Nejspíš ta pojistková skříň - nejspíš nějaký studený spoj, který někdy vede a někdy ne v závislosti na teplotě, vlhkosti, otřesech. Rozdělat pojistkovou skříň a pokud ji nechceš rovnou celou přepájet, jít po příslušné sekcï (dle pojistek, přípojných kabelů) a tu propájet.
Já měl asi právě kvůli studeným spojům původně nad pojistkovkou připojené nějaké relé 12V/30A a pojistku 30A. A obcházelo to spoje v pojistkové skříni a pouštělo to proud do ventilátoru topení, stěračů, ostřikovačů, otevírání kufru, stahování oken, světel zpátečky - jak jsem zjistil když jsem pojistkovku přepájel a uvedené spotřebiče fungovaly i při vypnutém zapalování .
Už jsem to odpojil a zaizolival Snap-In konektory, v další fázi to možná vyštípu zcela.
Nedoporučuji bastlit nějaké relé nad pojistkovku, je to tam náchylné na proříznutí izolace kabelů o ostré hrany při zacvakávání pojistkovky (a další majitel neví, co to má být). Buď se to tam někde skříplo, nebo já blbec zapojil pojistky do skříňky dle rozpisu pojistek pro model 1996 a tím pádem jsem měl při určité špatné shodě okolností jištění nikoli 30A, ale 60A a proto mi začal hořet kabelový svazek k levým předním světlům - tak si to aspoň vysvětluju.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|