fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 15:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Koroze karoserie - oprava
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 09:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2004 09:04
Příspěvky: 72
Bydliště: Havlíčkův Brod
Všichni to znáte - mám escorta r.v. 1992 a pravý zadní blatník (okolo nádrže) je skrz prorezlý a podobně je na tom i levý blatník (spíše jeho lem). Tak a teď co s tím :(

Musím kupovat celý pravý zadní blatník s hrdlem nádrže, nebo se dá koupit jen část??? Máte někdo nějaký odkaz, kde koupit tyto náhradní díly za rozumný peníz, příp. foto těchto dílů. Díííky

x-sat@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 09:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=14216
např.
-9/92 plech okolo hrdla nádrže malý otvor - 466 Kč

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 12:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2004 09:04
Příspěvky: 72
Bydliště: Havlíčkův Brod
super - díky za info - jen jak na to koukám, budu muset koupit jak pravý lem blatníku tak i plech okolo nádrže - mělo by to snad jít k sobě, ne? Nebo rovnout koupit celý zadní pravý blatník za 5k...?

plech http://www.aci.cz/default.asp?mtc=0&cls ... tiid=14216

lem http://www.aci.cz/default.asp?mtc=0&cls ... stiid=6670


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 13:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
X-sat pozor u toho celeho lemu. je tam dvojity plech a spatne se tam pak dostanes s ochranou proti korozi.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 14:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2004 09:04
Příspěvky: 72
Bydliště: Havlíčkův Brod
Ten plech tam je udělanej na h...... Řešil jste někdo, jak to pořádně "izolovat" ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2004 14:18 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Standa to řešil nějakou hmotou - snad i ten blatník - podběh nevařil, ale přímo tim lepil.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2004 14:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Opravoval jsem zadní lem na pravé straně. Byly tam puchýře na laku a to od víka od nádrže až ke dveřím. Já jsem nejprve sundal ten horní plech a vystříhal ho nůžkama. Někde to bylo rezavé skrz oba plechy. Spodní plech jsem pak mechanicky očistil na kov a natřel odrezovačem asi 2x za sebou. Pak jsem naohýbal s jedničky plechu části které jsem vystříhal. Ve spojích na původní blatník, jsem nový plech dával pod původní plech. Pak přišlo na řadu lepení. Použil jsem kovový tmel Belzona a nejprve vyspravil díry ve spodním plechu(podběhu). Pak jsem postupně lepil nové plechy a nahrubo přetmelil Belzonou. Na čisto pak polyesterový tmel a nátěry v pořadí základní barva, plnič a vrchní lak. Všechno ve spreji a lak jsem si nechal namíchat s tvrdidlem. Po nastříkání venku jsem zevnitř vystříkal Resistinem ML. Měl jsem demontované vnitřní plasty a hrdlo k nádrži. Přístup byl tedy velmi dobrý, ale bylo nutné vyvrtat díru pro přístup k rohu zadních dveří. Vrtala se v blízkosti zadního sedáku, plech je tam zakrytý plastem. Mám ale kombi a nevím jak je to dělané u jiných verzí. Oprava mi trvala asi 5 dní, protože jednotlivé vrstvy museli zaschnout. Dělal jsem to v lednu a zatím je to 100%, věřím že to tak i zůstane.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 21:52 
mě to rezlo taky, odříznul sem celej lem protože mi o něj při zatížení dřeli kola a nechal sem to klempirovi a ten ni to pekne zaoblil a nastrikal drenexem, vyvařil mi prahy, a mastříkal a vše to stálo 3200Kč což si myslim že je rozumná cena. Vypada to pekne, ted de o to kolik zim to prezije.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 12:20 
Zdravim, mám prosbu a problém. Potřeboval bych radu, začaly se mi na laku dělat bublinky. Odbrousil jsem to až na plech, natřel odrezovačem, zakytoval, obrousil, natřel odrezovačem kousky plechu co vylezly obroušením a nastříkal základovkou-3x, chvíli jsem s tím jezdil aby barva zaschla s tím že to zastříkam už barvou. Za šest dní mi tam zas vylezly bubliny :cry: :x ... Přitom jsem to stříkal v teplé garáži..nevíte co jsem udělal blbě :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: pinot
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 12:23 
Offline
Forďák

Registrován: 10 říj 2004 19:35
Příspěvky: 84
Bydliště: okr.Náchod
Zdravim, mám prosbu a problém. Potřeboval bych radu, začaly se mi na laku dělat bublinky. Odbrousil jsem to až na plech, natřel odrezovačem, zakytoval, obrousil, natřel odrezovačem kousky plechu co vylezly obroušením a nastříkal základovkou-3x, chvíli jsem s tím jezdil aby barva zaschla s tím že to zastříkam už barvou. Za šest dní mi tam zas vylezly bubliny :cry: :x ... Přitom jsem to stříkal v teplé garáži..nevíte co jsem udělal blbě :?: zapomněl jsem se přihlásit :?

_________________
Ford Escort combi 1.6EFi(105 PS)r.v.1991, výfuk VM Sport, subwoofer, radio Panasonic CQ-8300N


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 12:56 
Tak to asi budeš mít prokvetlé naskrz.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 17:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak za 6 dni mu to prece nemuze vylezt! To snad jen kyselina.To tam musel neco pri tom strikani snad kapnout! Kdysi jsem natrel zakladovkou takovou misku a byla v ni voda 2 roky a zadna koroze(viditelna). No a za 6 dni ????? :shock:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 20:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Podívej se pořádně,jaký máš odrezovač a co píšou v návodu.A jaký tmel?Přímo na kov,nebo na podklad?

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 20:54 
To Pinot:
Buď to máš totálně prolezlý, nebo to může způsobovat jedna z těchto příčin:
1. šáhnul sis na jednu z vrstev holou rukou - ulpělá sůl vlivem potu - odstranit přípravky na lihové bázi (ne benzín, nitro apod)
2. omyto vodou s velkým množstvím minerálů
2. odrezovač - je vhodné po zaschnutí (zmodrání) znovu zbrousit (nerovnoměrná vrstva - špatná přilnavost základu)
3. špatně očištěný povrch, zbylé nečistoty (ofoukat vzduchem, případně očistit antisilikonovým čističem a antistatickou utěrkou)
4. vysoká vlhkost z kompresoru (tj. i v barvě) , použít odlučovač(e) vody, případně oleje.
5. nebyl zcela proschlý tmel - tmely jsou porovité a v případě broušení pod vodou do sebe absorbují vlhkost. Před dalším lakováním je třeba, aby byly zcela proschlé - vysušit infrazářičem, horkovzdušnou pistolí, fénem - teplota max. do 50st..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 18:11 
Offline
Forďák

Registrován: 10 říj 2004 19:35
Příspěvky: 84
Bydliště: okr.Náchod
Prokvetlý to nemám,při broušení tam byl zdravej plech a dost silnej..stříkal jsem to sprejem, brousil jsem to na sucho a odrezovač je na kov, když jsem to dělal poprvé tak to vydrželo půl roku..možná jsem to udělal moc rychle a nestačilo to všechno zaschnout.. a ještě jak má dlouho tvrdnout tmel?až se dá brousit,ne? :?:

_________________
Ford Escort combi 1.6EFi(105 PS)r.v.1991, výfuk VM Sport, subwoofer, radio Panasonic CQ-8300N


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 22:27 
Většinou je na tmelu uveden čas na schnutí a následné broušení (text nebo grafika). Velké procento stěrkových tmelů (polyester, se skelným vláknem, hliníkem atd.) se dá brousit po cca 20 minutách, některým stačí i 10 min., záleží na okolní teplotě a hlavně by měl být dodržen míchací poměr tmel x tužidlo. U stříkacích tmelů, plničů je časový rozptyl větší tj. od cca 20min - 4 hodiny. Pokud se nestříká systémem "mokrý do mokrýho", je třeba aby každá vrstva byla zaschlá, hlavně základovka - čas schnutí je uveden na plechovce.
Měl si spodní vrstvy odmaštěný a ofouknutý vzduchem ? Nemohly tam zůstat zbytky brusiva ze smirku ?
Mrkni se např. sem:
http://www.interaction.cz/rady/download ... oprava.pdf
, je zde jeden z možných postupů při opravě laku. Není zde zmínka o odrezovači, v každém případě ho doporučuji před aplikací základu mechanicky obrousit. Vem si rezavej plech a aplikuj na něj odrezovač, na jedné půlce ho nech, z druhé části ho odstraň, celé to natři základovkou. Po týdnu zkus obrousit základovku, rozdíl by měl být vidět. [/quote]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 18:07 
Offline
Forďák

Registrován: 10 říj 2004 19:35
Příspěvky: 84
Bydliště: okr.Náchod
to Milan-> dík za radu, vzduchem jsem to nefoukal a odrezovač jsem nebrousil-musím se polepšit..

_________________
Ford Escort combi 1.6EFi(105 PS)r.v.1991, výfuk VM Sport, subwoofer, radio Panasonic CQ-8300N


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Prorezívá podlaha
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 09:43 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Pomóóóc, včera jsem při preventivní prohlídce před zimou zjistil, že mi prorezla
podlaha v levém rohu pod vypinačem palivového čerpadla skoro až po otevírání
5. dveří (combi) - mezi prahem a podlahou. Ten roh je načatý i z druhé strany
směrem do středu karoserie - je tam lem - spoj nosníku s podlahou - ten lem je celý načatý.
Stalo se to jak jinak - pod antikorozní fordí ochranou (a následnou vrstvou rezistinu)
- loupe se to a pod ochranami je rez která u nosníku přechází až do děr.

Zima na krku - co radíte? vyvařit? zalepit? podobně jak psal Standa?

Mám trochu obavy kam karosář ten nový roh podlahy přivaří? a když to přivaří tak se zase naruší
prahy a tak ... .

Díky

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 10:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Vyvařit? Myslím že slušný karosář to má za den hotovo, pokud nezjistí, že ta koroze atakovala i vnitřní prá, ale i tak se s tím určitě pohodově popere. Lepení nemá smysl...korozi nezastaví.

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 11:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jj, ja nasel rez za ridicem v podlaze, v napojeni plechu kde podlaha stoupa kolmo pod sedacku, tak dlouho jsme do toho stoural az jsem byl skrzm poradne ocistit (dalsi 3 diry byli na svete) a nechat vyvarit - jeste jsem to natrel odrezovacem, pak vyvarit a pak hned zakladovka a pak jsem to prestriknul plastikou a je ot, snad to bude OK - taky chyba original nastriku, bylo to spatne strikli

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz