fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 kvě 2024 23:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Orošená okna při zastavení
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 21:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Pozoruju zajímavý, ale bohužel velmi nepříjemný jev - když jedu za deště, ventilátor jen tak v klidu třeba na první stupeň, je všechno bez problému, ale jakmile zastavím (červená na křižovatce, telefon - prostě na 2-3 minutky), orosí se mi úplně celá přední okna! :shock: Čelní i boční. Nepomáhá vůbec nic - můžu mít ventilátor i na 3 a proud vzduchu jen na sklo a stejnak se to neodrosí. Jakmile se však rozjedu (k tomu si ale musím samozřejmě očistit okno stěrkou), okna se normálně odmlží a je klid. Až do dalšího zastavení... :cry: Nevíte někdo co s tím?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 21:45 
je to snad rozdílnou vlhkostí vně a uvnitř vozu. za jízdy to stíhá
odvětrat, při stání ne. známý si na okna nanesl přípravek, kterým
se čistí štítky na motopřilbách proti zamlžení ( zadýchání ) a v poho :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 22:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Chceš říct, že to dělá každému? :shock:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 22:35 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Kazdemu urcite ne - trebas ja nasednu do auta - skoro hned se za takovehleho deste vse zamlzi - zapnu klimku a behem par vterin vse pekne suche a at stojim nebo jedu :D

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 22:41 
taky to dělá když sedneš do auta zmoklý anebo jenom s mokrou hlavou.
a co třeba děravá podlaha a mokré koberce ??? - to byl vtip :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 23:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
No jasně, to přece vím, že se okna orosí, když sedne do auta někdo mokrý, ale mě to udělá i když nikdo nenastoupí - prostě za jízdy začne pršet, já zastavím a během chvilky to je orošené :cry: A nejhorší právě je, že pokud stojím, tak se to neodrosí ať foukám jak chci :smt102

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 23:22 
Delalo me to taky...zatyka ti tam nekde,na sto procent...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 23:23 
Me tekl radiator v topeni...celkem sranda ho vymenit...kuwu jednu... :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 23:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Taky bych tipoval, že musí někam zatékat, ale kam? Kde mám hledat?? Kdyby to byl radiátor, teklo by to pořád a nemělo by to mít vliv na déšť. navíc mi neubývá voda...

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 23:56 
no ja mam zase zarosene predni svetlo :( zkousel sem oddelat tu krytku asi na 2 hodiny ale moc to nepomohlo a stejne se to zas orosilo. Naznak ze by bylo prasknute na pohled neni tak nevim :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 07:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Souhlasím, podle mě mlžení oken není normální, samozřejmě mimo to, když třeba nastoupíš v dešti, ale to musí ventilátor "odmlžit". K tomu taky mám přeci vyhřívaný přední okno 8) a je během chviličky čisto. A i kdybych vyhřívání neměl, tak to ventilátor zvládne. Ale jindy mlžení oken neznám, ani když začne pršet.
Jestli se ti to nemlží za jízdy, tak vlhkost odvětráním odchází jak by měla, ale po zastavení přestane - jsou tam přece nějaký výdechy pro odvětrání, tak třeba po zastavení ventilátor vlhkost "nevyžene"
Ale příčina vlhkosti asi fakt bude nějaký zatékání vody.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 07:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
To Hameluk: prosakuje ti radiator na topení, ničím jiným to nebude. Zkus koupit nějaký přípravek na ucpávaní děravých chladičů a bude to OK. Jestli jsi dlouho neměnil kapalinu v chladiči tak dej napřed novou a pak až ten přípravek. Když totiž vyměníš kapalinu po té co byl připravek již použít, tak začne zacelené místo znovu prosakovat.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 09:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
taky me to nedela..

to standa: myslis, ze ten pripravek je v pohode? ja nekde slysel, ze kdyz nalejes do chladice "utesnovaci pripravek" tak ti to muze zanest motor a chladici kanalky a pak ti treba netopi topeni apod.?? a co bys poradil cloveku, co ma lepenej chladic a chce to nejak vymakat? myslis, ze by sel zaletovat? Zatim sem nenarazil na nejakej "friendly price" :-(

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 09:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Zkus při zastavování pootevřít okénko. mělo by to pomoci, ale není to řešení.... proč co a jak nevím, ale normálně to zvládá odmlžit ventilátor... teda me možná ne nikdy jsem to nezkoušel, je to zdlouhavý oproti vyhrívanému sklu :)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 11:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To Bendy&Macíček: To nepomáhá, zkoušel jsem to. A navíc jsem za chvilku celý promočený, protože ten déšť mi to snad dělá schválně, ale snad pokaždý prší zrovna z té řidičovy strany :roll:

To Standa: Auto mám od prosince a kapalinu jsem neměnil. Bylo by tedy dobré dát tam zase nemrznoucí, aby se to "ucpávadlo" na podzim zase nevyplavilo? A proč se okna nemlží i normálně, když myslíš, že je to topení - ten radiátor by sáknul pořád a ne jen za deště, ne? Navíc, jak už jsem psal, kapalina nemizí, za celou tu dobu (a nějakých 9500 km) nebylo třeba dolévat ani kapku - muselo by to tedy unikat téměř mikroskopicky - a tolik orosená okna z tak málo vody... :smt102

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 12:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
To hameluk: únik bude opravdu velmi malý, ale právě za podmínek kdy je velká vlhkost okolního prostředí to stačí k tomu aby se to projevilo na zamlžených sklech. Když nevíš kdy naposledy byla kapalina měněna, tak bych preventivně dal novou náplň a pak použil přípravek od nějaké renomované firmy, která se tímto sortimentem zabývá. Neměl bych strach že to ucpe chladíci kanálky, ale spíš že to bude téct (prosakovat) dál. Ještě než se do toho pustíš tak se zkus podívat na přívodní hadice k topení, může být průsak i ve spoji, mezi radiatorem a přívodem. Nevím co máš za auto, ale u mne je ten spoj přístupný zespoda z pod auta. Při úniku sebemenšího množství je také většinou kapalina cítit, ale jestli prolína pořád tak ti to nemusí ani přijít.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 14:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
mně prosakoval chladič tak jsem tam ten sr** na ucpání netěsnosti dal a v pohodě už nic neprosakuje akorát jedna maličkost přestalo mně to topit :D . Tak sem to vypustil a tlakem vody ten radiátor proplách ještě jsem nabastlil na vstup do radiátoru topenářskej filtr a fachá to teda alespoň tuhle zimu sem topil.

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 21:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To Standa: Zkoumal jsem na rampě přívod vody do topení - našel jsem dvě hadice těsně nad sebou při pohledu z pod auta mírně vlevo od středu auta (nad nápravnicí). Obě sponky i hadice jsou suché, ale nevím, jestli není ještě nějaký spoj uvnitř kabiny. Nikdy jsem tu palubku ještě neměl rozdělanou a je tam všechno zakrytované :oops: Jinak nic necítím, ale jak píšeš - jestli to dělá od začátku...

Jakou renomovanou firmu máš na mysli? Máš nějakou konkrétní zkušenost? A mohu do chladícího systému nalít běžný Fridex anebo Ford zase doporučuje nějakou specialitu?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 06:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Chladící kapalina se má nalévat podle původní barvy. Když byla původní modrozelená, tak zase modrozelenou, ale tu už Ford nenabízí a naopak kdy žjsi měl růžovou, tak to u Forda je. Balení 1,5l stojí 130 CZK a potřebuješ dvě a k tomu 3 litry destilované vody. Celkem je v chladícím okruhu 6,5 l a při výměně zhruba toho 0,5l v okruhu zůstane.
Ty hadice jsi asi našel správně, jak už jsi pod tím byl, tak jsi mohl zkusit spony dotáhnout. Jinak vstup do topení je od spolujezdce na ůrovni nohou. No ten přípravek bycch koupil někde v autodílech a ne v supermarketu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 07:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Standa píše:
Chladící kapalina se má nalévat podle původní barvy. Když byla původní modrozelená, tak zase modrozelenou, ale tu už Ford nenabízí a naopak kdy žjsi měl růžovou, tak to u Forda je. Balení 1,5l stojí 130 CZK a potřebuješ dvě a k tomu 3 litry destilované vody. Celkem je v chladícím okruhu 6,5 l a při výměně zhruba toho 0,5l v okruhu zůstane.
Ty hadice jsi asi našel správně, jak už jsi pod tím byl, tak jsi mohl zkusit spony dotáhnout. Jinak vstup do topení je od spolujezdce na ůrovni nohou. No ten přípravek bycch koupil někde v autodílech a ne v supermarketu.


No já jestli se nepletu tak chladící kapalinu mám modrozelenou. Když už ji Ford nemá co mám teda koupit kdybych ji chtěl vyměnit?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz