vylefi: je to dobrý v létě...asfalt teče, plivanec uschne dřív než dopadne na zem...a ty se blížíš k autu s vidinou té strašné výhně uvnitř, ani za kliku se ti nechce vzít...tu zmáčkneš čudlík na klíčku, okýnka sjedou a už se větrá a ani jsi na nic nemusel šáhnout. Nebo to samé naopak - v létě jezdíš s průvanem a pak zastavíš a protože nechceš v našich krajích nechávat auto otevřené, tak ztrávíš minutu svého drahocenného času zavíráním okýnek. Takhle jen vylezeš ven, zmáčkneš čudlík a s klidem anglického gentlemana odcházíš.
Jasně, jsou to jen takové capinky, ale asi začínám být rozmazlený a líbí se mi to
maslisko: Já čoveče v tom u Mondeí taky nemám úplně jasno. Podle mě - a i podle jiných pramenů a katalogů - je to tak, že první Mondeo mk1 bylo 94-97 - klasika z úzkými předními světly. Mk2 bylo 97-2000(2001) - typický "kapr" s vyvalenýma očima a oválnou tlamou. De facto jen facelift jedničky. Mk3 2001-2007 - hranáček - hranaté světla vpředu i vzadu, kombíky vzadu světla přes celý d-sloupek. Lehký facelift proběhl v roce 2003, kdy se změnila přední maska (přibyl chromovaný rámeček), zvětšily se zrcátka a v interiéru se změnil středový panel a v motorizaci přibyla 1.8 SCI s přímým vstřikem paliva. Mk4 - 2007+ - dnešní nové Mondeo.
Legrace je v tom, že třeba klubáci na CMC facelift v 2003 označují již jako Mk4 a nové Mondeo jako Mk5 a dokonce jsem viděl, že někdo tvrdil, že má Moindeo 2005 Mk5. Je v tom asi podobný chaos jako u Escortu, kdy typicky angláni (a u nás třeba aci.cz) končí na mk6 - je pak legrace něco hledat na ebayi...
Moje Mondeo je 2001 Mk3...