fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2009 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2008 22:30
Příspěvky: 224
Bydliště: Česká Třebová
jen poznámka " RS rv1991 MK6 "-r.91 je mk5....ale to je fuk,jinak pokud budeš mít kably v pořádku,tak koukni na uhlíky...

_________________
Škoda Felicia pick-up 1.9D
Escort RS2000 (4x4-R.I.P.)-předohrab,r.93 http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10152
http://www.hondacrx.yc.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2009 23:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Pokud by byly v čoudu uhlíky, tak by neměla vůbec svítit kontrolka (ani při vyplym motoru)

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2009 23:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
tak vyřešeno oprava mě stála dost velkej balík na můj vkus 4500 ale mam jinej altec nu, jinak k lubouš: ten kryt sem tam měl taky a šel mi vyndat altík kolem chladiče když sem ho odklonil a ten plastovej kryt ze zadu mi drželi 3 matičky na klíč č.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2009 23:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
jinak s tim rs mk 6 sem se spletl zmátly mě ty světla v zadu po shlédnutí té prasácky udělaný elektriky sem vydedukoval že sou nový vrata v zadu a právě s těmihle světli teď to musim vše předělat páč mi mnoho věcí nejde Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 22:38 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
nejspis to same co sem mel ja - zkratovane draty altiku - zkontroluj kabely, jestli neni ten tenky cerny - budici - a tlusty cerveny - silovy - zkratovany. Taky to muze byt problem primo v altiku.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2009 08:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Nějaký tip jak altík rozebrat? Nedaří se mi povolit tu hřídelovou matku...vždy jsem si to zapřel o větrák, ale u tohoto se protáčí :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: alternator +bateria
PříspěvekNapsal: 03 srp 2009 18:48 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2008 09:04
Příspěvky: 11
Zdravim vsetkych mechanikov od fordu.Mam prvy vazny problem.Vcera som prichadzal z dovolenky z ostrova Hvar samozrejme s mojim tatosom.Pri priblizovani k SR mi zacalo svietit ABS,airbag a rucicka otackomera klesla na nulu,klima prestavala chladit.Hned som pochopil ze je daco s bateriou alebo s dobijanim kedze sa aj okna otvarali ako hnile.Povypinal som vsetko a zase bolo vsetko ok.Par km pred domom som zapal klimu alebo len kurenie a vsetko bolo zase v haji.Dnes rano som to ani nenatocil.Nechal som dobit baterku,nakoplo na brnk a hybaj do servisu kde mi pred rokom robili komplet GO alternatora.Premerali na baterii a zkonstatovali ze dobija,ale pri vacsom odbere spotrebicov nefunguje tak ako ma.Chybu mam vraj hladat v baterii alebo v kabloch.Kable a oka su OK.Bateria ma 5 rokov.Dobijanie 13,15V na volnobehu.V otackach 13,50V.Po zapnuti spotrebicov ide az pod 12V.m
Moze to byt fakt baterka?Dik a Sory za litanie

_________________
Začal som so škodou 105L,120LS prerobena na päť rychlostnú,favorit 136LS prerobeny na LPG.Teraz FORD ESCORT 1.8TD kombi/66kw-r98,klima- spokojnost nadovšetko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2009 19:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Daj si to ešte odmerať priamo na výstupe z alternátora. Ak namerajú to isté, alternátor je kaput. 13,8 - 14,2 je optimum, pri záťaži potrebuješ aspoň 14V.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alternator +bateria
PříspěvekNapsal: 04 srp 2009 07:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2008 09:04
Příspěvky: 11
dodatok:Po 14 hod statia cez noc chytilo auto na brnk.Zistil som ze po zapati mnozstva spotrebicov je napatie na baterke pod 12V pocas chodu motora.Akonahle vypnem vsetko napatie pomaly rastie po desatinach az sa ustali na hranici 13,5.Trva to aj 10min.Zatial nemam cas na servis.Dam vediet ako som dopadol.Zatial dik

_________________
Začal som so škodou 105L,120LS prerobena na päť rychlostnú,favorit 136LS prerobeny na LPG.Teraz FORD ESCORT 1.8TD kombi/66kw-r98,klima- spokojnost nadovšetko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2009 08:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Při rozsvícených dálkovkách a nastartovaném motoru by ti napětí nemělo klesnout pod 13,5V...
Souhlasím s Motem, naměř na altíku a jestli tam bude víc, jdi po kabelech, v opačném případě je po altíku...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alternator +bateria
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 16:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2008 09:04
Příspěvky: 11
ZAVADA ODSTRANENA.
Rano som bol na zatazi baterii a povedali ze sa tvari ako dobra.Odtial som siel znovu premerat altik a majstri boli v rozpakoch,ked davalo aj 14V pri zatazi.Poslali ma na premeranie zataze baterie s digit.pristrojom.Test:40% startovaci vykon bateriu treba vraj vymenit.Tak som kupil BOSCHku 63Ah za 2590sk.Na druhy den znova v servise a testy este horsie ako so starou bateriou.Nasral som sa,vymontoval ho a zaniesol.O par hodin volali ze sa ho neoplati opravovat a zohnali mi novy za 100€(<3000sk).Uz jazdim v pohode.Ale do kedy?

_________________
Začal som so škodou 105L,120LS prerobena na päť rychlostnú,favorit 136LS prerobeny na LPG.Teraz FORD ESCORT 1.8TD kombi/66kw-r98,klima- spokojnost nadovšetko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alternátor z VII do V
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 10:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2009 16:48
Příspěvky: 9
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Ahoj Forďáci, odešel mi alternátor, zatím to vypadá jen na uhlíky, ale čekám jak dopadne revize v servisu. Pokud to dopadne na komplet GO, tak se mi do toho nechce investovat 4000,-(servisak řikal, že komplet GO jsou diody, vinutí, ložiska a uhlíky plus práce)

Takže pro mě je jediný řešení výměna za jiný altík (třeba z vraku). Jde mi o to, jestli by šel použít novější třeba ze sedmičkovýho TDčka. O tomhle opravdu nemám přehled, tak prosím o radu, jestli máte někdo zkušenost s výměnou altíku.

Mám schánět novější nebo musí být přesně na typ? Altík ještě nebyl měněn a ani opravován(značka Motorcraft). Doslech jsem se, že by šla použít i alternativa od BOSCHe.


Dík za všechny příspěvky...

_________________
Ford Escort MK5 92', 1.8D
Úplně nový výfukový systém a zadní tlumiče MONROE SensaTrac.
Pneu zimní:Kleber KrisALP3
letní: Continental a Firestone na dojetí :-)
Kola: 14'' ALU Speedline
Přední repro: Komponentní Magnat Classic 216
Zadní repro: Triaxiální(6x9) Magnat Bull Power 6930
_______________________________________

"Kola dělaj auto..."
_______________________________________


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor z VII do V
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 16:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
poradim jen s tim že alternativa od Bosh by šla já jí na autě mám. ale jakej typ nebo tak to ti neřeknu byla tam a zatím jsem výměnu neřešil.

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor z VII do V
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 18:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2009 02:39
Příspěvky: 124
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Ahoj. Zkus se ozvat Skaldalovi jesltli by něco neměl!608977212 Máš to k němu docela kousek! Mimochodem seš asi nejbližší aktivní forďák! Já bydlím v Lukavici u RK! :-D

_________________
Mondeo MK4 2007 Titanium, 2.0 TDCI 103kW

BYLO:
Renault Thalia 2005, sociální výbava bez posilovače řízení.
Escort MK-VII Combi, 8.7.1996, 1.6 16V 66kW/90 PS Zetec L1H, GHIA, 2x airbag, ABS, centrál, 2x el. okna, DO, klimatizace, modrá metalíza, PP by jsmach
Transit, 31.8.1999, 2.5D 57kW/76PS, 9-ti místný, diamantově bílá
Peugeot 309 XSI, benzín 1.6turbo, rv.:1987, barva: rumělková červeň tmavá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor z VII do V
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 11:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2009 16:48
Příspěvky: 9
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Ahoj, tak jsem trošku bádal a zjistil jsem že od roku 95', kdy už vlastně nastupovala MK VI, tak se začal montovat jinej altík. On má jinak řešený chlazení, jinou řemenici a jiný uložení, takže pro 1.8D(92') musí být přesně ten typ, nelze použít novější. Od BOSCHe stojí novej 4500,- s DPH. Takže to taky není žádná výhra. Uvažuju o celkový výměně motoru, pokud seženu nějakej slušnej...

_________________
Ford Escort MK5 92', 1.8D
Úplně nový výfukový systém a zadní tlumiče MONROE SensaTrac.
Pneu zimní:Kleber KrisALP3
letní: Continental a Firestone na dojetí :-)
Kola: 14'' ALU Speedline
Přední repro: Komponentní Magnat Classic 216
Zadní repro: Triaxiální(6x9) Magnat Bull Power 6930
_______________________________________

"Kola dělaj auto..."
_______________________________________


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 17:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2009 22:47
Příspěvky: 534
Bydliště: Praha
Mám dotaz jestli je shodný alternátor z 1.8 TD 66kW a 1.8 Turbo D 51kW? Díky za odpovědi

_________________
Ford Focus 2.0 16V 96kW, rok výroby 1999, 4x airbag, ABS, ASR, vyhřívané okna, klima, 17 tky kola, Eibach -30/-30mm
Ford Escort 1,6 16V 1995, klimatizace, el. přední okna, ALU 15" Rial, 195/50 Toyo Proxes T1-R, Ulter Sport ovál - PRODÁNO!
Ford Fiesta XR2i 1.8 16V 1992. Taková větší a silnější motokára bez veškeré elektriky, serva a klimy :D Zatím bez zásahu - PRODÁNO!

Ferrari, nebo Ford??? Vždyť je to jedno...obojí začíná na "F" :-D

http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=320


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alternátor
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 19:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2009 22:47
Příspěvky: 534
Bydliště: Praha
Tak jsem ten můj altík málem prodal http://img145.imageshack.us/img145/3730/dscn1645.jpg

ale pak mi frajer napsal, že má svůj altík venku a že tam má jen tři díry na šrouby. Je to možné? Myslel jsem, že na 1.8 diesely je to stejné...

_________________
Ford Focus 2.0 16V 96kW, rok výroby 1999, 4x airbag, ABS, ASR, vyhřívané okna, klima, 17 tky kola, Eibach -30/-30mm
Ford Escort 1,6 16V 1995, klimatizace, el. přední okna, ALU 15" Rial, 195/50 Toyo Proxes T1-R, Ulter Sport ovál - PRODÁNO!
Ford Fiesta XR2i 1.8 16V 1992. Taková větší a silnější motokára bez veškeré elektriky, serva a klimy :D Zatím bez zásahu - PRODÁNO!

Ferrari, nebo Ford??? Vždyť je to jedno...obojí začíná na "F" :-D

http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=320


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alternator +bateria
PříspěvekNapsal: 27 srp 2009 23:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2008 22:17
Příspěvky: 84
Bydliště: Jaklovce
čo ti odišlo???? štarter? alebo čo ? skus regler najprv :/ mne sa tiež j.... elektrika, kupil som repas za 4,5 tisic sk a po 3mesiacoch KO, zohnal som za 500 sk +93sk uhlíky do reglera a beham do dnes :D dobre nie?

_________________
Ford escort 1,6D
mračitka predných svetiel
autoradio LG
repro SAL, odstraňovč hrdze SAL aktívny 250W
chystá sa vymena bubnov z 1.6benzin,chladené kotúče do predu, strešné okno :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: alternátor vs. baterie
PříspěvekNapsal: 12 lis 2009 21:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2007 21:52
Příspěvky: 307
Bydliště: Havlíčkuv Brod
Ahoj mám problém řeším nedostatečný udržení napájení baterie.Jedná se o lehké kolísání při doprovodu subwoferu.
Baterka je 2 roky stará Banner 55Ah alternátor je p repasu cca.6 měsíců kolik dává ampér nevim "asi 70A" jak to vyřešit silněší baterii nebo alternátorem ?
To se dostaneme na otázku jezdím denně cca.6km celkem jen město,jestly se ta baterie silnější dobije. A dělaj silnější altík nebo ne.
Že si mám koupit gelovku slyšet nechci dík.Hledám jinou cestu.Dík moc

_________________
Ford Escort 1997,Zetec L1H,1.6 16V benzín,hatchback,ABS,klima,servo, 2 airbag,DO central,alarm,el.okna,imobilizer,přední mlhovky,15" litáky,sportovní filtr,Pioneer-Alpine,Rozpěrná tyč,Palubní počítač
http://fotoalba.centrum.cz/unewest.php?uid=10141622


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alternátor vs. baterie
PříspěvekNapsal: 13 lis 2009 17:01 
Offline
Forďák

Registrován: 26 črc 2006 17:28
Příspěvky: 79
Bydliště: Vysočina
Při takhle krátkých jízdách pomůže jedině čas od času nabíječka. Anebo si udělat jednou za týden delší výlet.

_________________
Ex Escort 5dv, 1,3, 1992


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz