fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: topení
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 09:38 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
Problém s topením,

Motor se ohřeje v normálním čase alespoň podle budíku.Po ohřátí zapnu topení na plný výkon tepla a začne foukat opravdu horký vzduch avšak po zhruba 30 sekundách fouká stále chladnější a chladnější až fouká pouze lehce teplý spíše vlažný.
Mněl jsem podezření na termostat,ale podle budíku teploty a podle příznaků prvního horkýho vzduch ho myslím můžeme vyloučit.
Blíží se krutá a studená zima Pomoooocccc!!???
:shock: :shock: ;-) děkuji za rady

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 09:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Zkontroluj si hadice, co vedou k radiátoru topení, jestli nejsou někde skříplé. Nejspíš ale asi bude zanesený samotný radiátor, pár kluků tady ho čistilo (napojit na něj hadice, jednu na vodovodní kohoutek, druhou do odpadu a proplachovat proti směru normálního proudění), může to pomoct. Pokud by byl ale zarostlý vodním kamenem, byl by na výměnu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 10:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Přeji,ať se ti to povede propláchnout. Protože s výměnou musíš povolit celou přístrojovku a středový panel :evil: Já už to mám za sebou. :wink:
A to jsem to proplách a 10 min vpohodě.Pak jsem kupoval i rozpouštěče usazenin a nezabraly. :twisted: Dal jsem jiný radiátor a je to vpohodě. :lol:

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 22:37 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
děkuji za rady vyzkouším průplach a uvidím. :lol:

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2006 10:59 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
ještě dotaz

radiátor je ta plechová krabička vedle výfuku?
NHemohl by mi někdo napsat stručný návod ,jak proplachovat,nebo pokud má někdo náladu i podrobnější?Děkuji

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2006 11:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Radiator je v kabině. Je dole pod přístrojovkou (u podlahy před střed.konzolí) v plast.bedně s klapkama pro regulaci směru proudění.Od spolejezdce je malá krytka,kterou (když povolíš samořezku)sundáš a uvidíš radiator. Vypadá to hezky přístupně,ale pro výměnu je to pakárna(viz výše).Dle toho i odhadneš hadice vody v motorovém prostoru. Já u TD musím sundat intercooler,abych se tam dostal.
Hadice lépe rozpojit ne přímo u radiatoru,ale na druhém konci. Aby jsi se lépe napojil s hadicí s vodou, kterou to zkus propláchnout. Eventuelně do toho foukni vzduch kompresorem,možná ti to s tou vodou vyplave ven.
Pokud ti to ani pak neprotlačí voda z vod.řádu,tak jseš na tom jako já.
Protože ani nalití rozpouštědla usazenin do oběhu nepomohlo.
How. :D

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2006 13:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
čau,měl bych ještě jeden nápad.Nevím z jakého materiálu je ten radiátor,hliník nebo měď.pokud je z mědi nebo mosazi,stálo by za to na trubky z radiátoru v motorovým prostoru napojit dvě dostatečně dlouhé vodovodní hadice,aby dosáhly mimo karoseriï auta a pustit do nich pomocí trychtýře kyselinu solnou(HCl),která je běžně dostupná v drogerii a výborně se hodí na rozpouštění vodního kamene a rzi.Mědi se ani nedotkne jen ji vyčistí ,ale nevím co udelá s hliníkem.Pokud je tady nějaký chemik,tak ať poradí.Neměla by přijít do styku i s železem,protože to okamžite zrezaví.Po proplachu už stačí stejným způsubem propláchnout (neutralizovat) radiátor něčím zásaditým třeba rozpuštěnou sodou ve vodě,nebo mýdlovou vodou a i pokapané věci od kyseliny pořádně omýt.Dělat se to musí ve větrané místnosti,neboť dost smrdí a je na dech dráždivá.Dělal jsem to kdysi u Škodovky a pomohlo to bezvadně.Mnoho zdaru a opatrně.

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 21:33 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
Kolega z práce má stejnýho forďáka a ten má zasejiný problém.
Když si šáhnu ze strany spolujezdce úplně nahoru nad topení,tak to tam fouká,něco tam netěsní a proto má slabý výkon větrání.Koukaly jsme na to a od motoru je jakoby plastový kryt,ale nejde vyndat vadí tam přepážka.Nějaké rady a zkušenosti,jak se k tomu topení dostat?

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz