fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

100W žárovky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=2638
Stránka 2 z 3

Autor:  Darkxdevil [ 06 lis 2006 01:17 ]
Předmět příspěvku: 

100W mi pekne roztavily konektory na zarovkach. Uz je v aute taky nechci ani videt. Ono to totiz neni zadna pr-el, kdyz ti v noci prestanou svitit zarovky kvuli roztavenym konektorum a nemuzes pak zarovky vymenit. Musel jsem auto odstavit asi 20km o domu, zavolat si taxala a rano pro auto prejet...

Autor:  blackman [ 06 lis 2006 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Darkxdevil píše:
Musel jsem auto odstavit asi 20km o domu, zavolat si taxala a rano pro auto prejet...

Stalo by se jen chytit nejakyho auta :wink:

Autor:  JanRypal [ 06 lis 2006 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Darkxdevil píše:
100W mi pekne roztavily konektory na zarovkach...

a dráty vypadaly jak? jestli ti odešly jen konektory tak byly z nějakého odrbaného plastu. Protože klasický bakelitový konektor by unesl teplo ještě dvojnásobné.
Jinak rozdíl 3,3 A mezi 60 a 100W není zas tak razantní aby nějak poškodil elektriku. Takže vzhůru a s klidem do stovek...

Autor:  Darkxdevil [ 07 lis 2006 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

Je pravda, ze ty konektory byly z nejakeho shit plastu. Draty to prezily.

Autor:  BlueWolf [ 07 lis 2006 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem 100vky na Escu vozil přez rok. Svítil jsem pořád a nikdy žádnej problém...

Autor:  mposchl [ 07 lis 2006 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

moc nerozumim tomu, ze se tam vubec daji dat 100vky a vubec ze se tam davaji...ja tam mam klasiku a sviti mi to vyborne...vubec si nemam na co stezovat...uznavam, proti skodovce predelane na H4ky to asi je vazne komfort, tohle esco ;-) ale jezdim i s oktavii a sviti to srovnatelne ne-li lepe...nevim, proc bych si komplikoval zivot drahyma zarovkama 100W, rozpalenyma kabelama (s tema mam dost zkusenosti ze spaleneho dobijeni v me byvale stovce, kdy sem v -14mrazu menil kabel dobijeni), zkrousenyma parabolama, ktery budou urcite pekelne drahy...a jinyma nesmyslama...daji se koupit o 30procent svetelnejsi H4ky s klasickou watazi a rozdil je fest poznat...stoji vic, pravda...ale neni problem s dratama a ostatnim okolim nachylnym na teplo.

tot nazor muj ;-)

Autor:  JanRypal [ 07 lis 2006 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jo no. O 30% světelnější H4 je čistě reklamní tah. Spočívá to v tom že má cca o 5% víc světla a o 25% víc tepla. Zvýšení svítivosti jde v tomto případě navíc na úkor životnosti. A stojí dvojnásobek toho co ta stovka. Tak nevim jestli je to vůbec výhoda.

Autor:  mposchl [ 08 lis 2006 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

dobre dobre, asi s tim mate vic zkusenosti...nicmene me tak napada, jak si s tim odberem poradi altik, protoze i me se stava, kdyz mam pustenou klimu a zbytek spotrebicu (ani tusim nemusi byt vsechny), tak mi to obcas zablika...nez se napeti vyrovnaji (napr. kdyz sepne vetrak chladice)

Autor:  Nerco [ 15 lis 2006 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Altík si stím poradí, pokud nepřekročíš odběrem jeho celkový výkon. Regulátor napětí zareaguje na pokles napětí, když si něco zapneš navíc a altík poslušně dodá víc energie. To, že ti problikne kontrolka, je ten pokles napětí a pak se to hned vyrovná.

Autor:  mposchl [ 16 lis 2006 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

me spis neblikne kontrolka (jeste aby :shock: ) ale ve tme kdyz svitim, tak treba svetla lehce pohasnou, je to otazka pul vteriny, ale neda se toho nevsimnout...

Autor:  JanRypal [ 17 lis 2006 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je celkem jasné. Když víc zatížíš alternátor tak ho to na chvíli zbrzdí. ŘJ zaznamená pokles otáček motoru a vyšší zatížení a dorovná to. Pak je to v klidu. Pokud bys odběrem překročil výkon alternátoru nejspíš bys to poznal, jelikož by ti to s největší pravděpodobností chcíplo...

Autor:  Malíček [ 28 dub 2007 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sem tam dal 100W žárovky, když sem jezdil na klasiku, při dálkových to vypadal jako na tlumených,viděl sem prd,Zatím nemám problémy s teplotou konektorů , ani kabelů, zato líp vidím a prošel sem i na STK.

Autor:  PADY [ 30 dub 2007 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Mám je tam asi měsíc a konektory vpohodě. Jen klasika, přepínač u volantu je vlažný.Takže to bude chtít domontovat spínací relé.

Autor:  spepas [ 12 kvě 2007 10:51 ]
Předmět příspěvku:  100 W žárovky

nedovedu si představit 100w ve svém escu. při celodenním svícení. Já mám akorád nějaký lepší (spíš drachší) a najednou mi přestaly světla svítit. Zjistil jsem totálně vypálene relátko na podkávačkách.

Autor:  Samson [ 19 kvě 2007 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem dneska nainstaloval 100W žárovky s efektem xenonu a bílé LED žárovky do parkovaček a jsem zvědavý co to bude dělat. Doufám, že se nic nestane.

Autor:  Malíček [ 27 črc 2007 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

Omlouvám se,dlouho sem nebyl, trochu problémů, ale žárovky svítí pořád a prošly i na TK. Přeju všem krásnou dovolenou s vašimi miláčky.

Autor:  Fíkus [ 12 srp 2007 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jak je to s tema paticema H4, 5..... Chci si koupit modry dobre svitivy zarovky a vubec se v tomhle nevyznam....

Autor:  Samson [ 12 srp 2007 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar, dneska jsem odinstaloval 100W žárovky a už je tam nikdy nechci ani vidět. Jedna patice trochu rozteklá, ale druhá v poho, raději jsem je sundal, nechci riskovat nějakou poruchu.

Autor:  Krtek-NA [ 12 srp 2007 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mě tyhlety 100 watový zázraky na sieře vyčudili paraboly, po čese se ten chrom začne loupat :shock:

Autor:  Pedros [ 17 srp 2007 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Pravdu díš, uplně stejně - na sieře paraboly za rok černé jak bota, spečené relátko, kabely s ohořelou izolací a patice na prach. Jak se tam pak daly klasiky 60/55 tak to bylo jak jet na parkovačky. Ze 100vek už jsem vyléčen.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/