Patice se liší dle typu žarovky H4, H7 a H1 každá z nich má jednak jinou patici tak i jinak dělané sklo a vlakno. zaklad je si pamatovat, že H4 je dvouvlaknová a používá se do světel kde jsou sružené dalkové a potkávačky, pokud máš dve paraboly zvlášt potkavačky a dálkové, bývají tam H7, ale pozor někdy i H1 a ty se většinou dávají do mlhovek.
Jinak popis žarovek vypada skvěle, je to podobné jako u Tungsram MEGALIGHT, tam to bylo popsané velmi podobně, jen ta cena byla nižší, já je měl na Escortu Tungsram MEGALIGHT a vydrželi mi cca dva roky a za tu cenu byli super, jen se mi hůř sháněli v kameném obchodu. Už jsem zvažoval koupit Osram ( ted jsem jěště neměnil protože to jsou 4ks + mlhovky a jsou přednější věci na auto
) jen jsem i mimo toto forum slyšel, že jsou cca do roka, proto bych zkusil asi Philips-ky.
Co jsem měl možnost posoudit - žluté světlo je dobré do husté mlhy a na sníh, jinak mi přijšo že zaniká a zejména pod pouličním osvětlení, kde mi podobně vyznělo i světlo do modra, ale pak kde nebyly lampy byly modré super - jsou takové jemnější.
Ty Tungsramy jsem prostě v tunelu neviděl na zemi, že bych svítil, ale když jsem jel s normálníma tak to světlo do žluta tam bylo vidět (obyčejné žarovky). zase když sem s nima jel na okreskách a zejména lesem, kolikrát jsem si zapoměl přepnout na dálkové, protože byl dostatek světla.