fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=105&t=57792
Stránka 1 z 2

Autor:  Marcele [ 07 bře 2015 13:52 ]
Předmět příspěvku:  1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Ahoj pánové,
koupil jsem si fiestu sport na hraní a mam problém s motorem. Po nastartování za studena se motor po razantnějším přidání plynu dusí. Pokud přidávám plynule tak je to bez problému. Po zahřátí motoru už problém není tak výrazný , ale stále přetrvává.
Ano ano, vím, že se to už tady párkráte řešilo, ale ani po celém dnu čtení vláken jsem nic kloudného nenašel.
Jinak, svíčky, kabely, filtry mám nové.

Jo a ješte jedna věc. Svítí mi ABS a Protiprokluz současně, někdo mi říkal, že je to brzdové čidlo (na pedálu) nemáte s tím někdo zkušenosti?
Pokud by někdo věděl o nějakém borci přes Fordy na Ostravsku, byl bych rád za kontakt.
Předem děkuji.

Autor:  Lubak [ 07 bře 2015 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

svíčky jsou co výrobce?

Autor:  progip [ 07 bře 2015 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Když píšeš filtry... Vzduchovej a palivovej se taky měnili?
Při ucpání by se to mohlo taky dobře dusit.

Autor:  dj.DEKL [ 07 bře 2015 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Netesnost v sani, odvetrani kliky... svitici ABS, zrejme naky cidlo KO nebo konektor...

Autor:  faust54 [ 08 bře 2015 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

pokud se ti to dusí, tak buď netěsnost v sání a nebo rozebrat sání a vyčistit i s vahou vzduch...

Co se tíče ABS, tak buď máš málo brzdovky a nebo kaput nějaký čidlo - občas stačí projít a prostříkat čidla nebo omrknout kabely k čidlu ABS, zda neni utržený...

Autor:  Marcele [ 08 bře 2015 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Svíčky jsem dal NGK a filtry vyměnil všechny.
Zkusím kouknout na tu těsnost. Je pravda, že při přidání plynu jde slyšet nějaké syčení, ale usuzoval jsem , že je to jen podtlak po otevření klapy.
Co však mi vrtá hlavou, že pokud je to netěsnost tak proč se to po zahřátí motoru zlepší..

Autor:  miki21 [ 08 bře 2015 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

tepelná roztažnost materiálů? :wink:

Autor:  Marcele [ 20 bře 2015 08:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Tak mám další progres situace. Protože mi vykradli garáž a všechno nářadí do saní jsem se nepouštěl. Jednoho krásného dne potahnu pořádně 3ku a po zařazení 4ky motor začal cukat a koukám teplota na max. Vyradim vypnu motor a dojedu. Hned po dojetí jsem zase zapnul klíčem a teplota ukazuje normal. Po nastartování to jelo na 3 válce, tak jsem se dohrkal ty 2km domů.
Dotahnul jsem auto ke známému a samo, že tlaky v prdeli. Na 4 skoro nic, na 2hem 6, zbytek +- 12. Tak mi dnes sundava hlavu a já čekám ortel.
Nevíte jak je to u zetec s (yamaha) s vybracnima klapkama? Taky se trhaji?

Autor:  miki21 [ 24 bře 2015 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

žádné tam nejsou

Autor:  Marcele [ 24 bře 2015 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Tak příčinou ztráty tlaku bylo vylomeny kus ventilového sedla, které spadlo do válce a zatemovalo se do pístu. No masakr, nechápu jak se něco takového muže stát...
No potom co jsem si zanadával jsem objednal druhý motor. Jestli se to bude dusit i potom tak budu hledat příčinu v cidlech

Autor:  Marcele [ 28 bře 2015 07:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Ahoj,
tak po dobu co se mi montuje nový motor se probiram tím starým. Zjistil jsem, že na jednom válci mi uchcavala tryska. Pro mne asi největší adept na příčinu duseni motoru.
Dodám info, až bude motor hotový.

Autor:  Wizzy [ 30 bře 2015 07:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Uchcávající tryska by byl jaswný pachatel toho dušení a zároveň i příčina rozlomení toho ventilového sedla - pokud je to na stejném válci.

Autor:  Marcele [ 16 dub 2015 08:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Ahoj kluci,
tak motoruž je vyměněny. Problém je, že nestartuje. Nejde proud do civky. Prosím o pomoc, děkuji.

Autor:  Wizzy [ 16 dub 2015 11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Chceš přinést proud? :-D
Ne, ono je to trochu věštění z koule..do cívky..u startéru nebo zapalovací? ASi tam? Tak buď kabel, konektor..měnil jsi i řídící jednotku? Jestli jo, tak je to imobilizér..

Autor:  Marcele [ 16 dub 2015 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Proud nejde do zapalovaci civky. Měnil se jen motor, vše je tam dané ze starého. Motor točí a k civce nejde proud.

Autor:  miki21 [ 16 dub 2015 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Zapojení čidel je vpořádku? Podobné symptomy dělá vadné čidlo polohy klikového hřídele.

Autor:  Marcele [ 16 dub 2015 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Právě, že to jsem zkoušel i ze starého motoru i z toho nového a nic. Jinak pokud by to byl immo tak by to ani netocilo ne?
Jsem už bezradný.

Autor:  Marcele [ 20 dub 2015 08:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Nevíte o někom z Ostravy kdo má origo diagnostiku krom autorizovaných servisu. S těma moc dobrou zkušenost nemám.
Děkuji.

Autor:  Lahvac [ 20 dub 2015 10:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Zkus Romíka.

www.facebook.com/focus.garaz

Autor:  Marcele [ 08 kvě 2015 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Ahoj pánové,
tak po všech peripetiích auto jede. Byly to špatně zapojené konektory. Překvapilo mě však to, že auto má pořád díru za studena. Myslím, že má i bohatou směs - svíčky černé jak uhel..
Taky pozoruji ještě jednu věc. Předtím jsem tomu nedával význam, ale možná to má něco spolecneho. Při razantním přidání plynu se ozývá divný zvuk jako by cvrlikaní. Na volnobeh a na neutral to nedělá, jen při zátahu. Když ho lechtam taky ne.
Nějaké rady? Bojím se jezdit ať nemusím měnit další motor :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/