fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

neznamy konektor v motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=105&t=40866
Stránka 1 z 1

Autor:  fik236 [ 18 říj 2012 18:56 ]
Předmět příspěvku:  neznamy konektor v motoru

Zdravim,
mam fiestu 98 s benzinovym motorem 1.3 predelanou na LPG.
Mam problem takovy, ze kdyz radim (z nizzsi rychlosti na vyssi - takze otacky jsou vcelku vysoke) - pustim plyn a zmacknu spojku - tak normalne by mely otacky spadnout (nekdy se tak stane, ale tak v 1/3 pripadu) - me ale v tom lepsim pripade zustanou, a v tom horsim se dokonce jeste zvednou a drzej (kdyz jedu trebas 70 km/h a nachvilku tam soupnu 5-tku - tzn, ze ho donutim jit s otackama dolu, tak uz dole zustanou). Mel jsem auto v autorizovanem servisu Ford (timto je proklinam do ctvrteho kelene) a ti mi na druhy pokus pry povymenovali nejake zpuchrene hadicky - po jejich zasahu se problem odstranil... kdyz jsem vsak cca po tydnu sel dolivat chladici kapalinu - vsiml jsem si ze v motoru je rozpojeny konektor (na obr. vyznacen cislem 1), konektor byl cisty, takze rozpojeny nebyl dlouho - takze kdo jinej nez servisaci!! Tak jsem ten konektor (jeho druha pulka je nekde dole pod svym protejskem) spojil a problemy se opet dostavily!! Byl jsem se zeptat chlapka co mi to pedelaval na plyn - a pry to jeho konektor neni - asi to tedy bude z originalni instalace - a ted se Vas prosim ptam - nemate nekdo tuseni od ceho by to mohl byt konektor ???

Pak mam jeste dalsi problem - auto i pri teplem motoru temer netopi - podle vsech moznych zminek jsem chtel zacit s proplachnutim radiatoru - ale nejsem si jist, ktery trubky to jsou (bohuzel jsem to nikde nenasel) - doufam ze by to mohli byt ty na obrazku oznaceny dvojkou. Poradte prosim nekdo jak na to.

diky Fik236.
obrazek na uloztu (http://www.ulozto.cz/xaspRWX/motor-fiesta-jpg) :
Obrázek

Autor:  karelll [ 30 říj 2012 23:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: neznamy konektor v motoru

Hele, konektor těžko říct, koukam, že to je 3pin.. na něčem takovym je myslim nějáká diagnostika, ale těžko říct takhle z fotky z 2 metrů.. :D Zkus mrknout kam cca vede, nebo aspoň jestli má ten konektor nějaký označení.. Jinak místo čištění radiátoru bych se spíš zaměřil na termostat, nebo bych ten radiátor vyměnil..

Autor:  skaldal [ 31 říj 2012 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: neznamy konektor v motoru

Co se konektoru týká, tak bych si tipnul, že odpojili snímač rychlosti na převodovce, a co se týká topení, tak ano, správně, tyhle hadice vedou do radiátoru, ale u těchto Fiest bývá většinou problém spíš s elektroventilem, viz. http://www.dilyford.eu/dilyford/eshop/3 ... Transit-Ka a nebo se samotným ovládáním ve voze, prostě že nefunguje regulace.

Autor:  Vojta123 [ 13 lis 2012 10:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: neznamy konektor v motoru

Zaručeně konektor od čidla rychlosti z převodovky. Zapojený by být měl, mně u 1.25 chybělo čidlo (náhon tachometru našroubovaný rovnou do bloku převodovky) a při zastavování s vyřazeným kvaltem mi padaly otáčky zase moc rychle a chcípalo to. Zkus nechat zapojený konektor a odpojit aspoň na půl hoďky baterku, ať se ŘJ naučí nový režim po odstranění závad (výměna hadiče, zapojení čidla). Pár desítek km bych tomu na naučení nechal.
K tomu topení - to že se porouchá el. ventil otvírání topení je bohužel docela častá závada, doporučuju spíš nový díl než vrakáč, ten plast časem děsně zkřehne a mohl by ti při výměně taky kousek zůstat v ruce jako mně.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/