fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Alarm http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=6737 |
Stránka 6 z 15 |
Autor: | apromix [ 14 bře 2006 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nadalsom fore: 07/07/05 14:17 Conan www.bluetuning.cz -> kluci vozej MAgicar a montujou, mají s tim hodně zkušeností. Obecně dálkový start funguje tak, že než z auta vystoupíte, tak máte pořád nastartováno. Takže dáte neutrál, zatáhnete ruč. brzdu, vystoupíte a zmáčknete příslušné tl. na dálkáči. To vypne motor a zamkne auto a aktivuje alarm. No a pak až budete chtít nastartovat, tak zmáčknete tlačítko na dálce a auto nastartuje (zamčený). Takhle to zhruba funguje u manuální převodovky. Zdroj: http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?a ... orum_new=0 |
Autor: | Pavel Handlovský [ 14 bře 2006 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasne je to vec nazoru. Ale chudak motor ja by som si nikdy nezahrieval auto na neutral dlhsie ako 1-2 minuty ... na to mam svoje auto az velmi rad. ![]() ![]() |
Autor: | apromix [ 14 bře 2006 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Alebo hned 1. prispevok na http://www.autorevue.cz/Poradna/SubChil ... 69&Main=66 Autor: neregistrovaný - MK [194.213.xxx.xxx] Datum: 14.04 14:55 Titulek: Re: Má někdo autoalarm Magicar 9000A ? Odebírat reakce: Odpovědět Mam jej asi mesic namontovany. Jsem s nim velmi spokojen, jen jeho montaz do zapadnich aut (WW, Skoda, Audi ...) neni jednoducha/levna. Je totiz potreba tahat ze vsech dveri draty, aby alarm poznal presne, ktere dvere jsou/nejsou otevrene/zavrene. Nelze jej zapojit jednoduse na lampicku vnitrniho osvetleni jako jine alarmy. Zvlaste, kdyz je zapojena funkce dalkoveho startu - hlavne z duvodu bezpecneho nastaveni tzv. "rezervacniho rezimu", aby tam majitel nemohl nechat zarazenou rychlost a pak dalkove startovat. V pripade dalkoveho startu je take problem s rozpoznanim uz nastartovaneho motoru (aby vcas odpojil startovani a nedrtil zuby starteru) - alarm poznava nastartovani motoru z elektrickeho sumu. Tato metoda ale nefunguje spolehlive v elektronikou preplacanych autech jako jsou ty zapadni (M9000A je urcen spis pro asijske vozy). Takze je treba pridat modul pro rozpoznani volnobeznych otacek na zaklade signalu z ridici jednotky. Dalsi vec kterou alarm primo nepodporuje je dovirani okenek pri aktivaci a uzamceni --> dalsi krabicka navic. A co me nejvice prekvapilo, kdyz se mi alarm dostal poprve do rukou je to, ze obsahuje vstup pouze pro otresove cidlo (originalni) a nepodporuje napr. ultrazvuk nebo naklonove cidlo. To se take vyresilo dalsim obvodem, spojujicim vsechny tyto cidla na jeden vstup. Negativum je, ze nepoznam, ktere z cidel spustilo poplach, jen poznam zonu, jaka byla narusena (jsou tri - jedna je slaby otres, druha je silny otres, naklon nebo ultrazvuk a treti je naruseni plaste vozidla). Jeste pro dalkovy start je nutny tzv. transponder bypass - dalsi krabicka, ktera "precura" imobilizer v pripade dalkoveho startu. Celkem mi to hodilo i s montazi cca: Alarm M9000A - cca 5000,- Montaz s dalkovym startem (prace + instalacni material) - 4000,- Naklonovy senzor - cca 1800,- Ultrazvukovy senzor - cca 800,- Start modul - cca 850,- Prodluzovac zamykacich impulsu (interface OCT) - cca 590,- Bypass pro imobilizer (Magicar TBP) - 490,- ------------------------------------------------------ ------------- podtrzeno secteno neco pod 14000,- pomerne dost drahe ![]() Puvodne jsem do toho sel s predstavou, ze mi alarm namontuji a hotovo, ale pri montazi mi kazdou chvili oznamili, ze to ci ono neni podporovano a je treba tahle nebo tamhleta krabicka, ktera funkci doplni. Podotykam ze jde o vuz Octavia 1.9 TDI. Ale ted jsem velmi spokojeny s funkcemi, ktere alarm umoznuje. Dalkovy start je fajn, i kdyz jsem ho jeste v plne mire nepouzil (nejsou ani velka vedra ani mraz). Libi se mi dvoucestny pager, ktery potvrzuje veskere prikazy a ma pekny prehledny LCD display. Dobry je take dosah pageru. V praxi asi 700m v ne prilis huste zastavbe (auto je v garazi). Falesne poplachy jsem zatim neregistroval, pouze mam trosicku moc citlive ultrazvukove cidlo, takze pokazde kdyz vypnu (dalkove) motor, ultrazvuk mi veme vzduch setrvacne cirkulujici autem (z vetracku). Ale resim to tak, ze cidlo dalkove vyradim pred vypnutim motoru. |
Autor: | hameluk [ 15 bře 2006 01:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm, velmi zajímavé informace, už teď děkuju ![]() ![]() |
Autor: | Nagant [ 15 bře 2006 01:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, asi to nebude s tou montáží nijak jednoduché. Jinak co se týká zařazeného neutrálu a ruční brzdy - já parkuju na takovém místě, kde by mi auto asi neujelo ani kdybych tam měl neutrál a ruční brzdu nezataženou (zvlášť teď v zimě, kdy parkuju ve vytátém "lavóru"). Ale úplně klidný bych nebyl, radši podkládal kola a z okna merčil, zda se to auto přece jen nerozjelo. Na volnoběh se navíc moje auto ohřívá zatraceně pomalu, je to tak na oškrábání čelního skla po několika minutách poskakování kolem auta. Na jakés takés ohřátí interiéru by to muselo blafat tak 15-20 minut, což je sakra hodně, navíc mému autu na volnoběh dost dlouho tvá, než se objeví olej u vaček, chci sice udělat nějaká opatření kolem toho olejového "hospodářství", ale stejnak budu radši co nejdřív vyjíždět. Spíš bych to viděl na nějakou montáž elektrického topení, hlavně kvůli rychlejšímu odmražování a prohřátí předního skla. |
Autor: | Pavel Handlovský [ 15 bře 2006 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: ... Spíš bych to viděl na nějakou montáž elektrického topení, hlavně kvůli rychlejšímu odmražování a prohřátí předního skla.
Súhlas ![]() |
Autor: | Wizzy [ 15 bře 2006 08:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zrovna včera nebo předevčírem jsem někde v obchodě viděl takovej malej topící fukárek, dalo se to picnout do CL. Co by tomu ale řekla baterka bez nastartovaného motoru, to ani nechci slyšet... ![]() Myslím, že ať to obracíte jak chcete, stejně je nejlepší mít (nevyhřívanou) garáž. |
Autor: | Nagant [ 15 bře 2006 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já měl na mysli s nastartovaným motorem. Abych z toho dřív sundal tu hrbatou sněhovoledovou námrazu, nebo aby se mi nedělaly ledový květy po nutném ostříknutí skla. |
Autor: | PADY [ 15 bře 2006 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
To dálkové startování je výborná věc,hlavně v zimě.Ráno uděláš kafe,dálkou nastartuješ,dopiješ a přijdeš do teplého auta. Nebo na parkovišti,to se lidi taky pěkně lekaj.Jo zasněžený auto a začne vrčet. Měl jsem to na služebním SAABu 9000 ,byl to automat, ale 220 PS. Jak je to ošetřené pro manuál nevím.Můj mechanik říkal,že opravoval přední nárazník na Sceniku,když si majitel omylem zmáčknul DO a měl tam rychlost .Prý to otočilo starterem a tuk do zdi. Auto sice nenastartovalo,ale v pravydelném intervalu to opakovalo startování. Takže byl pěkně poškrábanej. |
Autor: | PADY [ 15 bře 2006 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě dodatek, bylo to před 8 lety. A ten SAAB fakt dobrý letadlo jelo to 260 km/h. Po D1 na to BMV a Audi neměli,odpadli tak ve 240. |
Autor: | hameluk [ 15 bře 2006 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pořád nad nějakým alarmem přemýšlím. Někde jsem četl, že ideální zabezpečení auta by mělo stát asi desetinu ceny vozu (nevím, co je na tom pravda). Také nevím jak vy, ale já si auto nekupuju každý rok a je to na mé poměry (finanční ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2006 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Alarm, relé, etc... |
Úvodem takovej blbej dotaz - jak otestuju, jestli mám v autě alarm nebo ne? Zamykání mám centrální s originál rádiovým DO včetně kufru. Dodnes (resp. do soboty) jsem žil v tom, že nemám ani dvojité zamykání, ani alarm, ale jak jsem tak ležel v sobotu v garáži pod volantem a při práci obhlížel "okolí":...co je tohle?...aha krabička na airbag...a tohle?...je na tom napsánao blablabla alarma blablabla.... Tak jsem z toho jelen. Je to taková modrá krabička vlevo pod volantem, cca mezi pojistkovkou a blatníkem, má tři konektory, ale vedou do ní jen dva svazky (s modrým a zeleným konektorem, ten třetí konektor nejblíže motoru je neosazený. Moje teorie je taková, že je to jednotka, která ovládá centrál (i když jsem se tu dočetl, že ten se ovládá sám čidly na dojezdech v zámcích?) a na rádiové DO a při případném osazení dalších prvků (čidla, siréna...) a zapojení do toho třetího konektoru by to fungovalo i jako alarma, ale rád bych si to nějak ověřil, ale nevím, jak to auto otestovat. Další věc, šťoural jsem se v relátkách v pojistkovce - snažil jsem se o úpravu na denní svícení a odlehčení přepínači na světla. Ještě jsem to nedotáhl do konce, nesehnal jsem modré rozpínací relé, ale pracuju momentálně na jeho "výrobě" z normálního přepínacího relé, nicméně mám v tom už nějaké zkušenosti, takže mohu poradit. Jak jsem se v tm rýpal, probíral jsem tam jednotlivá relé a jejich funkčnost a narazil jsem na relé cyklovače předních stěračů - moje Esco má jen jednostupňový cyklovač, na páčce nemám regulační krouek. Kdybych to chtěl rozšířit na vícestupňový, chtělo by to nové páčky a teď otázka za padesát - bude to chtít i nové relé cyklovače? Podle toho, jak jsem na něj čučel, tak patice je tam sedmiopinová a moje relé má jen čtyři kontakty - takže by se muselo vyměnit asi i to, že jo... |
Autor: | Nagant [ 20 bře 2006 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spousta lidí tu dělala paměťový cyklovač s použitím relé AEZ. Pak nemusíš měnit páčky. Já se k tomu bohužel zatím nedostal, ale musím to udělat. |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2006 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Paměťový cyklovač by byl taky docela fajn, to je dobrý tip. A to stávající relé cyklovače předních stěračů bych využil na zadní stěrač ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 03 kvě 2006 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | Alarm vyřadil el. okno + z.dveře |
Zkoušeli jsme jak funguje alarm. Mladou sem v aute nechal par minut zavřenou a pak se snažila otevřít dveře u spolujezdce, načež se alarm aktivoval. Po deaktivaci alarmu otevřením dveří klíčem u spolujezdce nastal problém.... nefunguje el. okno u spolujezdce + nefunguje el. odemčení zadních dveří u combi. zkoušel sem odpojit baterku a nic, muze byt problem v pojistkach nebo v alarmu, kterej to okno a kufr blokuje? ford esco combi 1,6 Zetec, rv 96, centrál bez DO. |
Autor: | Nagant [ 03 kvě 2006 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná se mělo odmykat / deaktivovat alarm odemčením dveří řidiče. Alespoň mně po odemčení dveří řidiče začalo fungovat elektrické stahování oken, odemykání 5.dveří a bylo možno nastartovat, přestal se spouštět alarm, pokud byl "narušitel" v autě. Ale uznávám, je to divné a nenapadá mne, proč by to tak mělo být. Pozn. Odemknout dveře spolujezdce jsem nemohl, nemám od nich klíč. |
Autor: | Návštěvník [ 04 kvě 2006 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: Možná se mělo odmykat / deaktivovat alarm odemčením dveří řidiče. Alespoň mně po odemčení dveří řidiče začalo fungovat elektrické stahování oken, odemykání 5.dveří a bylo možno nastartovat, přestal se spouštět alarm, pokud byl "narušitel" v autě. Ale uznávám, je to divné a nenapadá mne, proč by to tak mělo být.
Pozn. Odemknout dveře spolujezdce jsem nemohl, nemám od nich klíč. to jsem zkusil.....alarm se pak deaktivoval......projistky pro stahovani okna jsou ok....nejspis to okno a zadni dvere blokuje ten alarm....... kde ho najit nebo jak ho vypojit??....slo by to i odpojenim baterky na delsi dobu?? |
Autor: | Nagant [ 04 kvě 2006 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím, zda má alarm nějaký zálohovací akumulátor či kondenzátor vysoké kapacity, ani jedno se mi moc nezdá a že by pomohlo odpojení tedy moc nevěřím, spíš to bude opravdu nějaká závada v modulu centrálu+DO (nějaké relátko?) nebo jinde v elektrice. Originální alarm+centrál FORD odpojíš třeba vytažením pojistky 35 (té utopené v pojistkovce), pak Ti ovšem mimo centrálu nepůjde ani elektrické otevírání 5. dveří. Elektricky stahovaná okna by ovšem i pak měla fungovat. O alarmu je tu již pár témat v sekci Elektrika, možná i jinde. Mimochodem, mně do přepájení pojistkové skříňky nefungovala funkce dvojitého zamykání. |
Autor: | hameluk [ 06 čer 2006 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejraději bych založil nový topic s nadpisem "Neuvěřitelná smůla" ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 11 čer 2006 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | Nefunkční Alarm |
Mám problém.u Ford Escort 1,4 r.v. 1997 mi nefunguje alarm..Je tam asi originál a jednou jsem auto zamkl a pak se o nej oprel a zaclo na me rvat.Ted se snazim jak chci a ani nepipne.Zkousel jsem i dvojite zamykani a to mi funguje..Kontroloval jsem pojistku č.35 na zabezpečovací systém a ta je v pořádku.Když ji vyndám,nefunguje mi centrál.Mám ho jen na klíč bez DO.Muzete mi prosim nekdo poradit?Diky moc. |
Stránka 6 z 15 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |