fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vyvařovaní karoserie s CO2
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=26760
Stránka 1 z 2

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Vyvařovaní karoserie s CO2

Potřeboval bych od místních odborníků pár rad.

Zkoušel jsem to zatím nanečisto na plechu. Bodování mě neják jde ale se žižalkou je to špatný, furt se mi to nějak pálí nebo to dělá jen takové malé kuličky.

Na jaké hodnoty by měla být nastavena svářečka pro vaření plechu?

Myslím tím redukční ventil a síla proudu.

Zatím jsem našel asi s čím se mi vaří nejlíp redukční ventil na 5 atmosfer a síla proudu na 3 ze 6 stupnů

A jak moc mam mít vytaženej drát a hořád daleko od vařeného místa?

Autor:  Mišan26 [ 29 lis 2009 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Zalezi jaky mas material hodne jak je tlusty material a pak podle toho nastavujes :) aspon teda tak to delam ja

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

A třeba na 0.8 plech by jsi foukal kolik CO2?

Autor:  Mišan26 [ 29 lis 2009 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Jo hele tak to je tezko rict tohle jsem az tak neresil ja akort vzdycky otevru ventil na bombe ale plyn jsem nikdy nenastavoval co vim on se mam dojem nejak nastavi asi sam :)

Autor:  Ford [ 29 lis 2009 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

kousek od sebe máš chlapa co vaří jak vitana tak co řešíš věřím že ti pomůže a poradí

že jo Angli

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

To sice ano, ale spíše jde o nastavení svářečky než o mé ruce. prostě bud je to spíš taková prskavka nebo to propaluje plech. nevím třeba jsem ještě asi nevychtal správně nastavení proudu vs CO2. Párkrát jsem už měl možnost vařit s CO2, ale to většinou bylo už nějak nastavené. Svářečka by neměla být taky nějakej kšunt, tu jsem vybíral na doporučení.

Autor:  Mišan26 [ 29 lis 2009 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

co mas za typ svarecky??

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Tuhle http://www.akunaradi.cz/svarecka-co2-gu ... w/d-69987/

Autor:  Ford [ 29 lis 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

mám podobnou na 0,8 plech to mám nastavené na 3 stupen a posuv drátu na 4 ale není to jenom o nastavení svářečky ale taky o připravení materiálu očistit na holej plech

Autor:  Fisico [ 29 lis 2009 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

No pokud ja vim tak k vareni na kastli nepotrebujes zadne zizaly, to je jen bodove svarovani..
Zizalu vyuzijes u daleko sirsich materialu, myslim ze u karosariny je to temer nepouzitelne, vzdycky to budes propalovat..
Ale to je jen muj nazor, nejsem odbornik..

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

právě že na mě tu působylo když jsem se díval v projectech jak to vyvařujete, tak mě přišlo že je to spíš žížala než body, ale asi to jsou body hodně u sebe.

Zkuším to na novém plechu takže, material by měl být v pohodě.

Právě že na plechu se mě žížala nepovedla ani jednou vždycky to zkončilo propálením a když jsem jí dal jen na málo tak to jen prskalo a nic z toho.

Autor:  Fisico [ 29 lis 2009 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Ty body jsou tak jakoby navarene jeden na druhy, nebo tesne vedle sebe, neni to jeden trvaly svar, na to bys potreboval hodne tlusty material..
Na to za chvili prijdes, nez zacnes varit na aute, tak si to porad trenuj nekde vedle a pak uvidis..

Autor:  doubek [ 29 lis 2009 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

tak tak na autě jen tak housenku neuděláš jde jen o bodování a ve výsledku to vypadá jako jeden svár a to že ti to po ubrání proudu prská tak tam máš moc velký posun drátu uber a uvidíš že to pujde když jde cočko dobře tak jen tak pěkně šumí žádný prskání :D

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

JJ dík za radu, já jsem se právě docela lek, body mě šli krásně v pohodě bezproblémů, jen udělat delší svár na plechu mi nešlo tak jsem malinko zazmatkoval :D

Ještě rozhodně budu pár týdnů trénovat, než se pustím do auta. Chci aby bylo pořád poznat že to je ford :-D

Autor:  Mišan26 [ 29 lis 2009 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

JINAK svarecka pekna :)

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

JJ svařečka je super, jen chybí ještě ještě k tomu chybí nějakej šikovnej svářeč, toho v obchoděk tomu neměly :-D .

Ještě že se vracím, na kolik bych měl mít nastaven ten redukční ventil? někde jsem se dočetl že mezy 4-5 atm.. je to správně?

Autor:  Fisico [ 29 lis 2009 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Tak nejak ho mam nastaveny ja..

Autor:  ricci9 [ 29 lis 2009 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Tak ted mě je vše jasné ohledně nastavení, ted už jenom svářet, svářet a svářet a hurá na auto at to peklo zas někdy muže jezdit :D

Autor:  angličák [ 30 lis 2009 03:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Kdyby neco tak zavolej, ze bych dojel na skoleni.... :)

Autor:  EwanS50 [ 30 lis 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyvařovaní karoserie s CO2

Kdyby se ti ten plech podařilo svařit, tak se ti pěkně zkroutí :-) Jinak plynu by tam mělo jít asi 9l/min, u takhle slabejch plechů možno i míň.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/