fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problém s imobilizérem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=2423
Stránka 2 z 3

Autor:  Návštěvník [ 24 led 2006 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

červený kľúč (MASTER) slúži na kódovanie (klonovanie kódu pre immobilizér) obmedzeného počtu náhradných kľúčov. Postup nájdeš tu na stránkach, a myslím ,že je to aj v návode na obsluhu.

Autor:  Ondrej [ 24 led 2006 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

cerveny klic by ale fungovat mel normalne

Autor:  Návštěvník [ 24 led 2006 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ten cerveny proste nefunguje, cervena ledka zbezisle blika, nenacte tedy kod. Bohuzel me nanapadlo to vyzkouset pri koupi vozu. Takze bud mi dali jiny Master nebo nefunguje, tedka ale nevim co je horsi varianta :D , potrebuju udelat alespon jeden novy klic, ten fungujici uz je dost vychozeny.

K tomu radiu jsem nasel nejake programy na zjisteni kodu podle serioveho cisla, budou fungovat i na Ka ?

Jinak takova drobnost, auto jsem kupoval s tim ze ma najeto 67tkm, pravidelny servis jeden majitel atd., tedka uz jsem si skoro jisty ze je to 167tkm, zjistil jsem ze jsou pred nedavnem meneny predni tlumice , nepredpokladam ze by je nekdo menil pri 67tkm.

Autor:  Nagant [ 24 led 2006 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

A ten červený klíč ti do spínačky pasuje? Nestačí mít ten černý klíč, s kterým ti jde nastartovat, jen na kroužku, eventuálně šňůrce z provázku? (kroužek na klíče=závit nakrátko)

Případně ten černý klíč zabudovat třeba někde pod kryt volantu, nebo na něj udělat vhodnou schránku (kam ho budeš dávát před nastartováním a imobilizér to schroupne).

Nebo ti ten master klíč vyrobí ve FORD servisu, není to, myslím, ale nijak levná záležitost (nerad bych kecal, ale 1500 Kč :?: )

Téma o čipu imobilizéru zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=master

Rádio - záleží co máš za typ. Pokud třeba FORD RDS 5000, kód zjištěný podle sériového čísla autorádia by měl zabrat, pokud ho nemáš někde přímo napsaný u příručky k autu.

Autor:  Návštěvník [ 24 led 2006 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za info, ve zminene diskuzi jsem nasel :

Master klic (vetsinou cervenej) je master pouze pro ucel imobilizeru, pomoci ktereho se programuji do imo novy cip klice. Vetsinou vsechny klice z mechanickeho hlediska jsou stejny a pasuji do vsech der (dvere,
spinaci skrinka, kufr, nadrz).

Lze tedy s timto cervenym klicem normalne nastartovat? Me to nejde, jinak do dveri pasuje bez problemu, do spinacky taky, ale nejde uplne hladce vyndat.

Nevim jaky je to typ toho radia, je to original pro Ka z kazetakem, ten nejbeznejsi typ. Kod nemam, manual k autu je v italstine takze si moc nepoctu, ani o tech klicich.

Autor:  Nagant [ 24 led 2006 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nastartovat tím červeným klíčem by asi normálně mělo jít.
Nezkoušel's použít ten červený klíč a izolepou k němu přimotat ten klíč, s kterým ti startovat jde?

Případně ten plast červeného klíče obalit alobalem (abys eliminoval případný nesprávný čip)a pak ten druhý k němu přimotat nebo hledat vhodnou polohu tohoto černého funkčního klíče u spínačky.

Jinak červená barva na klíči nemusí nic znamenat, viz můj případ (imobilizér nemám):
http://www.sweb.cz/nagant/Klice/klice.jpg

Autor:  Návštěvník [ 24 led 2006 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nezkoušel's použít ten červený klíč a izolepou k němu přimotat ten klíč, s kterým ti startovat jde? - Nezkousel, toto ale neresi muj problem mit alespon dva funkcni klice, kdyz se s tim jednim neco stane nebo ho ztratim tak jsem celkem v haji......

Kic je uplne cely cerveny, ne jen logo jako na tvem obrazku.

Autor:  Nagant [ 25 led 2006 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

No, tak to ti asi nezbyde, než navštívit servis FORD a nechat si udělaj jiný master klíč.
(Pokud tedy pomineme nouzové možnosti nainstalovat někam ten klíč s funkčním čipem nastálo nebo ten imobilizér nechat natrvalo nějak odpojit - to už ve fóru taky někdo řešil)

Autor:  Standa [ 25 led 2006 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mastr klíč je celý z červeného plastu a jde s ním normálně startovat. Je stli ten tvůj master funguje ve spínačce (myslím že je vybroušený) tak by měl jít načíst jeho kód jako nový master. Záleží na roku výroby ale pro 96-98 by mělo platit:

jestli chcete uvést nový univerzální klíč MASTER....

1.Vložit nový klíč do zapalování a otočit to NA II pozice. Bezpečnost světlo bliká po patnáct minut.

2. Když bezpečnostní světlo zastaví blikání, vy máte PĚT minut pro spuštění dalšího kroku. Otočit klíček v zapalování na vypnuto a pak zpět do NA II pozici. Bezpečnost světlo bliká pro patnáct i více minut.

3. Když bezpečnostní světlo zastaví blikání, máte 5 minut pro začátek dalšího kroku. Otočit klíček v zapalování z Vypnuto a pak zpět NA II pozici. Bliká po patnáct i více minut.

4. Poté co bezpečnostní světlo zastaví blikání nastala třetí fáze, nový klíč byl naprogramovaný do vozidla a počítač ve voze bude fungovat . To vyměnilo VŠECHNY předchozí elektronické klíče, a funguje jen klíč naprogramovaný do ŘJ vozidla.

Další klíč se pak naprogramuje standardním způsobem podle nového klíče master.

Nemám tuto metodu ověřenou, je to neodborný překlad z angličtiny viz originál:

for Ford keys (1996 -early 1998 Ford, Lincoln, Mercury)
If you want to initiate a new master key....
1. Insert new key into ignition cylinder and turn it to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen minutes.
2. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder OFF and then back to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen more minutes.
3. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder to OFF and then back ON (RUN) position. The dash will flash for fifteen more minutes.
4. After the security light stops flashing the third time, the new key has been programmed into the vehicles computer and will operate the car. It has replaced ALL the previous electronic key codes and is the ONLY key programmed into the vehicles computer.

Autor:  Nagant [ 25 led 2006 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

Takže teoreticky z červeného klíče udělat registrací v autě Master, pak si koupit x klíčů s čipem, nechat vyříznout profil a vzápětí naklonovat čipy?

Obsah těch čipů lze nahrát jednou (něco jako PROM)? Pokud ano, pak jeden z původních klíčů (ten jediný funkční) půjde používat na vše mimo startování (pokud jsou všechny zámky stejné).

Riziko vidím v tom, že se změna master klíče nepovede a nevezme to už ani původní ani nový master klíč, pokud to není nějak dokonale ošetřeno.

Autor:  LeMans [ 10 úno 2006 10:38 ]
Předmět příspěvku:  ŠTĚSTÍ!

Jak si to tady tak pročítám, tak jsem normálně neskutečně rád, že tam nemám originál imobilizér!

Autor:  Honza Čelda Čelechovský [ 14 úno 2006 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s imobilizérem

Pepa z depa píše:
Včera se mi stala docela neprijemna vec. Sednu do auta, otocim klickem a nic, kontrolka imobilizeru stale blika. Po chvili jsem to zkusil znovu a vse OK, normalne jsem dojel domu. Vecer potrebuji znovu odjet a znovu stejny problem, ale tentokrat ani po opakovanych pokusech se to nepovedlo. Zkousel jsem ostatni klice (4), prohlidnul pojistky, odpojil na cca 5 minut baterku a stale nic.
Mam tam jeste jeden imobilizer+alarm+DO, ale ten normalne funguje a hlavne by s tim nemel mit nic spolecneho (odpojuje palivove cerpadlo).
Volal jsem znamemu, ke kteremu to dnes odtahnu a ten rikal, ze muze byt v haji nejaky dratek v krouzku u zapalovani, ktery cte kody z klice.
Stalo se vam nekdy neco podobneho nebo nevite v cem by mohl byt problem a na jakou palku se mohu pripravit?

PS: Za dva mesice s tim mam jet do Chorvatska, kdyby se mi tohle stalo tam, tak me prosim odriznete, abych se na tom strome moc dlohou nehoupal a tazne lano si vemte do povinne vybavy. Takze stesti v nestesti, ze se mi to stalo pred barakem.


Teď se mi v průběhu 14 dnů (byly zrovna mrazy) 3x :o taky stala divná věc. Otočím klíčem v zapalování a ... vůbec nic, naprosté ticho. :cry: Navíc po tomto zhaslo úplně všechno (světýlko na stropě při otevřených dveřích, ani výstražné blikače nešly) - bohužel jsem si nevšiml, co dělala LEDka pod hodinama. Nepomohl ani jinej z mé trojice klíčů.
Vytáhl jsem klíč ze zapalování, otevřel kapotu a čučel, možná jsem sáhl na kontakty u baterky, ale ty jsou utažené v pohodě, 2 roky jsem s nima nic nedělal. Po chvíli začly varovné blikače, které jsem při zkoušení nechal zapnuté, blikat. Otočil jsem klíčem v zapalování, baterka točila jak blázen a auto hravě naskočilo jako vždycky. Jen rádio chtělo znovu kód.

Může být výše popsané chování způsobeno (originálním) imobilizérem ? To jsou tím ovlivněny i třeba varovné blikače ? To se mně nějak nezdá. Ale co to teda mohlo jiného být ? Že by někde něco přimrzlo a proud do startéru by na chvilku úplně vyšťavil baterku ? Na to aby byla baterka špatná mně příjde, že potom točí naprosto v pohodě.

Autor:  dj.DEKL [ 14 úno 2006 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Co zoxidovaný kontakty na baterce? Pořádně je očisti...

Autor:  Standa [ 14 úno 2006 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

To Honza Čelda: Myslím, že to spíš vypadá na téma vedle: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336
, nebo jak píše dj. DEKL.

Autor:  Niraj [ 06 čer 2008 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušel jste někdo tu Standou popisovanou metodu svépomocně nakódovaného nového Master-klíče (takový to ...15 minut bliká, pak vypnou a znouv zapnout ....)? Funguje to?

Autor:  losfrankienos [ 08 čer 2008 00:42 ]
Předmět příspěvku:  s klíčema do rybníku...???

ahoj kluci,
chtěl jsem se jen zeptat na Váš názor:

Muže do vody origo klíček Ford s imobiliserem? (Samozřejmě že bez DO, ten černej s malým kouskem oranž. plastu)

Dík:)

Autor:  nat [ 08 čer 2008 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

vypral si ho v pračce nebo tě někdo šoup do bazénu? :-D

Autor:  losfrankienos [ 08 čer 2008 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

no svým stylem zvládám bez problému obojí:)
Ale rád bych to vedel, at wim zda je to wpohode či ne...?
Navíc tedka léto - koupání - klíčky od svého milačka nedám z ruky...:)
Předtím jsem nemel imob. a nemusel řešit nic!

Autor:  nat [ 08 čer 2008 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

já myslím, že se mu nestane nic. pro jistotu vysušit.

Autor:  Tick [ 09 čer 2008 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Neznáte nějaký servis v Brně nebo okolí(na jih) který dokáže odpojit originál ford immobilizer? Mě se stává že se mi půl hodiny immo nechytá. Nakonec se chytne.
Nepomohlo ani odpojení baterky, ani použití červenýho klíčku.
Dioda immo bliká jak blázen.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/