fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zinkový sprej http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=10&t=5093 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Přemek [ 08 bře 2006 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | Zinkový sprej |
Jak se zinkovým sprejem? V jiném autiforu si to chválí tak by mně zajímalo použití při opravě lemů a prahu. Z tohoto fóra : očištění(kartáš,smirek,...),odrezovač,odmastit,tmel,vydrousit,očistit,základovka,plnič,lak. Kdy použít zinkový sprej? Po odrezovačí nebo po tmelu?Nebo tmel vypustit? |
Autor: | Martin 1,6 [ 08 bře 2006 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se zinkovým sprejem nevím, ale chtěl bych se zeptat jak s odrezovačem. Vždycky, když jsem na autě něco vybrousil, natřel základem, vytmelil a pak zalakoval, tak do čtvrt roku jsem tam měl zase puchýře. Hlavně mi to dělá kolem uzávěru nádrže. Může mi ten odrezovač nějak pomoct v tomhle? Nebo na co to je vlastně? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 08 bře 2006 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
U tvého Esca je víčko nádrže nechutná slabina, tam bych doporučil místo těchto oprav, sehnat z bouračky někde to nové zapustěné víčko a předělat to Jinak popis kterej uvádítě je universální, ale s kastlí vám neporadím, spíš naopak budu zbírat rady sám, protože mám zkušenost pouze s plasty a plechy me čekají na jaře taky.... poprvé pokud nepočítám lak na nové plechy. |
Autor: | Lukas1 [ 08 bře 2006 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na víčko 100% pomůžou zadní plastový podběhy. Samozřejmě je to nutný nejdřív opravit. |
Autor: | Martin 1,6 [ 08 bře 2006 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Bendy: No jo, ale to je pro mě už zase zbytečná práce. Myslím jako řezat něco a tak. Když většinu auta rez už sežrala. Pojezdím ještě do jara a pak to buď trochu poléčím a prodám a nebo nechám tak a prodám na ND. Ale na Mondeu mi chytají zadní dveře kolem RZ. Tak tam to budu muset nějak řešit. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 08 bře 2006 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se chytá pravej zadní len bl, a kamarádovi roh v zadních lev. dveřích. .. na Mondeu, esco je na tom o neco hure, ale lecit jej tak nejak asi nebudu, bude na dojezdeni a nebo na prodej.... |
Autor: | Wizzy [ 08 bře 2006 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Až budeš prodávat Esco, tak dej vědět, zamlouvám si ty stříbrné Ghia bazmeky z přední masky a zadních dveří |
Autor: | Bendy&Macíček [ 08 bře 2006 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
na to zapoměn a koukni se na fotky na webu ..... je mi líto |
Autor: | Wizzy [ 08 bře 2006 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě jsem se před chvílí díval, škoda...Ale ono mi to jednou vyjde |
Autor: | mrJekill [ 08 bře 2006 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 1,6 píše: Jak se zinkovým sprejem nevím, ale chtěl bych se zeptat jak s odrezovačem. Vždycky, když jsem na autě něco vybrousil, natřel základem, vytmelil a pak zalakoval, tak do čtvrt roku jsem tam měl zase puchýře. Hlavně mi to dělá kolem uzávěru nádrže. Může mi ten odrezovač nějak pomoct v tomhle? Nebo na co to je vlastně?
Odrezovač je vlastně jen slabá kyselina fosforečná a pomůže maximálně při lehké povrchové korozi.Já osobně kupuju neředěnou a používám asi 70% roztok na cca 12 hodin.Pokud je to před aplikací odmaštěno,po 12 -ti hod je plech stříbrnej.Pozor ale aby nebyla koroze skrz,pak zůstane jen díra,protože veškerá koroze se rozpustí. Zinkovej spray se používá na čistý plech,protože se musí vodivě spojit s plechem.Zink sprayů je spousta a jsou mezi nimi značný rozdíly.Je podstatně lepší koupit přímo zinkovou barvu v plechovce a natřít to. Na plechy stačí pod barvu zink spray a lehce základ,pevnější věci nechávám šopovat (ale viděl jsem už i šopovat celý auto a plechy se nezkroutili. UFFFFF |
Autor: | nicus [ 08 bře 2006 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsem byl jednou pracovat ve firmě která dělala součástky pro hromosvody, tak jsme tam používali taky tyhle spreje. Všechny součásti (krom měděných) jsou totiž pozinkované ze zinkovny, ale občas se stávalo, že třeba zemnící či jímací tyče přišli ze zinkovny poškrábaný nebo špatně pozinkovaný. To jsme to pak právě tímhle stříkaly a muselo se to dobře odmastit, odrezit a nastříkat a potom to mělo záruku snad 10 let na proreznutí ochranného povrchu tedy zinku. My jsme měly snad nějaký německý spreje, ale nepamatuju si jaký. Akorát vím, že jsem jeden chtěl koupit, ale stál 1800 500ml, tak jsem to vzdal. Jinak mě proreznul jen lem na straně řidi a ten jsem nechal udělat u strejdy z titanzinku a pěkně to vykytoval. Nevím sice na co jiného se to používá, ale nerezne to. No a lem je v pohodě a jiné části karoserie jsou zdravé. |
Autor: | mrJekill [ 08 bře 2006 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes už i ty lepší spreje jsou do dvou kil.Není to ale určené pro plošné stříkání,ale spíš jen na opravy bodových svarů apod. Na plochu je lepší zinek v plechovce,je trochu dražší,ale má dost velkou vydatnost a je kvalitnější. Laicky se dá kvalita poznet i podle váhy pixle (čím těžší,tím líp) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |