http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=24499 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | guitman [ 07 črc 2009 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | CHirurgické upravy na "kasni" |
Kedže som bol nuteny fotiť štítok kvôli kódu farby, rozhodol som sa podeliť s výsledkami cca 4-týždňovej práce na mojom ESCU pôvodne som chcel len meniť prahy za 4.dni dovolenky...Nejak to nevyšlo a tak uvediem pár skutočností a možností, ktoré ma čakali pri "mravenčej" práci, keďže neznášam "HRDZU". Galéria sa nachádza tu: http://picasaweb.google.cz/drmajo/Esco# použité komponenty:
dve tabule plechu 200x1100x1,8mm dva pozinkovane zákazkove prahy 1,5mm dva vnutorne pozinkovane lemy1,5mm 20x20mmxdlžka prahu nátery: body 992 základ-1 pixla body 930 asfalt -1x 5kgpixla body 950 lakovatelny -1x pixla synt.zaklad praktik seda - 1x pixla synt.vrch praktik hlinikova - 1x pixla eoxidovy tmel ET 07 - nadrž pomocny material: 4x flaša CO2 10kg zváracieho drôtu nesmierne množstvo vlastnej energie a trpezlivosti celkova suma materialov a náterov cca 60€ suma práce nevyčísliteľná To je zhruba všetko čo sa udialo, nerátam to že z výmeny prahov sa stalo vavarenie 3/4 auta, nerátam opravu nádrže miestami deravej špeciálnym tmelom. Ale ked chce mať človek v poriadku "auto" , osobne by som nemenil za žiadnu Fabiu HTP(Horko Ťažko Pôjde)ani za iny šrotovnym ponukany Kiacky či Daciacky výtvor. Ford má svoje muchy ako sú HRDZA a PODVOZKY, ale motoru verim, ked ma sklame maximalne vymením . n záver pár foto: ušetrených 175€ za novú nádrž stačí vedieť ako na to: nové prahy ešte trochu brúsenia tmelenia a striekania a nie je problem zdvihnuť auto bez toho aby sa stratil zdvihak nechcem sa ani vyjadrovať ako to vyzeralo predtým: [url=http://picasaweb.google.cz/drmajo/Esco#5355807180383701874] [/url] A záverečný verdikt? Autá ročníkovo 95- sú asi na tom dost rovnako, nehľadiac na značku, Hondy majú značne lepšie nápravy, ale čo sa týka napríklad anglických CIVIC 95, o mesiac ma čaká jedna s väčšími dierami ako moje ESco-na dverách, lemy blatníkov...atd. Včera som "varil" 96.tku CIVIC len kusok lemu na blatníku japonský stroj velmi zachovalý....A videl som Nisan Almera ročníkovo mladší a myslím že v porovnaní z hrdzavosťou svojho eska by som skoncil tak na 6.tom mieste, Ople su na tom obdobne a Toyoty maju zas drahšie náhradne diely, ale myslím že budúce auto už nechcem vyvárať a asi po porovnaní zadnej nápravy zo spomínaným CIVIcom to už nebude ani FORD(jedine Mustang, predsa len ta hračkarska zadná náprava s FORDU je dosť smiešna. A na záver? bral by som auto s forďáckym motorom, honďáckym podvozkom a toyoťáckou kasňou - ale to si asi budem musieť vyrobiť SÁM. Snád som čímsi príspel a moc nenudil. s pozdravom Majo Dr. Guitman |
Autor: | Perňa [ 08 črc 2009 06:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čoveče musím Tě pochválit, že se snažíš, ale prosím Tě řekni mi čím jsi to svařoval???? Elektrikou nebo Cočkem ????? A ty sople usmrkaný okolo uchycení nápravy si zbrus...nebo Ti sedne křivě.... Ale jinak dobrý!!!! |
Autor: | guitman [ 08 črc 2009 06:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Perňa píše: Čoveče musím Tě pochválit, že se snažíš, ale prosím Tě řekni mi čím jsi to svařoval???? Elektrikou nebo Cočkem ?????
A ty sople usmrkaný okolo uchycení nápravy si zbrus...nebo Ti sedne křivě.... Ale jinak dobrý!!!! Tak dík.Aspon jedna reakce. CO2 som zváral - tie sople usmrkane su tam schvalne lebo tam bola hrdza tak som to aspon "oprskal" a nic nevadi uchyt sedí v pohode otestované. Al poviem ti na ten hrdzavy neočisteny plech to zváralo veelmi zle a to tých miest sa s karbobrúskou proste nedá.... A nater Body 930 to spraví |
Autor: | Perňa [ 08 črc 2009 07:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
No se nedivím, že Ti to nevařilo na rez....to se musí očistit chtě nechtě.... |
Autor: | guitman [ 08 črc 2009 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Perňa píše: No se nedivím, že Ti to nevařilo na rez....to se musí očistit chtě nechtě....
to mi je jasné, aj ked nie som zvarac...cistil som v ramci moznosti ci skor oskrabaval.Nosne casti su prevarene dobre a na tie "záplaty" kašľať hlavne že to nie je už derave. |
Autor: | angličák [ 11 črc 2009 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
....krasne studene spoje...nemas strach ze ti to zacne na tech nosnikach praskat???? |
Autor: | guitman [ 17 črc 2009 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák píše: ....krasne studene spoje...nemas strach ze ti to zacne na tech nosnikach praskat????
nie ani nie to su len zalepene diery ako vravim nosne casti boli prevarene dobre. A nenahraval som toie foto kvoli hodnoteniu zvarov, nie som zvarač |
Autor: | Mišan26 [ 18 črc 2009 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák Ale kadza snaha se prece ceni. |
Autor: | angličák [ 18 črc 2009 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic proti nicemu, ale resit kastli, niceho o svarovani neveda je dost odvaha...tot vse. |
Autor: | Mišan26 [ 18 črc 2009 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák to mas pravdu je to jasny jsem to nemyslel spatne. Jako takhle naprskany neni moc dobry kdyby to byli dlouhe ciste svary tak to je lepsi to to rvnou mohl delat elektrikou. |
Autor: | angličák [ 18 črc 2009 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne jen neustale fascinuje, jak si hromada lidi mysli, ze jedine co potrebuji k tomu, aby umeli resit kastli auta je svarecka, ja to delam uz nevim kolik let a stale mam vitr z toto, ze to nekde rupne, nebo co, preci jen kastle je to co drzi auto po hromade...i v pripade havarie...pak se ruzne objevuji fotky aut rozhazenych po kusech apod |
Autor: | fonz [ 18 črc 2009 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Mišan26 [ 18 črc 2009 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
fonz. a vysvetlil jsi mu to poradne a nebo zkus svaret plamenem na aute |
Autor: | Mišan26 [ 18 črc 2009 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo kdyz sme u toho svareni na kolik td vyjdou svarecaky ???? na: CO Elektrika |
Autor: | fonz [ 18 črc 2009 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Michal Ševeček [ 18 črc 2009 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
taaaak já sem estíka taky svařoval bez větších zkušenostíí. snad ho nebudu mít dlouho at se mi nerozlertí pod prdelí a když už máš strach aj ty anglii že tobě prasknou sváry tak to mě potěš. už sem si myslel sem žes to svařil aspon trochy bytelně |
Autor: | mondeo [ 19 črc 2009 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta mi to nedalo a musím reagovat. Kdo se bojíte, že vám prasknou sváry, tak se na to rovnou vykašlete. Svár nikdy nemůže prasknout jestliže je udělaný správně. Přídavný materiál musí být vždy kvalitnější než svařovavý materiál. Maximálně to může prasknout vedle, ale ne ve sváru. A teď mě sežerte zaživa |
Autor: | Mišan26 [ 19 črc 2009 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
mondeo. Covece ale kdyz nedostacne obrousis material na ktery varis a je na nem rez tak ti to praskne a nebo se to utrhne. a jist te nebudu |
Autor: | mondeo [ 19 črc 2009 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě, že než se svařuje tak se to musí dostatečně upravit (obrousit). Svařovat rezavý plech je blbost. Je lepší ten plech vyříznout až do zdravého a tu záplatu udělat větší. Je to více práce, ale vydrží to déle a hlavně to nepraskne. |
Autor: | Mišan26 [ 19 črc 2009 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale myslim ze hlavne ze dotycny co si to udela ze mam z toho radost |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |