fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 pro 2010 20:27 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2010 05:54
Příspěvky: 34
Ahojte všedci forďáci,

Mám problém, auto jazdilo, zaparkoval som a už ani neťuklo. Už som to raz riešil ale teraz je to elektrika. Iskra nič, palivo nič. Nič nejde čiže paráda. Prechádzam káble a našiel som pár konektorov čo neviem na čo sú. Prikladám foto. Je to escort mk.4 1987 1,6 benzín jetronic

http://www.jpeg.cz/images/821_100_1917_tn.jpg
http://www.jpeg.cz/images/660_100_1913_tn.jpg
http://www.jpeg.cz/images/755_100_1908_tn.jpg
http://www.jpeg.cz/images/412_100_1907_tn.jpg

Neviem či ten konektor z gumovou krytkou nieje zásuvka na vyblikanie, aj keď viem, že v elektrike tohto ročníku by nemala byť.
Vopred ďakujem za nápady a rady.


Naposledy upravil Axel dne 29 pro 2010 21:39, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznáme konektory
PříspěvekNapsal: 20 pro 2010 20:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Ještě bych ty fotky zmenšil :lol:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznáme konektory
PříspěvekNapsal: 20 pro 2010 21:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Umaž z toho odkazu to "_tn"

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznáme konektory
PříspěvekNapsal: 20 pro 2010 21:23 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2010 05:54
Příspěvky: 34
dj.DEKL píše:
Ještě bych ty fotky zmenšil :lol:



hehe, no buď moc veľké alebo moc malé, ale stačí to _tn zmazať a je to max


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznáme konektory
PříspěvekNapsal: 22 pro 2010 10:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Ja kam siahnem, tam najdem nezapojeny konektor, fiesta jazdi a vsetko funguje, az na tu diagnostiku :oops:
Bude to predpriprava na veci, ktore v aute nemas (hmlovky, vyhrievanie celneho skla, elektricke okna apod.).
K Tvojmu problemu - iskra nic a palivo nic znamena ze nedava iskru a nejde tam benzin? Poistky si prezrel? Pripadne poistkovu skrinku?

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: neznáme konektory
PříspěvekNapsal: 22 pro 2010 11:02 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2010 05:54
Příspěvky: 34
K Tvojmu problemu - iskra nic a palivo nic znamena ze nedava iskru a nejde tam benzin? Poistky si prezrel? Pripadne poistkovu skrinku?[/quote]

Ahoj, ten žltý konektor som videl aj na EFi motoroch. Presne nedáva palivo a nejde iskra. Poistky sú samozrejmosť pri riešení problému. Všetko si opravujem sám, taže taký amatér niesom. Skúšal som aj druhé RJ (s funkčného auta) ale stále to isté. Tak by som vsadil na káble. Ale na druhú stranu mi nejde do hlavy, že jazdil som, zaparkoval a zrazu ani ťuk. Čerpadlo natlačí a vypne. Pred želvou tlak OK, ale u trysiek nič. Želva nová. Menil som aj indukčnú, aj hallov. Schémy mám vytlačené ale nieje to nič moc.Jediné čo sa mi nezdá, že ide málo voltov do hallového cca1,7V. Nevieš či tam nemá byť vyžšie? nejako sa mi to nezdá. Predchádzajúci majitel si robil vlastnú kabeláž :( niekde. Kopu káblov som dal do poriadku ale aj tak nič.
Napadá ťa niečo ?

Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: indukčný prerušovač- test ?
PříspěvekNapsal: 29 pro 2010 19:21 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2010 05:54
Příspěvky: 34
Ahojte, konektory som ako tak poriešil, ale môj problém to stále nevyriešilo.
Nedáva mi to iskru aj keď do cievky mi ide 12V. Ak by bol špatný prerušovač (primontovaný na držiaku indučky), nedávalo by to iskru, ale ovplivnilo by to aj vstrekovanie, teda želvu ??
Neviete niekto ako ho otesovať samostatne ?

Díky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz