fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 13 kvě 2024 02:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Tak to nevím, ale fakt je, že vnitřní cirkulaci prostě nemám :?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 12:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nagant píše:
Pokud do toho auta teče, měl to člověk možnost poznat za těch lijáků, co tu letošní léto panovaly. Já si tudle doma s uspokojením říkal - měl jsem s tím autem kdeco, hlavně že mi do něj neteče! - a pak po jednom velkém dešti přijdu k autu, na rantlu u roletky loužička :cry: . Koukám, že to proteklo kolem prostředního těsnění hagusu. Nějaké náznaky jsou i na druhé straně u druhého hagusu.

A další den přijdu k autu, venku je docela teplo, otevřu dveře, strčím tam hlavu a zarosily se mi brejle :shock:. V autě jak v tropech nebo prádelně.


Zarošený brejle to je průser :lol: Dělám si legraci, promiň :wink:

Máš pravdu, že by člověk měl poznat, když mu teče do auta, ale já právě že i když přijdu k autu po lijáku, tak vevnitř vlhko není. Nikde jsem ani nenašel mokro, tak nevím... Zkusím se zaměřit na tu stěnu mezi kabinou a motorem :cry:

BTW - už jsi přišel na to, jak budeš těsnit ty hagusy? Nechci strašit, ale nebude se muset kvůli tomu sundat čalounění?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 12:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to hameluk: tak tam pisou, ze pri dopravni zacpe mas dat to kolecko na tu tecku a vypnout ventilator...takze je z toho tezko neco usuzovat, kazdopadne kdyz dam kolecko na tu tecku tak kdyz prede mnou jede nakladak tak vevnitr nic necitim, kdyz vetram tak jo...hele kdyz vnitrni cirkulaci ma i trapna astra F, tak by ji esco melo mit taky..

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To carPWR: Když dám kolečko na tečku, vypnu tím ventilátor a toť vše. Když jedu trochu rychleji, tak ofuky prochází trochu vzduchu náporem, ale opět z venku. Věř mi, nekecám :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 13:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
hameluk píše:
Zarošený brejle to je průser :lol: Dělám si legraci, promiň :wink:
...
BTW - už jsi přišel na to, jak budeš těsnit ty hagusy? Nechci strašit, ale nebude se muset kvůli tomu sundat čalounění?


Auto jsem vyvětral, takže brýle elektricky vyhřívané nebo se stěrači si pořizovat nemusím. :-D
Určitě se to čalounění stropu bude muset sundat. :?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 12:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to hameluk: nemyslim kolecko ventilatoru ale klecko, kterym prenastavujes, kam ma foukat vzduch prece...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Rosení skel
PříspěvekNapsal: 19 zář 2005 11:18 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Napadla mě ještě jedna věc. Kudy je vedeno ostřikování zadního skla? Já když chci ostříknout zadní sklo, tak i při častém ostřikování mám velkou prodlevu mezi spuštěním motorku a šplícháním vody. Z toho plyne, že a) se mi vrací voda samospádem do nádobky nebo b) mi někde vytíká. Nejvíc člověk ostřikuje za deště a tak dále, což odpovídá, že za deště mi to mlží. Jde to někde interiérem? Mohlo by to téct do auta?

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2005 15:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Dej tam zpetny ventil,stoji par kacek a maj ho v kazdy mototechne.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zpětný ventil
PříspěvekNapsal: 22 zář 2005 14:34 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Kam ho mám ale dát, spíš za motorek vepředu, nebo co nejblíže trysce na zadních dveřích?

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2005 14:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
za motorek, on Ti bude drzet kapalinu jen v té části za sebou, zbytek ti vyteče zpět, tzn. co nejblíže k motorku

jinak prodlevu mám taky, ale nerosí se mi to ono taky ta kapalina, stejně asi moc neproteče motorkem zpět, ale spíš se odpaří dovyteče zase tou tryskou.


popravdě nevím kde je motorek k zadnímu ostřikovači a pokud je někde vzadu, dal bych to k nadržce, aby nevytíkala kapalina od motorku zpět k nadržce.

Kucí kde je motorek

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2005 18:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Motorek je jen jeden, podle směru otáčení ostřikuje buď přední nebo zadní sklo.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2005 07:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
zrada, to jsem netušil..... no , ale tim je to potom jasné...... ono to ze zadního stěrače...z hadičky ... vytáhne vždy když pustím předek, je to možný? Musím piznat, že rano jsem takový pocit měl, ale nevím :? Možná to koupím a vyzkouším, drahé to moc snad nebude .... :wink:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2005 08:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Možný to je, v motorku nějaký ventily jsou a ty by to měly pustit jen do tý správný hadičky a nemělo by to pak nějak moc vytékat zpátky do nádržky. Třeba je tam vevnitř nějaká nečistota.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz