fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 led 2025 01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 08:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Wizzy to malé relé má na malých nožkách cívku, na velkých nožkách je rozpínací kontakt. V klidu je stále spojen a propojuje okruch zapalování a tlumených světel (se zapnutým zapalováním svítí světla), po zapnutí obrysovek (páčkou u volantu do I. nebo II.) relé přitáhne, kontakt se rozpojí a tím se světla uvedou do normálního režimu (poloha I. nesvítí, poloha II. svítí dálková/tlumená). Máš to kousek zastav se, podíváš se na to a zároveň ti přeprogramuji atmel v PP novou verzí programu.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 08:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
jsmach: To je dobrý nápad, asi si někdy udělám výlet :-) Úvahou jsem došel k podobnému principu, jaký popisuješ, ale asi jsem to netrefil dobře a pálí mi to pojistku, tak to druhé relé tam zatím není.Měl jsem rezervní jen dvě, tak jsem to nemohl mockrát zkoušet a nemám na auto teď moc času, bohužel :-( Koupím ještě pár pojistek a jak najdu chvíli, tak to ještě zkusím zapojit sám, no pokud se to nepovede, tak to bude na tobě, až tě doma přepadnu :-) (čistě teoreticky bych mohl v neděli jet do Brna přes Bruntál... ;-) )

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 21:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Wizzy: koukám, že už ti jsmach poradil. Jinak bych to možná mohl vyzkoušet o víkendu. Já už si před časem funkci nanečisto vyzkoušel, protože obě relé mám v pojistkovce, zelené na startování a modré na klimu, pokud se nepletu.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 čer 2006 07:47 
Napadlo me dat normalni rozpinaci rele ke kontrolce dobijeni a napojit svetla na klickovej proud, tzn. ze by pri nenastartovani byly svetla vyrazeny, ale nevim jak to ovlivni nebo neovlivni dobijeni (sem jenom amtater zacatecnik :lol: ). Poradte. Dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 čer 2006 13:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tak sem na vrakaci v dolnich brezanech u jiloveho koupil modry a zeleny rele a uz svitim automaticky, vyslo me to cele na 50,-

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re
PříspěvekNapsal: 25 čer 2006 13:24 
Offline
Forďák

Registrován: 26 bře 2006 14:46
Příspěvky: 94
Bydliště: Domažlcie
Mám Esco 92, do pozice č. 18 jsem vpáchal zelené relé a tím uspůsobil stahování okýnek po otevřebí řidičovo dveří...
Jenže z bouračky Esco 90 mi zbylo sposty relátek a 1x zelené bylo 5kontaktní přepínací a 1x zelené bylo jen 4kontaktní a jen spínací... když jsem tam dal 4 kontaktní, tak se mi zakouřilo s vypínače dveřní a když 5pinový, tak to makalo....
JEn přemejšlím které dát do té 13ky, aby se mi nezakouřilo z nějakýho drátu co vede do světla....:-( nebo z páčky...
Pak jsem tam dal jedno (nevím které..:-( ) a po zapnutí spínačet světel na II polohu nic nesvítilo, jen po zapnutí zapalování.... ale zas mi nesvítil zadek a to je problém.....
Do pozice 19 a 20 jsem zkoušel modrá i bílá relátka a výsledek byl stejný... Někde jsem čel že se jedná o relátka na zadní mlhovku a tak....

Můžete někdo poradit které bych měl ještě přidat?

PS: Modré relé je rozpínací.....

_________________
RS 2000 2.0i 16V; Modrá metal.; Angel Eyes; 2x H1 Xenon 4400k; po celolaku a drobných opravách.
Mondeo ST220 3.0 V6; stříbrná metal.;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2006 18:15 
Mám ten samej problém jako Tormen, dva dny jsem u toho ležel a nic, vyprdnu se na to. Postavil jsem zpožďovač z předešlých příspěvků a zapojil. Ale mám jinej problém - nevíte někdo kam je připojeno osvětlení palubovky? Ve schématu jsem našel, že to má být šedo-černý drát, ale po přerušení palubovka vesele svítí dál. Potřebuji vědět kam je to zapojený na konektoru u reléové skříně a barvu. Pravděpodobně to bude zespoda. Jinak musím vyndat budíky a podívat se. Dííííík

__________________________________________________________________

Ford Orion 91 1,4i CFI, CVH


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: RE
PříspěvekNapsal: 25 čer 2006 19:02 
Offline
Forďák

Registrován: 26 bře 2006 14:46
Příspěvky: 94
Bydliště: Domažlcie
TAk mám další poznatek. Mám ještě Esco 96 a pojistková skříň je zcela jiná....
Relé 13 dělá to samé jako na mé 92 a tedy po zapalování se rozvítí, ale zadek nejde nijak rozsvítit.... Tak tam jsem nechal tu klemu....
Relé 20 modré bylo prázdné a když jsem ho tam dal, tak se rozsvítí přední tlumené po zapalování i bez vypínače a po vypínači se rozsvítí i zadek, což je ideální.... ale je to po zapalování, ne po startu? Tak nevím, ale zatím to vyhovuje....
A Relé 18 jsem tam nikde neneašel, připomínám, že je pro stahování oken po otevření dveří, ale vzhledem k tomu, že btenhle Esco ma "dojezdy" a stají jen ťuknout na vypínač a okno samo sjede, beru to jako že to nepůjde vyřešit relátkém... ale tímhle Escem jezdí mamka, takže mi to nevadí....

Ale chtěl bych vyřešit to dení svícení u mě.... R20 je taky prázdná pozice, ale po doplňění to nedělá nic?
Navíc po prohlédání skříňek sjem našel cca 3druhy zapojení Zelených relé... 2x 5pinový a 1x 4pinový.....
Tak nevím, asi půjdu za servis FORD, tam by o tomhle vybavení do Severských zemí mohli něco vědět.....

_________________
RS 2000 2.0i 16V; Modrá metal.; Angel Eyes; 2x H1 Xenon 4400k; po celolaku a drobných opravách.
Mondeo ST220 3.0 V6; stříbrná metal.;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 23:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Tak jsem se dnes zásobil relátky, trpělivostí a pláštěnkou, abych vyzkoušel popisovaný návod.

Předem podotýkám, že mám nainstalovanou blikací diodu na způsob, jaký popsal Brezaj kdesi výše v tomto tématu. I když myslím, že to žádný vliv na spínání pomocí relátek nemá, to ať posoudí odborníci-elektro.

1. do pozice 18 jsem zasunul modré relé (půjčeno z vypínání klimy).
Toto relé způsobí rozsvícení Tlumených neboli potkávacích světel při zapnutí klíčku do polohy I. - tedy kdy žhavíme, svítí kontrolky.Nesvítí nic vzadu, ani parkovačky vpředu, nejdou mlhovky...
Při zapnutí klíčku do polohy II. startujeme, potk. světla svítí stále, nezhasínají.

Pakliže přepneme na páčce-tykadlu na parkovačky(nebo dále na potkávací), pak již běží vše jak má, čili i vzadu, mlhovky a tpod.

2. Do pozice 20 jsem vyzkoušel tři relátka dle obrázku a čtvrté (zelené origo ford - půjčené z ABS).
V této pozici fungují relátka 1 a 2 a origo zelené naprosto totožně, čili po zapnutí klíčku do polohy I. se rozsvítí kompletně parkovačky (obrysovky) celého vozu, včetně přístrojové desky. Při startování zůstavají svitit.
relé č. 3 - domnívám se že je spínací, nezpůsobilo naprosto nic, neboli se osvětlení chovalo jakoby tam byla ta klema, neboli standartně, jen ovládat světle páčkou. Při vyndání klemy mi nesvítí nic, jen píská AKIN.

Jestliže osadíme obě pozice, můžeme získat vozidlo s automatickým rozsvícením světel (parkovacích,čili obrysových + potkávacích, čili tlumených).

Za nedostatek považuji to, že světla se rozvěcí už při zapnutí klíčku(nelze je nijak vypnout), čili při žhavení, při startování stále svítí. Na benzínové auto snad, ale na kamínka je to moc žrout ampérů...


6x parkovačka = 30w, 2x50 H4=100w, kontrolky, přístrojovka, hodiny, celkem to tipuju na 160w navíc při startu...

Doufám, že jsem se dopustil minimálně chyb a omylů při popisu, nejsem jaksi v tomto oboru vzdělán... :-D

Takže já tudy nejdu, buď musím mít relé napojené z altíku, kdy se světla rozsvítí, až když začne auto dobíjet, neboli po rozběhu motoru..
anebo mít relé časovací, které rozsvítí světla až po např. 20s.

Anebo nepropadat panice, usednout, startovat, připásat, rozsvítit a jet... :-D

následují fotky relatek


Obrázek

Obrázek

Obrázek


myslím si že 1=přepínací...2= rozpínací....3= spínací.......bez záruky....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2006 07:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přepínací relé na pozici 20 mám už pár měsíců a před srazem jsem dobastlil i rozpínací na osmnáctku. Vše funguje, jak nat popisuje. Baterku mám původní a neregistruju, že by jí to nějak vadilo, ale to ukáže až zima. A hlavně mám letlampu, né kamna. No tato úprava je de facto originál forďácká pro severské země, takže doufejme, že to soudruzi u forda dobře spočítali a neudělali nikde chybu. Předpokládám, že na severu jsou nafťáci mnohem v menším zastoupení, ale i tak tam nějací jsou a úpravu svícení budou mít stejnou. Možná se to bude akorát lišit kapacitou akumulátoru, budou tam montovat nějaký větší, možná to samé bych doporučil pro ty, co plánují stejnou úpravu a mají kamínka.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2006 17:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
já to svícení při startu řeším občas (hlavně v zimě za velkých mrazů, a jinak jen pokud si vzpomenu) tak, že přepnu vypínač světel do polohy I. (obrysovky), tím tlumená světla zhasnou a sítí pouze obrysovky, což při startu není tak významná zátěž.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2006 10:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak jsem si teď hezky naběhl, soused má taky Esco mk7 a líbila se mu moje úprava deního svícení, tak jsem zamachroval "no problem", koupil relátka, vytáhl jeho pojistkovku a zjistil, že je u něj všechno nějak jinak. Teda na první pohled vypadá vše stejně, stejné malůvky a barevné obdélníčky seshora na pojiskovce, ale na pozici 18 neměl propojku, už to mě zarazilo a hlavně na pozici 18 a 20 nebyly protikusy pro relé! Byly tam štěrbinky, ale relé tam volně bloncalo. Takže zase nějaká fordí varianta. Bůhví, jak jsou ty světla vlastně zapojené. Podle vnějších indicií má takovou tu italskou varinatu Esca - červená 1,8 kombi, kožený tříramenný volant, bílé budíky.
Takže mám navíc dvě relé - nechcete někdo?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2006 19:33 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Já bych je bral ozvi se na jirhr@quick.cz.

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2006 23:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Tak jsem se dnes dokopal k tomu, vyrobit a nainstalovat automatické zapínání světel.
Sestavil jsem malý obvod (dva tranzistory, dva rezistory a dvě usměrňovací diody), který se bez problémů vejde na kousek tišťáku o rozměru cca 3x3 cm.
Takto vyrobený obvod je řízen napětím z kontrolky mazání, takže se světla zapnou až ve chvíli, kdy motor naskočí a kontrolka mazání zhasne.
Nejvíce práce asi dalo najít ty správné vodiče, ke kterým je to třeba připojit.
Až se vrátím z dovolené, zkusím udělat pár fotek s nějakým popisem.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2006 15:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
To Slow D: To by mě zajímalo,dej pak více informací. A přeji hezkou dovolenou.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re
PříspěvekNapsal: 05 črc 2006 10:27 
Offline
Forďák

Registrován: 26 bře 2006 14:46
Příspěvky: 94
Bydliště: Domažlcie
To já mám v hlavě obvod 1x relé a 1x dioda....
Zapojím to na relé vyhřejvání čelního skla, protože to jde až po naběhnutí motoru..... MYslím že v pojistkovce je dokonce rele "behu motoru"......
Dioda je tam kvuli tomu, aby vecer pokud otočím vypínačem do II polohy se tato funkce vypla. Protože při zapnutí dálkových světel nesmí potkávací světla svítit.....
Jen hledám odvahu se rochat v pojistkovce....

_________________
RS 2000 2.0i 16V; Modrá metal.; Angel Eyes; 2x H1 Xenon 4400k; po celolaku a drobných opravách.
Mondeo ST220 3.0 V6; stříbrná metal.;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2006 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
Ahoj vynálezci. játo vyřešil dvěma relé,které jsou napájeny od kontrolky dobíjení(strana od alternátoru),jsou tím pádem spojeny kotakty 85 a86 paralelně..Přívod od kontrolky se připojí např na 85 je zde třeba přidat odpor 50-56 ohmů k vůli předčasnému sepnutí nebo pozdnímu odpojení relátek.Některé relátka spínají už při 3V a je zde možné svícení i při vypnutém motoru.Kontakty 86 se ukostří.Kontakty 30 se propojí a připojí se na stálých 12V.Kontakty 87 se nepropojují a připojí se ke spínači světel na dráty do svazku vedoucí od kontaktů 58 na lukasu(parkovačky a zadek) a na drát od kontaktu 55(přepínač dálková a tlumená)Celé toto stojí asi 70Kč včetně konektorů k relátkům a čtyř nožoných připojek na dráty.Celé provedení se uvede do chodu až po nastartování motoru,takže se hodí i do dieselu,kde při staru probíhá žhavení.Zde je malý náčrt.Omluvte prosim kvalitu provedení.Ještě bych dodal,že u modelů MK VII je v pojistkovce volná pozise R12.Jedna z menších zdířek pro relátko nzslim že pravá je totožná s připojením na alternátor takže je možné přípoj na kontrolku dobíjení zapojit zde.Je ale nutné si to ověřit pomocí voltmetru.zapojit a nastartovat.ve zdířce se po startu oběví 12V.[img]http://mstourac.sweb.cz/Relé.JPG[/img]

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2006 21:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2412
Bydliště: CZurakistan
No teoreticky dobrý řešení, má svá ale... Přímým zapojením dvou cívek relé jsi změnil a to dost podstatně, vlastnosti regulace alternátoru. Ten proud do cívek není totiž z výstupního dobíjeného proudu, ale z referenčního budícího okruhu, čímž vlastně obelháváš elektronickou regulaci, a buďto to dobíjí o něco méně nebo více, než má. Nemluvě o tom že elektronika v regulaci není zrovna stavěná coby napáječ relátek. No a až začnou časem odskakovat uhlíky v altru, změní se tvoje auto v pojízdnou diskotéku, nehledě na to, až ti jak na potvoru rupne řemen v zatáčce... to jen tak na okraj, jinak to nemá chybu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2006 22:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Ovládání světel z altíku, něco jak zmiňuje škodná, mám taky v plánu spáchat - akorát bych určitě relé spínal tranzistorem. Ještě bych přidal úpravu, aby světla nezhasly hned při zastavení motoru, ale až po vypnutí zapalování.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2006 10:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2412
Bydliště: CZurakistan
Je spousta jinejch, lepších nápadů jak to řešit, například hlídáním rozdílu napětí v síti mezi vypnutým stavem a dobíjením, nebo proudový snímač na kabelu od baterky, a jiné, jen ne ten přímý zásah přes žárovku dobíjení, to nesvěčí elektronické regulaci altíku. A škody mohou být pak značné, ko diody altru, ko baterka, ko elektrika v autě... Když je to tak easy, tak proč to žádný výrobce aut takhle nedělá..... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz