fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Fiesta 1,25 16V 1999 - problem s klimou http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=105&t=37275 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RomanS [ 02 črc 2012 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | Fiesta 1,25 16V 1999 - problem s klimou |
Zo dna na den nastal problem s klimou na Fieste (podpis dole). Spinacom zapnem klimu, kompresor nabehne, chladivo tam je (kontrolovane chlapikom co doplna zmes) ale ak regulatorom vytocim na chladenie tak nejde - ide iba teply vzduch. Kontrolka, ze klima je zapnuta svieti, citit aj na motore, ze je zatazeny pri vypnuti klimy odlahcenie motora. Problem je asi s regulatorom. Co riadi resp. spina regulator. Nevie niekto poradit (pripadne poslat link na elektro-schemu) co by to mohlo byt??? Vonku je 33C a bez klimy je to kus zabijak. |
Autor: | skaldal [ 02 črc 2012 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fiesta 1,25 16V 1999 - problem s klimou |
Tipnul bych si klasickou závadu těchto Fiest - vadný ventil topení takže klima sice funguje, ale zároveň jde i teplo z radiátoru. |
Autor: | RomanS [ 02 črc 2012 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fiesta 1,25 16V 1999 - problem s klimou |
skaldal píše: Tipnul bych si klasickou závadu těchto Fiest - vadný ventil topení takže klima sice funguje, ale zároveň jde i teplo z radiátoru. Asi mate pravdu, ze chybny bude ventil. Odpojil som konektor a zmeral na nom napatie (digitalnym multimetrom) pri zapnutej klime. Napatie bolo raz 0V a v opacnej polohe ovladaca 12V. Je nejaka moznost opravit svojpomocne tento ventil?? Co sa stane, ak by som odpojil hadice a vybral ventil von. Vytecie kvapalina alebo nie?? |
Autor: | RomanS [ 31 črc 2012 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fiesta 1,25 16V 1999 - problem s klimou |
HELP HELP HELP Vymenil som 2xventil topenia za fungel nový ale nepomohlo. Moj postreh. Rano nastartujem auto (regulator nastaveny na chladenie) a pekne chladi a ide aj klima. Prejdem cca 5 km motor zohriaty, regulator stale v polohe chladenie vsetko funguje ako ma. Vypnem klimu stale chladi. Otocim regulator do polohy ohrev a ide ohrev opat otocim regulator na chladenie a nic ide ohrev, zapnem klimu ide ohrev. Ventil nereaguje na regulator. Dokonca mi to ide aj takto. Rano nastartujem dam chladenie ide vsetko ako ma. Vypnem po cca 5km motor a spatne nastartujem a uz ide len ohrev - pritom regulator je stale na chladenie. Napatie bolo merane na konektore co ide do ventilu. Natacanim regulatora dochadza k zmene napatia. Dal som aj iny modul regulatora (sice bez klimy) ale funguje rovnako ako moj original. Mam dojem ze problem nebude elektronika ale ventil ako keby ostal po zahriaty motora v otvorenej polohe - aj napriek napatovemu impulzu ho nezavrie. Vecerne meranie - nastartovane auto zapnuty ventilator - regulator nastaveny na chladenie a po cca 5 km jazdy stale chladi: Regulator v polohe chladenie - na konektore 14V Regulator v polohe ohrev - na konektore 0V Odpojenim konektora zacina ohrev a po nasadeni konektora spat na ventil stale ohrev aj napriek nastaveniu na chladenie. Skuste poradit. Vopred diky za kazdu radu. |
Autor: | TyncDamn [ 02 srp 2012 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | aaaaa |
The Goods! :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |