Rozdělávat střechu nemusíš, nejdřív si to ověř s tím kusem drátu, ať se do toho nepouštíš zbytečně. Na neodkrytých zadních vratech se kostra hledá blbě, no pokud nebude nějaký holý šroubek dole u těch kontaktů, tak sundej ten plast - je to na ty plastové "šroubky" - a po ním určitě něco najdeš. Kostru uvnitř auta najdeš dobře, zrovna tuším u zadního světla je kostřící bod. No a vem kus drátu a spoj si tyhle kostry, zavři dveře a vyzkoušej mlhovky, vyhřívání a ostatní, jestli vše funguje, jak má. Pokud ano, tak je to jednoznačně ukostřením zadních vrat. Opravit se to dá i různými provizorii, ale nejlepší je opravdu si tam natáhnout nový kostřící drát z vrat do auta tím husím krkem. když otevřeš ty zadní dveře, tak mají ještě nahoře takové plastové špunty. Nejsou moc velké, ale pomůžou tio ten drát protáhnout. Já tudy protahoval drát ke čtvrtému brzdovému světlu v křídle (třetí mám nahoře
) Protahoval jsem to - při pohledu zezadu - v levé části, v pravé mi furt překážel drát od vyhřívání zadního skla, co tamtudy vede. Až si ho přitáhneš nahoru k husímu krku - jsou tam dva, v jednom vede hadička ostřikovače, v druhém dráty, je celkem jedno, který si vybereš, ale lepší bude ten s dráty, ať je to pohromadě - tak asi budeš muset ten husí krk vycvaknout ven ze dveří i z kastle - je to jen zacvaknutá guma, takže tlakem zevnitř to dostaneš ven. Dostaneš se pod střechu a dál to vedeš k nejbližšímu kostřícímu mstu. Na konce drátů naletuješ očka, zašroubuješ a je hotovo. Jak tak na to koukám, možná by bylo lepší postupovat i v opačném směru, z auta do dveří, ale to už je otázka vkusu.