fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 čer 2024 23:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Repro
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 15:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2009 14:22
Příspěvky: 189
Bydliště: Janstejn
Cau.Kudy mam tahnout draty na repro od radia do zadu?Kudy to vede vam?Dik

_________________
Ford Escort 1.6 I GAL,16V,r.v.94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 15:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 bře 2009 23:08
Příspěvky: 66
Bydliště: Hradec Králové
draty?spis kabely :)
ja to mam tezeny pod pravym prahem,asi nejjednodussi

_________________
Ford Escort combi 1.6 16V r.v.96
El.zrcátka,šíbr a přední okna + dojezdy spojene s DO,odskok kufru na DO,tonovana skla,ghia lampicka,trippling,PP,zelene podsviceni prostoru nohou a vnitrni klicky,teplomer IN/OUT,parkovaci senzory,plasty v kufru potazene cernym kobercem+zasuvka na 12V

Hudba
HU: Alpine 9880R
Přední dveře: DLS R6A
Zadní dveře: Sinus Live SL F-165 + NEO 18S
SW: JBL GT5-12
Zesilovače: Eyebrid 4Y80,
Eyebrid 2Y150


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 15:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2009 14:22
Příspěvky: 189
Bydliště: Janstejn
jj kabely.Draty bi byli asi urcite na Pi.... .Dik

_________________
Ford Escort 1.6 I GAL,16V,r.v.94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 18:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
přesně tak - lepší je to tahat pravou stranou, bo vlevo vedou dráty do zadních světel a to by způsobovalo rušení ;)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Ehm, jaké rušení? Přece signál do repro je výkonový v řádu voltů, i kdyby tam nějaké rušení bylo, tak ty milivolty by nemohly být slyšet. Nehledě na to, že do světel jde stejnosměrný proud, žádných (např.) síťových 50 Hz, které by se mohly nabalit na signál. Pokud by ale kolega Pimpi řešil dopravu signálu od rádia do zesilovače v kufru, tolik bych se nebránil :)

Jinak nerozumím, v čem jsou dráty špatné - alespoň já mám v autě instalaci udělanou drátama (resp. lankama). Na kabel jsem ještě nenarazil.

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 18:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
drát se láme? že by? a jiank lanko má blíže spíš ke kablíku než k drátu:D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 18:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Termín "kabel" (či kablík) označuje soustavu dvou a více vodičů, neříká nic o provedení vlastního vodivého materiálu. Od toho je tu dvojice drát - lanko. A pokud vím (nebo spíš podle toho, s čím jsem se zatím setkal) se pojmy "drát" a "lanko" moc nerozlišují, pro oboje se používá "drát" - každému je jasné, že ty "skutečné" dráty se používají leda tak v domovní lektroinstalaci (nebo při spravování hrnců).

Sorry za slovíčkaření, to jsem prostě já.

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 18:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 bře 2009 23:08
Příspěvky: 66
Bydliště: Hradec Králové
jak pise maslisko:kdyby si resil signaly tak by nejlepsi bylo je vest stredem.ale vecinou se vedou s tema reproduktorovejma,tam k ruseni nedochazi.jinak kabely sou docela bezne,kdyz se podivas na jakykoliv eshop tak mas signalove,napajeci a reproduktorove kabely..:)nemyslim to ve zlim :D

_________________
Ford Escort combi 1.6 16V r.v.96
El.zrcátka,šíbr a přední okna + dojezdy spojene s DO,odskok kufru na DO,tonovana skla,ghia lampicka,trippling,PP,zelene podsviceni prostoru nohou a vnitrni klicky,teplomer IN/OUT,parkovaci senzory,plasty v kufru potazene cernym kobercem+zasuvka na 12V

Hudba
HU: Alpine 9880R
Přední dveře: DLS R6A
Zadní dveře: Sinus Live SL F-165 + NEO 18S
SW: JBL GT5-12
Zesilovače: Eyebrid 4Y80,
Eyebrid 2Y150


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 18:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Já to taky nemyslím vůbec ve zlém. Jenom jsem do povahy dostal zaměření (mimo jiné) na detaily, použitou terminologii a gramatiku. Proto někdy řeším věci, které jsou ostatním naprosto ukradené :)

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
no právě kabel je soustava více vodičů. a lanko bude taky z více vodičů ne? pro mě je kablík i ty spletené ohebné drátky:D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 19:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Jenže ty vodiče musí mít společný plášť a musí být vzájemně izolované, aby to byl kabel :)

Ale ono to je vlastně nepodstatné :)

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 21:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
tak to jsem nevěděl to je novinka že musí být vzájemně izolované:D hej to je pro mě fakt novinka:D ale je to nepodstatné nicméně děkuji za definici:D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 07 črc 2010 21:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
maslisko píše:
Ehm, jaké rušení? Přece signál do repro je výkonový v řádu voltů, i kdyby tam nějaké rušení bylo, tak ty milivolty by nemohly být slyšet. Nehledě na to, že do světel jde stejnosměrný proud, žádných (např.) síťových 50 Hz, které by se mohly nabalit na signál. Pokud by ale kolega Pimpi řešil dopravu signálu od rádia do zesilovače v kufru, tolik bych se nebránil :)

Jinak nerozumím, v čem jsou dráty špatné - alespoň já mám v autě instalaci udělanou drátama (resp. lankama). Na kabel jsem ještě nenarazil.



Jediný reálný rušení bych viděl při použití nekvalitně stíněného "kabelu" pro zásobování signálem zesilovače, a to za předpokladu blikání blinkrů (při rozpojení kontaktů relé jako lupanec).. To jsem viděl na vlastní uši, jinak pravda pravdoucí.

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 08 črc 2010 00:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
A jo, blinkry, svatá pravda :)

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 08 črc 2010 00:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
Ale když ruší řídící jednotka svejma vysokejma frekvencema a slyšíš v reprákách frekvenci vstřiků.... To můžeš sežrat altík a uštknout zapalovací cívku... Až k panu osciloskopovi se dostaneš:-D

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Repro
PříspěvekNapsal: 08 črc 2010 12:23 
Offline
Forďák

Registrován: 29 čer 2010 15:50
Příspěvky: 68
Bydliště: Třinec
:D:D:D:D:D:D:

_________________
Ford Sierra MkIII 89, 2.0i DOHC, 88kW, 120HP


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz