fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Porucha zapalovacího modulu+další problémy
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=105&t=29608
Stránka 1 z 1

Autor:  Sender [ 19 čer 2010 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Zdravím,
minulý týden mi fiesta začala jít na tři válce.Zkoumáním jsem zjistil,že je špatnej modul indukčních cívek (objednal jsem novej),jezdil jsem dál na tři.Dneska tak dva km od baráku to začalo vynechávat ještě víc(už asi jen na dva),na benzín víc,na plyn možná míň.Oranžová kontrolka chybovýho hlášení zhasla,a objevilo se na displeji hodin "EAC Fail".Zkusil jsem to napojit na domácí diagnostiku,vypsalo to tohle:
http://img717.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=screens2010619151657986.jpg

Poradí někdo v čem může být problém ?
(modul zapalka mi přijde někdy v týdnu,ten zkusím jako první)

Ještě jedna věc -přestal fungovat posilovač brzd.

Autor:  EwanS50 [ 20 čer 2010 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Throttle Actuator control system? - Ta Fiesta nemá mechanicky ovládanou klapku, ale přes servomotorek? Pak je chyba kdesi v tom systému ovládání té klapky, možná jen vyběhlý potenciometr protože píše, se nemůže naučit volnoběžnou pozici.

Autor:  Sender [ 21 čer 2010 09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

jj,plyn má na servomotorek.Ono ty chyby to píše asi proto, že motor jde jen na dva válce.Elektronika se snaží držet volnoběh,ale nedaří se jí to.Uvidím až mi přijde novej zapalovací modul.
Větčí záhadou je mi ten nefunkční posilovač brzd.

Autor:  EwanS50 [ 21 čer 2010 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Ten nefunguje protože klapka otvírá sání a není v něm dostatečný podtlak, aby posilovač fungoval. Uvidíš po výměně toho modulu.

Autor:  Sender [ 21 čer 2010 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

To bych byl moc rád,kdyby to bylo jen v tom.

ještě mám podezření na přeskočenej rozvodovej řemen.Je to opravdu tak háklý? Někde jsem četl,že řemenice na vačkách nejsou na klínku,pokud se povolí,tak se to rozhodí.Na nastavení se používají nějaký pravítka a na kliku nějakej aretační prvek.Dají se rozvody zkontrolovat bez přípravku,nebo nemá někdo nákres těch přípravků ?

Autor:  Sender [ 21 čer 2010 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Není náhodou tohle ono ? :
http://global.ebay.com/FORD_ZETEC_TIMING_TOOL_SET/160444656387/item

Na co jsou potřeba dva ty aretační šrouby ? Jeden hádám dolů na kliku,ale kam ten druhej ?

Autor:  miki21 [ 21 čer 2010 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Sender píše:
Někde jsem četl,že řemenice na vačkách nejsou na klínku,pokud se povolí,tak se to rozhodí.Na nastavení se používají nějaký pravítka a na kliku nějakej aretační prvek.Dají se rozvody zkontrolovat bez přípravku,nebo nemá někdo nákres těch přípravků ?

nečetls to tady? viewtopic.php?f=66&t=24829
rozměry toho pravítka jsou někde v Etzoldu pro focus

Autor:  Sender [ 21 čer 2010 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Díky za tip.
Četl jsem tzo na jiným fóru,ale to je jedno.

Autor:  miki21 [ 21 čer 2010 12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %C3%AD+trn

Autor:  Sender [ 21 čer 2010 22:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Díky moc. To jsem zvědav jak to dopadne :-D

Autor:  EwanS50 [ 21 čer 2010 22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Jestli už máš objednaný ten modul, tak ho nejdřív namontuj a uvidíš, co to udělá...

Autor:  Sender [ 22 čer 2010 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

EwanS50> jj,přesně tak to plánuju.Namontuju modul,vymažu závady ,zkusím nastartovat.
Dám vědět jak jsem dopadl.

Autor:  Sender [ 24 čer 2010 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Dnes jsem konečně dostal cívku,namontoval.Druhej válec jde,ale motor nedrží volnoběh a občas střílí do sání.Chová se to jako kdybych asi po půl vteřinovejch intervalech vypínal a zapínal na elektrice všechny válce,nebo přidával a ubíral plyn.
Myslíte že to může dělat lamda sonda,nebo něco jinýho ?

Diagnostika píše chybu P2176 (podle ScanTool.net je to : Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned)

Autor:  EwanS50 [ 24 čer 2010 22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Jak to střílí do sání, tak v tom vidim hnutý rozvody. Není tohle náhodou ten Focus u kterýho nejsou klínky na rozvodech? Ta chyba je zvláštní, zkusit konektory k potenciometru škrtící klapky.

Autor:  Sender [ 24 čer 2010 22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

jj,četl jsem že tenhle motor má řemenice bez klínků(je to fiesta 02,na motoru je napsáno ZETEC SE).Myslel jsem,že si ze mě dělají srandu,nechápu,jak se může předpokládat dobrá funkčnost.

Ty konektory zkusím.Je ke všemu hroznej přístup,protože tam mám ještě LPG.Nadával jsem na žigula,ale tohle je stokrát horší.

Autor:  EwanS50 [ 24 čer 2010 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Co to dělá na plyn? Ten sekvenční je taky asi ovládanej pomocí polohy klapky,co? Nemáš tam kvůli tomu nějak přerušenej kabel?

Autor:  EwanS50 [ 24 čer 2010 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Na tohle by měla jít Tominova Diagnostika, zkusil bych sehnat někoo v okolí kdo tomu trochu rozumí a zkusit pořešit s ním....

Autor:  Sender [ 26 čer 2010 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Vyřešeno ! Auto šlape jak hodinky.Druhej problém byl v zaseknutý škrtící klapce(nechápu jak se to mohlo stát).
EwanS50> Měl jsi pravdu.Nefunkční posilovač brzd,byl tím špatným podtlakem.

Díky moc všem za příspěvky.

Autor:  tomin [ 26 čer 2010 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

Takze priste verit chybe co ti vypise jednotka a jit tim smerem. :-) :smt006

Autor:  Sender [ 26 čer 2010 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha zapalovacího modulu+další problémy

tomin píše:
Takze priste verit chybe co ti vypise jednotka a jit tim smerem. :-) :smt006


jj,rozhodně je to pro mě dobrá zkušenost :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/