EwanS50 píše:
tam není žádné topné těleso, pouze topení(chladič vody, skrz který proudí vzduch) a ovládáním tepla reguluješ poměr studeného a teplého vzduchu.
Když stojíš na stopce, tak máš motor ohřátý? (na teploměru na palubce?)
Když stojím na stopce a nebo jinak... motor mám podle budíků zahřátý a zastavim,tak trva asi 5-10s, nez se vzduch ochladí a jde normál studený. (samozřejmě kolečko mám na plno doprava-aby šlo jen teplo). Mno prostě ať je motor teplý sebevíc, jak to netočím aspoň na těch 2000ot. (prostě běžná jízda),tak mrznu a mrznu
.
Jedu si tak na 5kvalt, fouká teplý vzduch, hodím tam neutrál a do 10s tam mam studenou frontu
.
Karel píše:
Pri ohratem motoru to nech na volnobeh "ochladnout",dokud ti nepude stedenej vzduch z pruduchu a pak sahni v motorovem prostoru na hadice co vedou do topeni(do interieru).Musi byt obe stejne teple.Ja bych to videl na pricpany radiator topeni.Pri otackach tam jde vic vody,rychleji a topi a na volnobech to nestaci protlacit,myslim potrebne mnozstvi pro ohrev.Mimochodem, me jde stejne teplej ze vsech pruduchu.
A co s tím dělat? (Jen chci poznámka...jak je na tom radiátoru ta umělohmotná krytka, která se zacvakává přes takové háčky, tak ta malililinko netěsní, mam tam tuším jednu packu ulomenou..prostě vím, že to těsnění tam není ideální, ale zase to není žádný velký fuk
. Ale to bych snad neviděl jako zdroj problému.)
S těma hadicema to tedy zkusím. Jinak, co s tím radiátorem topení? Jak to opravit?:) Jsem fakt laik a takto v autech se nepohybuju. Díky