fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 00:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cyklovač předních stěračů
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 15:25 
Vlastním Escorta 1,6 16V Combi r.v. 1997. Cyklovač stěračů mi funguje pouze při nastavení na cyklus 5 nebo 6. Prosím o radu co s tím. Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 00:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
A ty máš cyklovač? Já teda bohužel ne a docela mi chybí... :?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 07:46 
Ja teda taky ne a taky mi dost chybi. Nemate nekdo zkusenost nebo aspon povedomost o vymene toho packoveho "parozi"? Vim ze se musi vymenit cele a tak ho taky cele shanim ale nebude to mit i jiny hacek? Ovladani steracu prece neni jen v pacce ale upravu budu muset udelat i jinde, ne?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 08:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No když ti nefungujou některé polohy tak je nejspíš problém v páčce. Jak rozebrat ten přepínač je už detailně popsáno v jiném fóru. Jak vypadají všechny obvody a propojky v něm je možno stáhnout na www.fordfans.cz Jinak přerušované stíraní zajišťuje červené relé R6. tedy přesně to najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download_el.htm je to soubor packy.zip

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 08:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 09:14 
No a to mne prave zajima. Rad bych si svoje fungujici STANDARD packy s 2rychlostnim cyklovacem vymenil za fungujici GHIA 6 rychlostni. Tusim ale, ze to nebude jen ve vymene toho packoveho "modulu". Nebo snad ano? Je to opravdu tak jednoduche? Budu muset menit i to relatko? A co jeste ...

Diky za odpovedi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 09:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Musíš vyměnit páčky i relátko. Už se to tady někde na fóru probíralo, někdo vyměnil jen páčky, ale 6-ti rychlostní cyklovač mu nešel.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 10:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 úno 2005 22:17
Příspěvky: 131
Bydliště: Valašské Meziříčí
carPWR píše:
...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...


Myslíš tu polohu kdy je pravá páčka dole ?? A setře to jednou za x sekund ?? Kdy časová prodleva nejde nastavit ?? Tomu neříkám cyklovač ... je to úplně na h...o !!!

_________________
KIA RIO 1,25 CVVT Edition 1, (2012/05)

Ford Escort Combi 1.6 16V (1995/06) 66kW, Simply equipment (2x Airbag, Clarion DB348RMB, ...) - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 11:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
fat píše:
carPWR píše:
...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...


Myslíš tu polohu kdy je pravá páčka dole ?? A setře to jednou za x sekund ?? Kdy časová prodleva nejde nastavit ?? Tomu neříkám cyklovač ... je to úplně na h...o !!!


..jo, tu, me to prijde jako v pohode, vim ze je sikovny mit vic veci, ale fakt tohle me netrapi, pac je to alespon u me nastaveny docela optimalne, nestezuju si...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 13:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 00:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Tom69 píše:
Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065



To je zajímavý - a to je paměťový jako třeba u Felicie? Ťukneš do něj jednou a pak po čase jaký chceš nastavit to druhým stiskem zapneš a ono si to pamatuje ten interval?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 06:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
hameluk píše:
Tom69 píše:
Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065



To je zajímavý - a to je paměťový jako třeba u Felicie? Ťukneš do něj jednou a pak po čase jaký chceš nastavit to druhým stiskem zapneš a ono si to pamatuje ten interval?


asi jo mněl by to bejt ten z Feldy, na netu se toho dá najít víc
http://www.mujweb.cz/www/jivo/ster.htm

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=106

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 10:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..to ze tuknes a pak pockas a tuknes a tim nastavis, to maji asi vsechny "vw" auta, kamarad to ma na cordobe..ale me to prijde zbytecne slozity....kdyz prsi malo, stejne stirnu fakt za dlouho...kdyz vic uz to pobere cyklovac a kdyz hodne tak sterace normalni rychlost ne...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 10:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No nevím. Moje stěrače mají tři rychlosti - normálně, rychle a delší interval. A velmi často prší tak, že normální interval je moc časté setření a stěrače vržou po skle a delší interval je moc dlouhý. Nebo krápe tak, že i ten dlouhý interval znamená příliš časté setření. Ale častěji ten první případ. A tak cykluju ručně :? .

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 10:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..no, mozna je to o zvyk, ja nestiram hned pri trech kapkach na skle :D jsem tak naucenej ze skodovky...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 11:23 
Postavil jsem paměťový cyklovač stěračů podle plánku pro Felicie (zaboha jej nemůžu najít),vešel se celý do původní krabičky od relé (na původním plánku pro Feldy se musela upravit pouze patice, máme trochu jinak vývody) zasunul a cyklovač maká už dva roky :D . Je ale určitě lepší jej koupit hotový a pak upravit.
_____________________________________________________________

Ford Orion 91, 135 000km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 11:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tady ten nastavitelny cyklovac pri feldu maji za 240,- http://www.autodilykrc.cz/index.php?strana=cenik&cenik=felicia&hledej=cyklova%E8

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 15:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mám standardní 6-kvaltovej cyklovač a nemůžu si ho vynachválit Když prší málo, 6.stupeň je ideální a i když déšť houstne tak se vždycky najde optimální stupeň.
Kdybych tenhle cyklovač neměl, tak bych určitě šel do paměťovýho, měl jsem ho dodělanej na fávu a byla to vychytávka.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 15:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Měl jsem paměťový cyklovač taky na Fáčku, ale více mi vyhovuje ten 6-ti rychlostní v Escu. Pokud prší málo, tak málokdy rovnoměrně, aby jednou nastavená paměť vydržela déle. A měnit paměť bylo přeci jenom složitější než pootočit tím koločkem dle potřeby.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 10:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Nagant píše:
No nevím. Moje stěrače mají tři rychlosti - normálně, rychle a delší interval. A velmi často prší tak, že normální interval je moc časté setření a stěrače vržou po skle a delší interval je moc dlouhý. Nebo krápe tak, že i ten dlouhý interval znamená příliš časté setření. Ale častěji ten první případ. A tak cykluju ručně :? .


Přesně tak, taky cykluju ručně, protože se většinou nehodí ani jedna rychlost. Ty sterače jsou taky dělaný pro němčoury, tam totiž prší přesně podle toho nastavení :)

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz