Pár postřehů. Taky jsem kupoval firemní auto a mohu se podělit o zkušenosti. Podle mne to auto bude mít spíš přes dvěstě tisíc.
Tady v odkaze se můžeš mrknout, jak vypadá spodek po skutečných cca 80 000km a skoro devíti letech provozu. V zápalu boje jsem, ale zapomněl vyfotit před broušením
. Není pravda, že firemní auto musí být vždy horší než nefiremní, spíš naopak. Firma ho dává servisovat do značkového servisu a pokud je nějaký problém, hned se věc vymění - opraví, což větišina čecháčků šetřílků neuděla a čeká až se to podělá úplně. Píšeš, že auto bylo servisováno ve značkovém ford servisu, pak k němu musí být serviska se štemplama a počtem km, kdy se servisovalo. Pokud by se náhodou ztratila, tak značkový servis si vede v databázi záznamy o všem co na jakémkoliv autě dělal. Kolik let dozadu to nevím. V mém případě to zjistit šlo. Navíc si tyhle záznamy vede interně i ta firma (pokud to není pidifirmička jednočlověkovka
) Firmy si také hlídají věci jako čerstvá lékarnička a povinná výbava. Všechno bylo v mém případě naprosto v pořádku. V autě nic nechybělo, všechny manuály, rádio, ... . Navíc máš téměř jistotu, že se nikdo nebude přetáčet s tachometrem, protože jim to prostě nestojí za to.
_________________
Escort95, Hatchback 5 doors, 1996/11, CLX, Zetec 1.6 EFI (90ps), BC/MTX/IB5 (5 speed), 2WD, With AIR Conditioner, MOONDUST SILVER, Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany