fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zapojení automatického rosvícení tlum. světel
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=7322
Stránka 2 z 2

Autor:  Walker [ 09 říj 2006 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ten integráč je NE 555?

Autor:  jarin [ 10 říj 2006 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Žádný obvod 555, ale procesor PIC12F675. Ještě jedna oprava. Z mých předchozích příspěvků mohlo vyplynout, že PIC je firma. Není tomu tak a je to jen označení procesoru - upozornil mne na to jeden pozorný čtenář :) Sorry, nejsem žádný elektro-profík.

Zde je slibované schéma:

Obrázek

A prográmek v HEXa kódu.

http://www.envinet.borec.cz/12F675_ARS.hex

Pokud se někomu nezdá hodnota 0,4V, tak to může kámoš upravit. Tímto mu děkuji za toto schéma.

Autor:  škodná [ 10 říj 2006 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Moc pěkná práce.Na výrobu by to neměl být velký problém.Na programování už je,aspoň v mém připadku těžší.Jinak nikde jsem nenašel zmínku o nevhodnosti pro diesely.Jak jsem jiš napsal někdy dřív,tak mám s tím dost dobrý zkušenosti a konkrétně v dieselech to chodí úpně bez problémů (Oktavia 1,9Tdi,Fokus 1,9Tdi,a taky naši ropáci Escort 1,8D i Td od r.v.93-99).Asi bych nic neřešil a jednoduše bych to namontoval.Já jsem to dnes znovu testoval a po dokončení žhavení(asi 10sec) se nic nestalo a až po tom co jsem nastartoval tak se světla rožly.

Autor:  škodná [ 10 říj 2006 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Omlouvám se! Su slepej jak patron.Na stránce Zetronu v podrobnostech o výrobku je skutečně napsáno o těch dieselech staršího data.Já si ale myslím,že je to spíš kvůli ušetření baterie,která při startování vydá více energie než je zdrávo,a při okamžitém rožnutí světel po vyčerpávajícím startu není dostatečně dobíjena a při krátkých trasách se spíš vybíjí než dobíjí,protože světla zežerou co se dá,navíc když tam někdo máme 100W/110W H4

Autor:  Karel [ 11 říj 2006 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Prave za mrazu je ti dobrej kazdej Amp. co leze z baterky.Proto se toci az po zhasnuti kontrolky zhaveni.Zhavice dost berou a svetla + - taky.

Autor:  pupik [ 16 led 2008 09:47 ]
Předmět příspěvku:  SMart- automatické svícení až po nastartování

Tak jsem o víkendu zapojil konečně ten Smart ze Zetronu Třebíč, za radu moc děkuji J@vovi, funguje to perfektně. Takových krabiček je na trhu spousta, ale děkuji hlavně za typ, který se zapojí takto jednoduše a nemusí se vůbec rozebírat palubka. Bez přídavné diody to ale nejde po mechanickém rozsvícení spínačem chcípnout. Říkal jsem ten problém výrobci v Třebíči a ten tvrdil, že už ho dávno vyřešili. Nicméně není tomu tak. Ale jedna dioda 6A a je to úplně bez chyby. Navíc je to docela dobrá kontrola dobíjení alternátoru.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/