fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=105&t=57792
Stránka 2 z 2

Autor:  miki21 [ 09 kvě 2015 06:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

rozvody jsou nastavené 100% správně ?

Autor:  Marcele [ 09 kvě 2015 09:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

No dělaly se s novým motorem. Dělal to mechanik, přípravky měl. Tak doufám, že ano. A že by byly na dvou motorech blbě se mi nezdá.

Autor:  Wizzy [ 11 kvě 2015 08:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Zkus si zěřit tlak paliva na liště, jhestli nemáš k.o. regulátor a motor se ti nepřechlastává.
Zvuk ti může dělqat i vzduchový filtr..máš tam origo? Nebo nějaký kužel? Jak je na tom celý výfuk?

Autor:  Marcele [ 03 úno 2016 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Trochu jsem se odlmčel, ale dostal jsem firemní auto , tak jsem forda dal na zahradu a nechal odpočinout nervy :)

Každopádně důvodem odmlky bylo to, že cestou do práce mi najednou vyletěla teplota a vyvařil jsem. Ručička teploty úplně vpravo v červeném a do nádržky to bublalo. Tak hlava dolů na tlak. zkoušku, srovnání a při jednou i udělaní ventilů. Nová pumpa, těsnění, termostat. No po tom všem mě překvapilo, že mi při cestě domů teplota zase vylítla. Už žádné bublání a topení ledové. Sahal jsem všude a hadice i chladič byly teplé.

No teď nevím. Je možné, že potřebuji nějak odvzdušnit topení? Vím, že je tam nějaký ventil, který se sere. Když jsem si s tím hrál a snažil se různě poodpojovat hadice, jestli tam není bublina tak při testovací jízdě mi se to pocitově zdálo být lepší. Teplota neleze úplně do červena, Jen když brzdím plynem. Při stání to ventilátor uchladí. Když od studena to nechám jen nastartované tak teplota vyleze do půlky a drží..

Nemáte někdo nějakou zkušenost?

Děkuji.

Autor:  Marcele [ 06 úno 2016 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 zetec S - po sešlápnutí se dusí

Tak dneska jsem vyměnil ventil topení a potíže s přehříváním motoru jsou pryč. Tak snad to někomu pomůže.

Ještě nějak pořešit to cukání. Pročístím klapu a váhu vzduchu, koupím novou cívku , VN kabely a svíčky a dám vědět.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/