fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Imobilizer
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13179
Stránka 7 z 9

Autor:  TomOzzy [ 28 bře 2010 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Zdravím lidičky, to já to mám trochu jinak .. VŠE JDE, jen stále svítí dioda imobilizéru - bez klíčků, nenastartovaný i nastartovaný motor. Pohasne jen při startu ale pak hned stále svítí. Nevíte někdo co to znamená? 1,8TD 12-95' 66kW.

Autor:  TomOzzy [ 28 bře 2010 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Zkoumal jsem to dál.. Tady o této "závadě" (že dioda imo stále svítí) nikdo nepíše. Prošel jsem konektory a pojistky - vytáhl jsem 19. 15A (pojistku radia a interiéru) a dioda zhasla i přesto šlo v poho nastartovat. Tak nevím co teď. Pokouším sehnat ňáký šéma a náhradní hodiny jestli to není jenom jima. Pokud někdo to šéma máte tak mi PLS pošlete přímo list daný sekce - já už z toho mám hlavu v pejru. ozdian.t@seznam.cz Děkuji lidem co se s tímto setkali a poradí mi!!! Jo a je to social verze Escorta bez D.O..

Autor:  anthAn [ 28 bře 2010 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

No jestli to jde normálně nastartovat, tak bych udělal trik se štípačkama :-D

Autor:  TomOzzy [ 28 bře 2010 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Tak takovýhle parády jsem se tu dočetl a děsně mě to pobavilo jak jednoduše to jde udělat. Klíďo to tak udělám ale nechce se mi skončit tak, že na druhý straně republiky mi to nepůjde nastartit. A to já takhle furt jezdím :wink: .

Autor:  anthAn [ 28 bře 2010 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

a nebo jí obal černou el. páskou .. to si bude svítit dál a nebude tě rušit nebo do tý "červený bambule" co je v přístrojovce nastrkej alobal. :-D ... řek bych že už máš imobilizér vyřazenej - to ověříš tak, že klíček(ta plastová část) zabalíš do alobalu a zkusíš nastartovat, jestli chytne, tak imo je vyřazenej.

Autor:  TomOzzy [ 28 bře 2010 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Startování bez ima nejde ... to už vím .. mám start spínač i v motorový části a bez klíčku u zapalování to prostě nejde. Ale našel jsem ještě jednu věc. Nahoře na čerpadle je "jakési červené něco" a do toho vedou tři drátky, které mají silně zpuchřelou izolaci až jí občas nemají. Zítra to předělám a uvidím.
:D 'Sweet as Bro'! :D

Autor:  Walker [ 28 bře 2010 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

jestli myslíš to červené něco na páce plynu, tak to je snímač polohy páky plynu...opravou ničemu neuškodíš ale s ledkou imma to nic neudělá....

Autor:  Mensa [ 29 bře 2010 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Mě imobilizér (mám přívěšek na klíčku) zase spíná dvakrát za sebou. Ale třeba dnes při dešti jednou, ale jestli to má souvislost, to netuším. Snad mě to někde nenechá.

Autor:  TomOzzy [ 29 bře 2010 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizer

Walker píše:
jestli myslíš to červené něco na páce plynu, tak to je snímač polohy páky plynu...opravou ničemu neuškodíš ale s ledkou imma to nic neudělá....


Tak oprava opravdu nic s ledkou neudělala. A ostatní dráty k čerpadlu si troufám říct že jsou v poho. Už nevím co s tím .. zkusím najít jiný hodiny.

Autor:  Aldik [ 05 kvě 2010 15:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak obejit imobilizer u escorta 97 ?

Ahoj kluci,
mám následující otázku/problém...

Koupil jsem Escorta MK7, kterýho se někdo snažil nastartovat (ukrást) ne zrovna originálním klíčem, takže výsledek je:
spínačka šla samozřejmě kukat, nevím jak přímo ta fabka, ale celý to těleso (přímo na ose řízení, která jde od volantu), do kterýho je ta spínačka poskládaná je rozlámaný. Vypadá to jako nalisovaný. Dá se to nějak vyměnit? nebo co s tím teď?

Předevčírem jsem to poskládal (palubovka byla rozebraná) a nevím zatím jestli je jednotka OK (byla odpojená), takže kdyby se měnila i jednotka, jak je to prosím s imobilizérem? co všechno se musí vyměnit aby to imob. pobral? (vím že u Mitsubishi je to komplet - jednotka, jednotka imob., spínačka, klíče).

Děkuju moc za odpovědi .)

Autor:  miki21 [ 05 kvě 2010 17:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak obejit imobilizer u escorta 97 ?

viewtopic.php?f=18&t=28069&start=0&hilit=sp%C3%ADna%C4%8Dka

Autor:  odix [ 08 kvě 2010 16:05 ]
Předmět příspěvku:  Re:

Tick píše:
Mě by taky zajímalo jak odpojit imobilizér.


Ja resil ten sami problem a vyresil to clovek z želechovic. Imobilizer mi jen blikal a nic neslo,odtahl jsem mu tam auto a on za dva dny se ozval ze je to v pohode, opravdu bylo a dal mi i nabidku jestli ho nechci uplne zrusit, ale nechal jsem ho tam. a cena byla 1800 Kč
jeho tel. : 608776692

Autor:  hlubin [ 04 zář 2011 03:10 ]
Předmět příspěvku:  Autoradio - alarm, imobilizer????

Zdravim,
predem rikam ze jsem pres elektriku lama. Jsem na Novym Zelandu a poridil sem si na cestovani Escorta. Radio bylo zakodovany a ja nez abych se podival na forum a nasel si jednoduse kalkulacku tak sem radio vyndal, odpojil, ustipal konektory, pripojil radio co sem koupil na vrakaci a mel velkou radost jak to pekne hraje. Jenze po hodine sem si vsimnul ze po uzamceni auta (mam central) prestalo blikat svetylko pod hodinami a hodiny take nefunguji. Vyzkousel jsem alarm a nefunguje. Dalsi vec je, ze kdyz otocim klickem do polohy pred startem nerozsviti se vyse zminovane svetylko jak byvalo zvykem cca na 3 vteriny. Mam talkovy pocit ze by stim autem odjel kdokoliv kdo ma klicek od fordu. Tak jsem opet pripojil zakodovane radio ale zadna zmena. Radio uz se ani nerozsviti a svetylko take ne. Asi to bude nejspis v pr... :-?

Prosim pomozte a predem dekuji za odpovedi.

Autor:  Ford [ 04 zář 2011 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autoradio - alarm, imobilizer????

vyndej hodiny a přeletuj ten tištěný spoj co je u hodin a kontrolka by měla zase fungovat

Autor:  gabrielb [ 15 říj 2011 14:18 ]
Předmět příspěvku:  poradite mi?

ahoj kluci ztratil sem klice od escorta tak sem menil komplet zamky ctecku a ridici jednotku ale stejne to nebeha kontrolka se rozblika jak silena a tam to konci tak bych se chtel zeptat kde je PATS MODUL abych ho taky vymenil je to z jednoho auta do druheho. v ridici jednotce jeste ten imo neni je zvlast do 5kovi jednotky ho uz davaly ale do 4kove ne tak bych potreboval poradit kde ho najdu jelikoz mam prave 4kovou jednotku motoru

Autor:  Radek124 [ 15 říj 2011 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: poradite mi?

pats je i v 4 jednotce taky sem dělal něco podbného vyměnil jednoty měl sem k ním i čipy ale nerozjelo se to myslím že určující číslo na jednotce je SME XXX ja mam SME 505 a měl sem jednotku SME 405 a ta nejela (rozblikal se im obilizér)

Autor:  gabrielb [ 16 říj 2011 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: poradite mi?

covece ale kdyz sem tam jednotku nemel a otocil sem klice do polohy 2 a pak zas vytahl tak to pipalo signalizece toho ze imo zablokovalo auto.a v servisu mi rekl ze ta 4 kova ma jeste modul ze musimprehodit jeste ten modul aby to fungovalo

Autor:  gabrielb [ 16 říj 2011 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: poradite mi?

no ve fordu mi rikal ze tam je jeste modul ima.i kdyz mam vytahlou jednotku a otocim klicem do druhe polohy tak se to rozblika a kdyz vytahnu klic tak mi to zapipa jako to dela bezne pri chcipnuti auta

Autor:  Radek124 [ 16 říj 2011 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: poradite mi?

aha mě tam teda nic nepípá :D asi mám EEC IV ver.2

Autor:  gabrielb [ 17 říj 2011 01:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: poradite mi?

ta původní co tam byla je SILK (405) a tu novou mam DARK (505) ale obě jsou EEC IV

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/