fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Imobilizer
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13179
Stránka 3 z 9

Autor:  Krtek-NA [ 12 srp 2007 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Ten stop ventil je prekrytej deklem(plechovym,kalenym)aby jsi prave nemoh tam dat odjinut +12V.Me vedou 3 draty do imobil.na cerpadle a mam je ustrihly a dva spojeny a ty jsou primo na ten ventil, co je nad trubkama ke vstrikum.Ale tohle nema spojitost s tocenim starteru!Dioda mi taky blika(jen za chodu motoru),tak jsem ji ustrih.


ano! Demontuj krytování u spínací skříňky a změř jí jestli je OK.

Autor:  midnight_man [ 12 srp 2007 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Dioda mi taky blika(jen za chodu motoru),tak jsem ji ustrih.
:smt043 :smt043 ty vole toto bolo dobre :D

Autor:  Karel [ 12 srp 2007 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Vsechno funguje jak ma,tak proc ji neodstrihnout ne?Tobe by nevadilo blikani do ksichtu?

Autor:  skaldal [ 13 srp 2007 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Ale psal, že mu ani neotočí startér a ten STOP ventil jen zavírá naftu :wink: Tak možná spínačka???
Já teda nevím jak tobě, ale mě to myslím u Escorta takhle funguje, že když vezmu klíč bez immo, tak se rozbliká kontrolka a ani startér netočí. Nebo se pletu?

Autor:  Vogi [ 05 zář 2007 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

Když vezmu klíč bez imobilizeru tak se vůbec nerozsvítí palubka!Takže to nemůže ani startovat.

Autor:  Jimmy [ 05 zář 2007 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Já teda nevím jak tobě, ale mě to myslím u Escorta takhle funguje, že když vezmu klíč bez immo, tak se rozbliká kontrolka a ani startér netočí. Nebo se pletu?


Je to přesně jak píšeš, pokud nenačte kód z immo, tak se rozbliká LEDka a startér se ani nazatočí....

Autor:  Jarda (J) [ 06 zář 2007 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

Možná je třeba klíč znovu nakódovat. Nebo druhá varianta je že klíče nepatří k tomuto autu a proto to ten kód neakceptuje :smt017
Já mám dvojitej imobilizer a když někam přijedu, zastavím motor a pět minut je klíček venku ze skříňky, tak byť mám správné klíče, tak pokud nezmáčknu dálkáč, tak nenastartuju. To jen zavrčí čerpadlo, ale jinak nic.

Autor:  Tick [ 13 zář 2007 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mě by taky zajímalo jak odpojit imobilizér. mám následující problém.
Jednou za čas mi auto přestane startovat. (Esco 1.8TD rok 98)
Rožne se akorát dioda oleje a baterky. Nerožne se žhavení a dioda imobilizéru bloká rychle jak šílená. Motor ani nezatočí.
Asi po 3-4 hodinách to najednou nastartovat jde. Je to docela k naštvání zvlášť když má člověk jet ráno do práce.

Autor:  chasgoj [ 26 říj 2007 14:10 ]
Předmět příspěvku:  Imobilizer

ahoj. mam problem. mam v aute imobilizer, ale ne v klici. je zvlast takovej privesek. no a uz parkrat se mi stalo, ze nesel odblokovat. zkousel jsem ocistit kontakty a nepomohlo. jsem si temer jistej, ze je spatny nejaky dratek protoze kdyz jsem s nima zahybal tak to fungovalo. trosku problem je, ze se ty drati ztraci nekde za asi u pojistkove skrine, ale nejsem si jistej takze netusim kam vedou a pripadne je ani memuzu cele vymenit. moje otazka je ale jestli se da tento imo deaktivovat a pripadne jestli to zvladnu sam nebo to musim dat do fordu. opravdu nerad bych kvuli tomu nekde zustal trcet navic kdyz chci pristi rok jet autem na dovcu. dik za odpovedi

Autor:  Barnie [ 14 lis 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Imobilizer 1,8TD

Zdravim vsetkych,
Mam problem, pred 4 mesiacmi mi strelil ventil a rozbil hlavu, piest atd. Odvtedy stalo nepojazdne, odpojene od baterie. Zohnal som komplet cely motor. Cerpadlo a starter som dal z povodneho motora. Dnes som to poskladal a idem stratovat. NIC ani tuk, cerpadlo nedava naftu a starter netoci. V com je problem, nechapem. Urcite to bude v imobilizeri
Prosim poradte mi. Bud ako ho vybrat z auta uplne, alebo ho nejak spravit. Vdaka

Autor:  misumi [ 15 lis 2007 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

Počítač máš původní,nebo z toho druhého auta.

Autor:  Barnie [ 15 lis 2007 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

No RJ je povodne. Uz je to ok, prisiel chlapik a za pol hodku to spravil, ani neviem co presne to bolo. Nejak sa pohral z kablikami a poistkovkou a dufam ze to uz bude fajn. Ale necakal som nieco take, ze ked tam je komplet povodna elektrika, ze to bude strajkovat. No teraz je to uz jedno :)

Autor:  Barnie [ 16 lis 2007 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Noo, tak predsa to ten chlapik nespravil az tak ako som si myslel :evil: Prave ma totiz dotiahli domov :( Prisiel som k autu a opet to iste, auto nejde nastartovat. potom asi po 5 minutach nastartoval, presiel som asi 300 metrov, vymackol spojku a motor zhasol a uz nenastratoval. No ja uz neviem co s tym...

Autor:  Walker [ 16 lis 2007 01:15 ]
Předmět příspěvku: 

jedna z možných závad je špatný kontakt kostřícího bodu G1 přímo na mínusu u baterky....řj a imobilizer zde mají společné ukostření...pak relé imobilizeru a hlavní relé motoru (power hold relay) v pojistkovce a taky příslušné pojistky pro řj a imobilizér a pak pojistkovka vlastní (přepájení), ale nejdřív bych prohlídnul tu kostru u baterky....

Autor:  Barnie [ 18 lis 2007 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

No takze ten immo sa asi spametal :D Akurat som skontroloval vsetky studene spoje v oblasti motora a takisto relatka v motorovom priestore. Uz ide, tak dufam ze to tak aj ostane. Este mam jeden problem a to ze ten mechanik co mi menil ten motor mi nezapojil ten motorcek ktory ovlada volnobeh a namiesto neho tam dal termostat so systemom, ktory sa pouzival predtym, ked je motor studeny prida otacky a ked sa ohreje tak uberie. No a teraz mi lietaju otacky (volnobeh). Ked sa zohreje ma asi 1000, zapnem klimu klesnu na 800, a proste skacu, skusim tam nahodit ten motorcek a snad to bude ok

Autor:  Karel [ 18 lis 2007 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ten motorek si tam vrat,je to dobra vec.Parada je to v kolone, udrzi ti to volnobeh treba na dvojku bez plynu(nozniho)i do kopce.

Autor:  Mike.M [ 10 pro 2007 13:30 ]
Předmět příspěvku:  asi imobilizer

Dnes jsem prisel k autiku a nemoh sem nastartovat. Blikala diodka pod hodinami. rychle. tak sem zkusil oba klicky a nic. Pomohlo az odpoleni od baterky. No este ze sem nikde nespechal. zitra jedu notne do krakowa rano, doufam ze to bude good. Kdyby odpojeni od bat. nepomohlo, existuje jeste jina moznost jak restartovat nebo uplne obejit imobilizer?

Autor:  jacho6380 [ 17 úno 2008 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Riadiaca jednotka + imobilizer

Chystam sa vymenit RJ lebo mam prestavany automat a chcem tam dat origo manualovu. Potrebujem vediet ako je to s imobilizerom? Bude tam pasovat moj alebo musim dat ten ktory patri k tej RJ s manualu? Alebo sa da ten imobilizer prehodit do mojho kluca? A ako je to s poistkovou skrinkou? Na automate je trochu ina, mam prehodit aj tu nech je vsetko ako ma byt, alebo moze ostat povodna???

Autor:  chasgoj [ 22 úno 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku:  imobilizer

opravdu nikdo nevi? alespon kam vedou ty draty z kontaktu imobilizeru a indikacni led. potrebuju je alespon vymenit.

Autor:  timemaster [ 22 úno 2008 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

bohuzel, tohle si musis najit sam v aute... kouknout jak ten imobilizer funguje - co pri aktivaci rozpoji.. no a to co rozpoji spojit na pevno :) opravdu nevim co tam mas.. ja mam imob v klicku dalsi mam na alarmu,ale to uz zalezi na tom kdo alarm montoval, na co si pripoji imob. Nejcasteji se odpojuje palivovy cerpadlo nebo starter,ale kdovi co tam mas ty.

Stránka 3 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/