fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Záhadný kabel u autobaterie - Esco nestartuje.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=24367
Stránka 2 z 4

Autor:  code [ 09 črc 2009 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

miki21: Pak to propajim - jak rikas. Zajimalo by mne ted jak ale poresit tu dirku v te chladici hadici.

Autor:  flegi [ 09 črc 2009 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ten konektor na obrázku č.2 nápadně připomíná konektor k čidlu tlaku oleje! Svítí ti na přístrojovce před startem kontrolka oleje? Ten kabel u baterky by bylo lepší slisovat, bylo by to jistější než pájení, pájka (nesprávně cín, páječce se zase říká pájka,... ale to je jedno, to sem nepatří) ti ve vlhku a dešti zkoroduje a časem by se mohla rozpadnout, u aut se obecně pájení kabelů nedoporučuje.Jednodušší by asi bylo odholit oba konce asi tak o 7 cm dráty smotat a přelepit pořádně izolačkou nebo lépe zaizolovat teplem smrštitelnou bužírkou. Jo a tu HADICI SI SEŽEŇ JINOU, mě na Peškoj 309 taky tekla tak jsem ji jen utěsnil a když jsem táhnul kamaráda na laně tak se zrovna v tom místě rozškubla!

Autor:  Karel1 [ 10 črc 2009 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ten konektor neřeš , mám ho ve svém autě taky nezapojený . Zkoušel jsem hledat nějaké čidlo v rádiusu konektoru , ale nic jsem nenašel . U Forda asi používají stejné kabelové svazky pro benzín i diesel , takže některé konektory zůstanou nezapojené .

Autor:  code [ 10 črc 2009 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Takže hadici mam koupit novou přímo od Forda? A jeste jedna vec, kdyz tu hadici oddelam, predpokladam, ze mne vytece skoro vsechna chladici kapalina, cili bych ji pred tim mel asi vypustit?

Autor:  Standa [ 10 črc 2009 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hadice se dá koupit přímo u Forda, nebo na vrakáči, kdybys narazil na slušnou. Vodu vypustíš dole na chladiči, je tam plastový šroubek, povolit jde třeba i pětikorunou. Když nevíš jak dlouho tam máš chladící kapalinu, tak raději dát novou. Ve Fordu stojí litr něco kolem 100,- Kč a ředí se 1:1 vodou. Celková náplň je cca 7l.

Autor:  code [ 10 črc 2009 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem byl ve Fordu, a hadice stoji 660kc, docela palka za par cm hadice! I kdyz pocitam ze napr.origo dil na bmw by byl jeste drazsi.. Jak rikas,vymenim komplet chladici kapalinu, vubec nevim jak tam muze byt dlouho. Jen mne nastvalo, ze hadicu nemaj skladem,takze budu muset cekat do stredy. S autem bych asi moc jezdit nemel ze?

Autor:  krusty [ 11 črc 2009 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

hadici mam jeslti chces mzueme se nejak domluvit pokud by jsi hctel levneji

Autor:  code [ 17 črc 2009 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vcera vymenil hadici chlazeni a rovnou vymenil i celou chladici napln.

Nastartoval jsem a auto ma hrozne divnej chod motoru - viz video (ke konci je to dobre slyset).
http://www.youtube.com/watch?v=z6SOt79f ... annel_page

Tak jsem se podival na kabely od svicek a jsou cely totalne od oleje - to bude asi spatny znameni.. Cim to muze byt? Kabely se pokusim ocistit lihem, pripadne vice dotahnout svicky.

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2009 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Těsnění pod ventildeklem.... Nepřelils' olej? Kolik ho tam je? Jakou má barvu?

Autor:  code [ 17 črc 2009 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

"Těsnění pod ventildeklem" to myslis to to tesneni co je vlastne uplne nahore z pohledu kdyz se divam na motor? Olej myslim ze jsem neprelil, ale radeji zkontroluju..

Autor:  Standa [ 17 črc 2009 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dokonce je tady i návod jak těsnění vyměnit: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=v%EDko

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2009 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mě by docela zajímala barva toho oleje...když si to dám do souvislosti s tou prdlou hadicí k chladiči, tak mi vychází nepěkné věci.

Autor:  code [ 17 črc 2009 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Standa: Super, takze uz vim, ze potrebuju tesneni vika ventilu :)). Kdyz budou na tom viku usazeniny, muzu je ocistit napr. Tecatenetem nebo lihem?

Autor:  code [ 17 črc 2009 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy: To jakoze by se mne dostala chladici kapalina nejak do oleje?? To snad neee.

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2009 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

No právěže se to stát může. Při vhodném průseru (prdlá hlava, těsnění pod hlavou, etc...) se může voda dostat do oleje, který má potom takovou světlou krémovou barvu, něco jako když rozmícháš máslo s medem. A mazací schopnosti té srajdy nicmoc.

Autor:  code [ 17 črc 2009 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy: No, kdyz jsem se koukal na ten olej co byl na svickach, tak byl spis uplne cernej, takze doufam, ze se tohle nestalo.. Vymenu oleje taky planuju hned potom co pretesnim to viko. Pekne se ten Escort teda zacal srat zase :-/

Autor:  Krtek-NA [ 17 črc 2009 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

ten chod je takovej divnej... jak to táhne? Dal si ty kabely správně? :!:

Autor:  code [ 20 črc 2009 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vyměnil těsnění víka ventilů, zkusil nastartovat a auto ani neskytlo, cerpadlo zavrčí, startér se ale neprotočí. Přitom přes kabely jsem hned nastartoval, pořád si myslím, že by to mohl být imobilizér - prostě když klesne napětí na baterii pod určitou hodnotu nepovolí nastartovat. Co myslíte?

Krtek-NA:Kabely byly zapojeny dobře, to že to mělo takový divný chod bylo asi tím, že kabely od svíček byly od oleje.

Autor:  Mouse [ 20 črc 2009 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

dej si tam jinou baterku, když to nastartuje přes jiné auto tak to je baterka

Autor:  code [ 20 črc 2009 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Neeee, přeci to nemůže být baterkou, když by to bylo špatnou baterkou, tak by se přeci aspoň protočil startér! Navíc baterka není stará ani rok, a kontroloval jsem ji - je OK.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/