Tak jsem byl dneska na zapertlovani zadnich lemu. Predem rikam, ze pokud nekdo uvazuje o vyuziti vytahovacky, tak asi narazi, jako my dnes.Auto jsme zvedli a chteli pod nej dat stolicku - problem c.1
- auto je tak nizke a ramena tak nizko posazena, ze nam chybelo tak 6-7cm na podsunuti podstavce(ikdyz jsme zvedli i druhou stranu, tak pricne rameno nekleslo). Problem c.2.
kdyz jsme nechali auto jen na heveru a dali na naboj vytahovacku, tak byla o 7cm vyse nad lem, nez jsme potrebovali a take valecek vytahovacky byl presne kolmo vuci lemu-coz je na 2 veci.
Co nastalo?Zacli sme vytahovacku upravovat a prevrtavat. Po upravach a stelovani a vrtani a pasovani jsme nakonec vytahovacku dostali. Valecek byl stale nic moc zesikma vuci lemu ale i tak jsme zacali pracovat. Vytahovacka se oprela o lem, zapraskal lak a lem se zacal tvarovat. Narazili jsme na dalsi problem - neviditelna koroze lemu(lem vypadal netknuty co se tyce koroze), ale kouskama proste lem byl korozi zasazen a zeslaben - zacali se delat vlny. Pracujeme dal. Bohuzel diky zatvrzelosti lemu a take pouzitemu slabemu plechu na blatnikach se jen blatnik prohybal a nechtel se tvarovat. Tak prisla naradu palicka(umelohmotna palice) no a tou jsme holt dokonali dilo. Takze co se tyce zapertlovani ci nejake vytazeni lemu u esca, tak jen asi kladivem a palickou
. Vytahovackou se toho bohuzel moc udelat neda. A taky doporucuju co nejdrive veskere lemy a dutiny strikat - preventivne. Pac jen hezky lak nenasvedcuje tomu, ze neprobiha koroze. Snad jsem na neco nezapomel. Pokud jo, doplnim s pribyvajicimi otazkami.