fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ventilátor chlazení
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 18:41 
Offline
Nováček

Registrován: 11 led 2008 22:24
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Zdravim vsechny fordaky. Muj problem je naprosto opacny nez jsem cetl problemy ostatnich s ventilatorem. A to tedy... Nyni je venku cca 10°C a auto stalo pres noc v klidu. Zkratka kdyz nastartuju motor tak se mi ihned toci ventilator... Premostenej termostat neni, ptz to driv nedelalo, tak me jen napada, ze se termostat kousnul. Nebo mate snad nekdo jiny napad ?

_________________
Escort sedan - Zetec 1.6, 16V Ghia - Nemec r.v.97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 20:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
TERMOSTAT se ti určitě nekosnul, ale možná je KO čidlo které spoští vetilátor. Najdëš ho na hadici od termostatu ke chladiči

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2008 12:01 
Offline
Nováček

Registrován: 11 led 2008 22:24
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Diky kouknu na to. Myslis ze je mozny, ze odesel termospinac v poloze "sepnuto" ?

_________________
Escort sedan - Zetec 1.6, 16V Ghia - Nemec r.v.97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2008 14:52 
Offline
Nováček

Registrován: 11 led 2008 22:24
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Takze jak jsi rikal, termospinac je v hajzlu. Odpojil sem ho a ventilator nebezi. Nicmene u toho cidla jsem objevil mikrotrhlinku a chladicka tam malilinko vali ven. Takze vymenit hadici s termocidlem a rovnou i novou kapalinu.... ty woe to je voser :)

_________________
Escort sedan - Zetec 1.6, 16V Ghia - Nemec r.v.97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:15 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2008 06:59
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí
Nevíte někdo, odkud je napájený ventilátor na chladiči, když není osazená pojistka u aku? Nezapojená je i pozice na pojistku č. 9. žádné schéma, která mám k dispozici , neodpovídá skutečnosti a nejsem z toho moc chytrej. Navíc - čidla u termostatu jsou dvě. Menší dole je na ukazatel, velké nahoře by tedy mělo být na chlazení. Ale ono není spínací, ale odporové. Kde by ještě mohlo být další čidlo? A kde relé? R.V. 1996, 1,6l Zetec.

Díky

_________________
MaFn


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Na termostatu jsou dvě čidla, to dolní pro budík, to sis vydedukoval správně, to horní je ale pro řídící jednotku. Když půjdeš po té tlusté hadici od termostatu ke chladiči, tak narazíš na další čidlo a to je termospínač pro ventilátor.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Není to velké nahoře pro řj?

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:36 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2008 06:59
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí
dík za odpovědi, asi jdem ho přehlédl. Mezitím jsem se podíval do pojistkovky a našel jsem spoustu vypálených spojů, tak je opravuji.
Má ale ventilátor něco společného sa pojistkovkou? Ve schématech jsou dvě verze zapojení větráku, jedna přes pojistkovku vede, druhá ne, ale moje zapojení je asi nějaké třetí.

_________________
MaFn


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 09:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nezkoumal jsem to, ale řekl bych, že pokud nemá vlastní pojistku u baterky, tak půjde přes pojistkovku a jestli tam máš studeňáky, tak jsi našel příčinu nefunkčnosti ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 09:51 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2008 06:59
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí
Dám Vědět, jak to dopadlo. Dík.

_________________
MaFn


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz