fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 18:08 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2006 14:32
Příspěvky: 25
Bydliště: Znojmo
Pri nabijeni neni potreba nic odpojovat. Pri nabijeni bez odpojeni by nemelo byt nic zaplyho a alternator ani servo od centralu nabijeni bez odpojeni nemuze poskodit... (servomotorek u centralu si spalil tvuj "kamarad" rozhodne jinak (napr nedovreny dvere a zamcel atd....)). Toto neplati u rychlonabijecek a pokud mate regulovatelnou nabijecku tak nepoustet do obvodu vic jak 16V. Ale tu tady bude mit malokdo z duvodu vysoke porizovaci ceny, (pokud si ji nezbastlil sam). :lol:

_________________
Ford Escort 1.8i 16V tuning - Prodám z něj veškeré díly... Tel.: 607 244 670

Nyní: Ford Focus 1.6i, 2001, 5dv., leštěnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 19:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Mě to připadá, že při výměně kola, odlehčím auto zvedákem, odmontuji nápravu, odnesu ji do dílny, tam odmontuji kolo, namontuji druhé- nové na nápravu ,vezmu nápravu a namontuji na auto. Tak dost!!! Baterka se nabíjí přímo v autě, jen se kontroluje elektrolit. Baterka se vyndává v případě výměny nové baterie, elektrolitu/ v dnešní době se to nedělá/ a hlavně v zimnim období , kdy se dává do tepla, pro snažší nabití, nebo když auto na delší dobu stojí v mraze. V tomto případě se dává náhradní zdroj pro zachování hodnot ŘJ a jiných ptákovin. Jak byste pak řešili startování přez startovací kabely? Taky odpojily baterku?

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 20:10 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2006 14:32
Příspěvky: 25
Bydliště: Znojmo
balu píše:
Jak byste pak řešili startování přez startovací kabely? Taky odpojily baterku?
ucvakli by si kabel k alternatoru k servo-motorkum na radio by si dali devitivoltovku a proste vsechny konektory by poodpojovali a nechali by tam jenom starter :lol: :lol:

_________________
Ford Escort 1.8i 16V tuning - Prodám z něj veškeré díly... Tel.: 607 244 670

Nyní: Ford Focus 1.6i, 2001, 5dv., leštěnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 20:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
Baterku odpojuju a vyndávám jen když ji potřebuju vyměnit za novou. Nabíječku mám automatickou s udržováním napětí na asi 14,5V. Baterku nabíjím tak 1-2x ročně, vyměňuju za 5-7let, takže vlastně nevím o co jde :lol: :lol: :lol:

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 21:59 
Offline
Nováček

Registrován: 18 srp 2006 06:22
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
startovaci kabely mas vzdycky max. to napeti z toho druhyho auta, u nabijeni kdyz je to spatne vyfiltrovany (ten usmernovac stridavy na stejnosmerny) a uhlazeny, tak tam mas spicky z tech sinusoid toho stridavyho proudu a ty muzou delat neplechu tem vecem co jsou napichly na elektriku, tak tomu rozumim. kdyz bys mel osciloskop tak si dej nabijecku na osciloskop a uvidiz jak ti to tam vypada to napeti ktere nabiji, ta vlnky (sinusovky)

_________________
michalmajkl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2007 22:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
michalmajkl píše:
startovaci kabely mas vzdycky max. to napeti z toho druhyho auta, u nabijeni kdyz je to spatne vyfiltrovany (ten usmernovac stridavy na stejnosmerny) a uhlazeny, tak tam mas spicky z tech sinusoid toho stridavyho proudu a ty muzou delat neplechu tem vecem co jsou napichly na elektriku, tak tomu rozumim. kdyz bys mel osciloskop tak si dej nabijecku na osciloskop a uvidiz jak ti to tam vypada to napeti ktere nabiji, ta vlnky (sinusovky)

Mno, altík v autě taky vyrábí střídavý napětí, který se pak usměrňuje a nevyhlazuje. A sama baterka se chová víceméně jako filtr. Tak to neřeš! :wink:

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Já nabíjím v autě, protože je to docela porod to vytáhnout z auta. Mám doma mont co dělali chlapi v práci. Je to ze svařovacího trafa a když je opravdu nejhůř tak přes tu nabíječku v pohodě startuju. Jinak s autem nikdy nic. Asi jednou do roka nabíjím mimo auto a potom dle potřeby. V novým škopku mi předchozí majitel zanechal baterku Motorcraft - takže bez starostí :twisted: :twisted:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 10:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 13:42
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha
Standa píše:
Já dobíjím také s vytaženým akumulátorem. Když jsem oživoval PP tak jsem si pořídil malý akumulátor:
http://www.shopgsm.cz/eshop/good.php?goodId=2096
Obrázek

Když jsem naposledy dobíjel, tak jsem tento AKU zapjil přes zásuvku zapalovače a nemusel jsem pak řešit kód rádia, nastavení hodin a rozhádaný volnoběh. Uvažuji o tom že ho někde do okruhu zapojím natrvalo přes konektor jako záložní zdroj.


To je dobry napad - muzes prosim te popsat, jak to mas zapojeny? Konektor do zapalovace si nekde sezenu, ale ktery je v zapalovaci + a ktery -? Mas v tom zapojeni nejake dalsi soucastky nebo jen natvrdo pres zapalovac napojis tu zalozni baterku? Diky za info (popr. nekdo jiny, kdo tenhle zpusob taky pouziva).

Mam auto 2,5 roku a jeste jsem nedobijel (nemusel), ale radsi uz se pripravuju, kdyby to najednou bylo potreba :-)

_________________
Ford Escort Combi GHIA, 1.6 Zetec 16V, 66kW (1997) - klima, el. okna i zrcátka, výškově stavitelný volant i sedadlo řidiče, 2x Airbag, ABS - kola zatím "plech" R14, gumy: letní 175/65 Pirelli P3000 Energy, zimní 175/65 Yokohama F601


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 11:25 
Offline
Nováček

Registrován: 18 srp 2006 06:22
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Motorcraft je vážně držák, vyndaval jsem ji teď z auta a měl datum výroby 1997

_________________
michalmajkl


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz