fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 04:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 13:58 
Nevím, jestli jsi problém už vyřešil, ale stejný problém mám na své 1,1i.
Otočím o 2 pozice klíčkem, čerpadlo sepne a pak nechce naskočit - nejspíš slabý proud (v mrazech cca pod -5 a níž, jinak bezproblémů napoprvé). Musím nejdříve chvíli rozsvítit světla (podle teploty - pri -10 svitim cca 30s) a pak auto naskočí.
Jsem spíše autorýpal než opravář, tak zkusím o víkendu rýpnout do rozdělovače (chystám se na to už delší dobu) a pak zkusím proměřit kabely, které mají co dělat se spuštěním motoru. Pokud nic nepomůže, tak se s tím smířím a v zimě budu startovat "opožděně" s použitím světel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 14:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Petře, máš ještě v rozdělovači mechanický přerušovač, nebo máš na tělesu rozdělovače elektronický spínač zapalování s halovým snímačem?
Předpokládám, že asi to druhé, usuzuju z toho, že ti měnili modul zapalování. O tom elektronickém spínači zapalování jsme drobně diskutovali zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4380

Na té vysokonapěťové straně máš mechanický rozdělovač, tedy kabel přivedený doprostřed a palec to dává na jednotlivé válce?
Možná by bylo dobré, pokud je tu někdo znalý v této problematice zapalování, udělat nějakou stručnou rekapitulaci všemožných zapalovacích způsobů ve Fordech a dát to někde do sekce Download.

Myslím, že těch řešení zapalování na Escortu/Fiestě bylo použito spousta (mechanický přerušovač, elektronický přerušovač, komplet bezkontaktní zapalování - jiskra vždy na dva válce současně...).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz