fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém s ostřikovači
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 22:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
ahoj mam jeden problémek.
nechodily mi ostřikovače, tak sem demontoval čerpadlo, rozebral a zjistil že bylo celý zrezlý tak jsem ho vyčistil namazal rozchodil. při zkoušce na zdroji chodí na obě strany takže se zdá v pořádku. na konektor který přivádí napětí k čerpadlu jsem připojil měřák kterej ukazuje při zmáčknutí konce páčky na ostříknutí př. okna tak se ukázalo cca12V a při přitažení páčky pro ostříknutí zadního okna se objevilo cca-12V z toho sem usoudil že napájení je taky OK, ale při připojení čerpadla běží jen na jednu stranu a to na zadní okno.
nemáte někdo nějaký nápad čím by to mohlo být díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2005 23:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
tak jsem prisel na dalsi vec mozna uz by mohl nekdo neco navrhnout. znovu jsem to promeroval a pokud merim pri zatezi tak pouziti zadniho ostrikovace je vse ok motorek se toci a na voltmetru je cca12V ale pri pouziti predniho ostrikovace zpadne napeti na 0 tak bych rekl ze je nekde nejaky vakl ktery neutahne zatez toho motorku. OT: na sepnuti motorku je jen spinac v pacce nebo je v ceste jeste rele. to jsou jediny mista ktery me napadaj kde by mohl byt problem diky za nejakou radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 07:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Podle mě jsou kontakty pro reverzaci chodu ostřikovače pouze v páčce pod volantem a dál to jde přímo k čerpadlu, žádný relé. Rozebíral jsem ty páčky, protože mi(mimo jiné) blbnul přední ostřikovač(šel jen občas a "naučeným" zmáčknutím), zadní ale běhal v pohodě. Kontakty byly zoxidovaný, očistil jsem je a prostříknul Kontaktolem a maká to OK.
Podle mě bych se prvotně zaměřil na ty páčky a jakožto slabý místo escortů.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 15:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
to bude asi nejlepsi. je nekde nejaky popis jak se rozebiraji nebo nemuzes sem nejaky v kratkosti hodit dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 16:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Zkus pročíst téma http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=460 , je tam obecně o problémech co se týče páček a jak to kdo řešil.
Jinak taky na hlavní stránce www.fordfans.cz odkazy "Download" a "Technics" - tam jsou spousty návodů, rad atd., atd.
Konkrétně perfektní popis páček: http://www.fordfans.cz/download/elchema/packy.Zip

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2005 14:23 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Zdravim...
Tak se mi objevil tez problem s cerpadlem (nebeha) - puvodne jsem podezrival rovnou packy pac uz s nima mam spatne zkusenosti ale dnes po promereni na konektoru u cerpadla jsem zjistil ze po zmacknuti tam napeti je . Takze problem bude v cerpadle. Nez koupim nove zkusil bych ho rozebrat a vyzkouset to spravit. Nejake zkusenosti uz koukam mate takze JAK NA TO?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2005 14:45 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak se mi prave podarilo demontovat cerpadlo, takze ted lezi na stole prede mnou.... jak do nej? nikde zadnej sroubek na povoleni .....

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2005 16:20 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak problem trosku zkonkretizuju:
pripojil jsem to tady k trafu ze stare autodrahy :-) a bezelo to v pohode na obe strany. Tak jsem to vzal ven a pichnul zpet do konektoru - rozbehlo se to ale jen co jsem to zmacknul znovu za chvili tak uz zase ani tuk. Tak jsem to odpojil a hned zase zapojil a zase to chvili bezelo a pak po chvilce uz ne.... tak jsem ocistil kontakty sroubovakem a pilnickem (nemam tu zadny takovy ty tekutiny typu kontaktol), zapojil a ... bezelo a po chvilce zase ne - tradicne.
Takze? Co ted? Znamena to tedy ze je nejakej spatnej ten kontakt v konektoru? - jak bych to tedy mel vic osetrit nez tim pilnikem? Nebo je chyba nekde jinde?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2005 16:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak to líčíš, vypadá to opravdu na ten konektor; nebo na nějaký přerušený vodič. Připojíš to, spojí se to, párkrát se to protočí, zaklepe a proud do toho neleze. Nejlíp kdyby někdo stiskl tlačítko ostřikovače, když to nepojede a zkus ten kabel "požmoulat" v prstech, zda se to nerozeběhne.

Jak koukám na http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,169 ... 069,0.html pokud je to toto čerpadlo, opravdu nevypadá moc rozebíratelné.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2005 16:56 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
je to presne to co je na tom obrazku... jenze rozebrat ho asi budu muset pac jsem dalsim experimentovanim dosel k tomu ze jsem si na to cerpadlo pevne pripajil kabely ktere jsem pevne pres vypinac pripojil k 12V a tak jsem zjistil ze neni vada v konektoru pac i kdyz takhle primo napojene chvili fachalo tak za chvili prestalo. Pak staci do nej klepnout a zas se rozbehne... takze ne konektor ale neco primo v nem :-( takze asi koupit nove, nebo se do nej nedestruktivne dostat

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
je to přesně to co tam mam ja. jde rozebrat ale dost špatně musís vycvaknout ten horní dekl kde je konektor ale jde to blbě mě se podařilo ho prasknout :( .pak už to jde normálně vytáhnout. pak už jen kouknout na všechny spoje a možná je přepájet aby tam nebyl nějakej studeňák. když jsem ho dával dohromady tak jsem ten dekl přelepil silikonem a zatím OK. tak ať se daří:-)

_________________
Ford Escort 1,6 16V, Ghia, béžový interiér, okna šíbr v elektrice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:19 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no od vcera jsem pokrocil: ten horni dekl jak rikas jsem pri pouziti hrube sily sundal a je celkem neporusen ... jenze motorek je v poradku, takze jsem se vrhnul na sundani te spodni casti kde je vrtulka ... bohuzel tady uz jsem musel pouzit sroubovak a kladivo kterym jsem to tam vrazil ... sice jsem to rozebral ale take zpusobil ze uz to nepujde nacvaknout z5. Nejak to zkusim ale nevim nevim. Nicmene jsem nasel pricinu: vrtulka drhne a tak se netoci pokud je ve svisle poloze. Potrebovalo by to namazat ale nevim cim aby se to pak tim prutokem nevyplachlo a nedostalo na okno.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Namazání ti pomůže na chvíli,protože lihová složka náplně ostřikovače mazivo rozpustí.Raději se podívej a zjisti,co je příčinou drhnutí vrtulky.Zda nepůjde více zatlačit,nebo je volná hřídelka apod.Podle toho pak uprav celý motorek.Slepit to půjde silikonem.čest Tvé práci :wink:

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
tak to nevím těžko to namažeš něčím co tam vydrží ale myslim že by to trochu měl "mazat" glacidet pokud teda nevyschne, nebu se pokusit sehnad čerpadlo s vadným motorkem.

_________________
Ford Escort 1,6 16V, Ghia, béžový interiér, okna šíbr v elektrice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:33 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
asi uz mu nic nepomuze .... koupim nove cerpadlo ... nebo spis nejdriv zkusim vrakoviste.... jeste vyzkousim tu vrtulku pevne sekundovym lepidlem pripevnit na osicku motorku aby nebyla uplne polozena a nedrela ... no asi uz tim nic vic nemuzu zkazit

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:34 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
diky za konzultace ... myslim ze uz je po vsem .... napisu jestli se mi to podari zkompletovat

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 12:48 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
jj at co nejdriv maka :)

_________________
Ford Escort 1,6 16V, Ghia, béžový interiér, okna šíbr v elektrice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 16:38 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak jsem hotov = funguje to
(je ovsem otazkou na jak dlouho)
Jak jsem jiz psal tak problem byl v dření vrtulky. Vrtulku jsem podle planu sekundovym lepidlem pevne prilepil na osicku od motorku do takove vysky aby to nesoupalo o dno ani strop. To ovsem moc nepomohlo pac tolik mista tam zas nejni a tak se toho velice tezko dosahuje ... zkratka jednim smerem to kupodivu bezi ale druhym smerem to jede pomaleji ale jede. Jelikoz jsem se k vrtulce dostal dosti destruktivnim zpusobem tak bylo zapotrebi velkou skviru od nicivych nastroju necim zaplacat - roztavil jsem kus plastove kostky a pekne mezeru vyplnil plastem a oblepil to kolem dokola. Ovsem pri prvnim pokusnem nasazeni z5 k nadrzce a spusteni to zaclo dost tect. Nejen kolem nasazeni do nadrzky ale i kolem toho pridaneho plastu, takze jsem to zase demontoval a pohral si s tim a velice detailne ten plast tavenim upravil a vstup do nadrzky oblepil tesnici lepenkou. Pri druhem namontovani to jiz vse funguje OK. Nikde nic netece a cerpadlo slape a strika o 106.
Jsem zvedav na jak dlouho.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2005 14:35 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak jsem dnes vymenil opravene cerpadlo za plne funkcni koupene od skaldala a pri te prilezitosti vyfotil sve dilo na tom opravovanem cerpadle.
Jen prosim omluvte snizenou kvalitu fotografie - preci jen je to porizene mobilem a jeste zmensene v ACDsee :)
Obrázek

pro vsechny kdo by se do toho chteli pustit tak tady si poctete:
http://sklipkani.tachovska.cz/fordfans/cerpadloostrik/cerpadlo.htm

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2005 11:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak se projevuje "odcházející" čerpadlo ostřikovačů? Poslední dobou mám i po doplnění nádobky nějaký malý tlak, dostříkne to tak do třetiny výšky skla.
Že by se se mnou to čerpadlo začínalo loučit? :cry:
Ještě zkontroluju hadice a trysky...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz