fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 bře 2013 21:03 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2010 13:06
Příspěvky: 9
Ahoj, tak se snazim dat do poradku motor Zetec 1.25 16V na fieste mk4 (r.v. 1998).
Problem: pri sesapnuti plynu otacky padaji z volnobehu (1000) na 500. Pokud se ma auto rozjet, je treba nejdriv zvednout otacky prudkym seslapnutim plynu - nejdriv se otcky propadnou na 500, ale pak rychle vyleti. V tom momente je mozne povolit spojku a auto rozjet. Plynule seslapnuti pedalu nepomaha - o to dele otacky propadaji k 500, a i kdyz pedal dal miri k podlaze, otacky maji tendenci setrvat na 400-500, aniz by motor chcipl.
Teprve po cca 10min., kdyz se motor zahreje, se otacky nepropadaji, ale s urcitym spozdenim nemaji problem z volnobehu rust.

Nyni bych potreboval pomoc od majitelu tohot motoru, zajima me predevsim srovnani v chovani:

- je bezne, aby prodleva mezi seslapnutim plynu a reakci motoru byla tak znatelna ???
(tj. cca 0.5 sekundy)

- pokud prudce pridate plyn, ma se ozvat odnekud z motoroveho prostoru silne zasyceni ???
(nejlepe zkusit primo rukou zatahnout za paku na skrtici klapce, aby jste slyseli, co se v motoru deje; sa nedokazu presne urcit, odkud to zasyceni prichazi)

Pokud by nekdo dokazal i poradit, tak bude zajimave, co predchazelo tomu problemu:
Pridani plynu zacalo delat problemy pote, co jsem do auta vratil baterku, ktera se predtim vybila zapomentym spotrebicem v zapalovaci; baterka byla nabijena vne auta. Nez jsem ji zapojil, pouzil jsem nejaky kontakt sprej na ruzne konektory, vcetne MAF, ECT, lambda (!), seznoru polohy hridele (CKP), klepani (KS), polohy klapky (TP)... nebyl to Kontaktol, co zere spoje, ale nejaky Sheron.
Hadice odvetravani menena vloni, po odbodbnych potizich.
Volnobezak i klapka cisteny vloni, coz vedlo k ustaleni volnobehu.
Vymena svicek nepomohla.

Nkedy se i po onech 10 minutach, kdyz uz se da napr, z krizovtce v poho rozjet, stane, ze behem jizdy najednou motor vadne, pridani plynu nepomaha, spis naopak.

_________________
Fiesta Mk IV 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2013 00:58 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2010 13:06
Příspěvky: 9
odpojeni lambdy - bez ucinku.

motor obcas vadne i kdyz je zahraty.

_________________
Fiesta Mk IV 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2013 07:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Pokud to někde syčí, bude ještě nějaká hadička KO

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz