fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 led 2011 18:07 
Offline
Nováček

Registrován: 07 led 2011 17:22
Příspěvky: 2
Zdarec, Jmenuju se jura a potřebuji obrovskou pomoc ,nevím jestli nebudu úplě za ču..ka, když sem tu novej napíšu si jeden přžíspěvek a hned chci pomoc , za kterou jinak předem moc děkuji.
Stavím traktor (tady je link pro ty co by se chtěly kouknout k nám traktorářům :D http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934 ) mám neuvěřitelnej problém , po připojení altecu mi začal stroj žít vlastním životem , je mi jasny že na 99,9% je něco blbě , de o to co , myslím že mám blbě zapojenej altík a k tomu taky ještě něco , protože když vypnu klíček tak mi to spálí pojistku 15A a motor zhasne ,když dám silnější pojistku 30A motor i po vypnutí klíčku , odpojení baterky a vyndání všech pojistek včetně světel jede dál jako by se nemetlo , dále taky z mě neznámyho důvodu hořijou dráty ktery nevedou jinam než od kostry na kostru a není na ně nic jinyho připojenyho , potřeboval bych schéma elekriky aspoň ve zkrácené verzi , kde třeba nejsou periferie ale jen elekrika na motor , dobíjení stálej plus kontrolka dobíjení ,mazání teplota a žhavení a zhášeče na čerpadle , v podstatě mi de o to jak jwe řešenej ten altec protože vím prd jak to má bejt , na mojem altíku sou dva červeny dráty silny jak cigáro v autě byly napojeny oba na starterovej kontakt se stálym plusem od baterky tak sem to udělal stejně , z toho relátka s uhlikama kteryho vedou ty červeny dráty vede taky jeden tenoučkej modrej , ten vedl do štekru a štekr nevím kčemu (domnívám se že je to kontrolka) dále je tam šroubek M5 na kterej vedl zelenej drát ale kdovíkam vedlo tohle přez co a kam (domnívám se že je to buzení plusem od klíčku) samozřejme může to být všecno jinak , proto taky potřebuju to schéma jelikož metou pokusů a omylů se mi to zdá zdlouhavé , díky moc za pomoc a hodně štěstí forďákům


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2011 18:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
No je to od Tebe hrozně krásné, že jsi k nám zavítal, ale leč máme někteří taktéž traktory, tak nevidím problém, aby jsi se podíval třeba po Vašem traktoráckým fóru !!!! :lol:

http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 1e33da2a2d

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2011 23:29 
Offline
Nováček

Registrován: 07 led 2011 17:22
Příspěvky: 2
no toto mě bohužel nepomůže - i tak moc děkuju , je to jinak , novy altiky řesijou problém relátka uvnitř toho krámu s uhlíkama a mění se to komplet dráty co z hoho vedou se zapojujou jen k plusu , ke klíčku a ke kontrolce popřípadě na otáčkoměr teda u dieselu bez elekronickyho řízení vstřikování (bez snímače otáček), to vím taky de mi o to jak přesně funguje konkrétně na fiestě několik drátů a kontaktů pro ktery sem zatím nenašel využití , například na spínačce jsou dva dráty je to malej kontakt s malímy dráty a spíná se při poloze startování , netuším na co to je , napadá mě imobilizer podobně jako to mívaly favoryty dodělávané imobilizéry od jablotronu ,ale upřímě netuším jestli to tak je nebo není , jisty je to že jeden z těch dvou drátů vede do spoje nekolika drátů z ktryho vede drát na motor ( je černo fialovej) , nevím kčemu nedokázal sem to dohledat možná někam ke žhavení ale opravdu nevím kam a tento drát mi hoří po vypnutí klíčku s nastartovaným motorem (páč motor nezhasne když se nespálí pojistka při vypnutí klíčku), i když je pojistka spálená tak motor de nastartovat jen je přístrojová deska ve tmě nerozsvítí se ani žhavení prostě nic po rozborce sen jednu závadu odstranil , a to prodřenej drát na plus ale ten prodřenej drát neměl nic společnyho s tímto problémem , protože sem instalaci komplet rozebral z duvodů použitelnosti s jinou přístrojovkou a jinýmy světly jinými zásuvkamy a propoji a celkově pro lepší použitelnost prostě na míru traktoru
de mi o to na co je tam ten blbej šroubek , podle toho co sem zatím vyčetl tak by měl bejt otáčkoměr , ale moje fiesta žádnej neměla ????? :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2011 00:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
tady máš Walkerovou zmínku o kontrolce na altíku viewtopic.php?p=393116#p393116

a k poslednímu postu: přečet jsem si poslední dva řádky a: Asi ten vývod bude určitě na otáčkoměr (asi by pomohlo napíchnout ten vývod na osciloskop, ale ten se každýmu doma neválí) a že ho fiesta neměla neznamená proč by neměla přípravu.... proč by dělali jenom kvůli otáčkoměru dvě různý varianty alternátorů ... trend je(a byl) všechny díly zuniverzálňovat a tim tlačit výrobní náklady dolu.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz