fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

cyklovac steracu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=8204
Stránka 3 z 8

Autor:  skaldal [ 01 pro 2006 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Hubert píše:
Já mám na autě ty páčky z ghie ale nemám to relé takže mi to nechodí tudíž scháním to relé,neválí se doma někomu?Nebo kdybych věděl jak vypadá barvu a označení tak bych zkusil zajet na vrakárnu tam má celej kíbl těch relátek z fordú kilo za kus ale musim přesně vědět co hledám.

Vypadá takhle (to velké červené):
Obrázek
a za 200,- + poštovné může být tvoje :wink:

Autor:  Jimmy [ 01 pro 2006 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Já ho beru

Autor:  Jimmy [ 01 pro 2006 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Na 100%

Autor:  skaldal [ 02 pro 2006 08:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď nevím, komu ho mám prodat, nabízel jsem ho Hubertovi, ale první se ozval Jimmy v 7:02h a Hubert v 8:30h. Tak já teď nevím. Huberte, myslíš že bys ho v tom kýbli na vrakáči našel? Hlavně musí mít 5 kontaktů. Ten 1rychlostní cyklovač má jen 4.

Autor:  Jimmy [ 02 pro 2006 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Podobným rozdílem jsem já přišel o celý komlet parohy i relé. Tak kdyžtak počkej do neděle a pokud si od tebe wizzi nevezme ten komplet za těch 800kč tak já ho vezmu a to relé přenechám Hubertovi

Autor:  skaldal [ 02 pro 2006 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

OK, to by bylo nejlepší řešení, ale počítám spíš že si je Wizzy vezme. Kdyžtak na tebe budu myslet až budou další. :wink:

Autor:  Návštěvník [ 02 pro 2006 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře já počkám jak se to vyvine kdyť to nehoří jezdi to i bez toho.

Autor:  Jimmy [ 02 pro 2006 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem potom kdyžtak napiš jestli si je wizzi vzal nebo ne. Pokud ne já bych vzal aspoň to relé a pak počkal na páčky. Jinak jsem našel "asi" nejlevnější cenu těch páček u MJauto a tam je to za 2300kč :shock:

Autor:  skaldal [ 02 pro 2006 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Hubert píše:
Dobře já počkám jak se to vyvine kdyť to nehoří jezdi to i bez toho.
No ty nečekej, spíš se zeptej na tom vrakáči co maj kýbl relátek, protože kdybys ho sehnal tam, tak bys určitě potěšil Jimmyho :wink: Nebo jestli to pro tebe není důležitý, tak řekni a já ho prodám Jimmymu.

Autor:  Wizzy [ 04 pro 2006 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám páčky s cyklovačem na autě, byla to pěkná drbačka, protože jsem jednak kuchal původní a "nové" a z obou dával to nejlepší dohromady - jestli jste to někdo měl někdy otevřené, tak určitě víte, kolik sprostých slov jsem u toho vymyslel - a pak jsem musel tahat ještě jeden drát z páček do pojistkovky, bo němčouři jsou šetřílci a ten jeden drát pro proměnnou délku cyklování tam svině nedali. Ale je to v autě a pěkně to funguje. Jo a jak jsem se někde ptal, jestli jde použít původní relé předního cyklovače na stěrač dozadu - tak nejde. Je zapojené jinak a zadní stěrač potom furt stírá, i když by podle páčky neměl. Nemáte někdo schéma toho oranžového pro zadní stěrač, že bych si to původní červené překopal, prosím?

Autor:  Návštěvník [ 04 pro 2006 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Tak mám páčky s cyklovačem na autě, byla to pěkná drbačka, protože jsem jednak kuchal původní a "nové" a z obou dával to nejlepší dohromady - jestli jste to někdo měl někdy otevřené, tak určitě víte, kolik sprostých slov jsem u toho vymyslel - a pak jsem musel tahat ještě jeden drát z páček do pojistkovky, bo němčouři jsou šetřílci a ten jeden drát pro proměnnou délku cyklování tam svině nedali. Ale je to v autě a pěkně to funguje. Jo a jak jsem se někde ptal, jestli jde použít původní relé předního cyklovače na stěrač dozadu - tak nejde. Je zapojené jinak a zadní stěrač potom furt stírá, i když by podle páčky neměl. Nemáte někdo schéma toho oranžového pro zadní stěrač, že bych si to původní červené překopal, prosím?
a odkud kam si ten drát přesně vedl? možná to budu muset taky takle vyřešit. :idea:

Autor:  skaldal [ 04 pro 2006 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Huberte: Tak co, byl jsi na tom vrakáči se zeptat na to relé? Mám na tebe čekat, nebo ho mám prodat Jimmymu?

Autor:  Wizzy [ 04 pro 2006 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

Hubert: V pravém konektoru do páček mi chyběl jeden drát, ten nejspodnější. Vysledoval jsem si ten svazek, kam vede do pojistkovky - vede do toho druhého dlouhého, co je vpravo a je to ten svazek, co je nejblíž k řidiči. Má deset pinů, vede do něj 10 drátů, ale dva jsou sdružené a jeden je neobsazený. Je v řadě, která je dál od okraje uprostřed. Prostě se tam podívej, to najdeš. Otevřel jsem si to relé, uvnitř je mimo vlastního relé ještě jednoduchý astabilní obvod s jedním tranzistorem a časovaný je RC článkem - a právě R se mění v krocích tím kroužkem na páčce. Neteče tam tím pádem skoro nic, takže jsem použil drát z repra, který jsem měl v šuplíku - měl na konci takovou tu úzkou zástrčku na reprák, napájel jsem ho do páček a tou zástrčkou strčil do chybějícího místa v konektoru na pojistkovce. A funguje to. Místo popisu jsem to mohl nafotit, ale dělal jsem to venku skoro potmě, byla zima a poprchávalo, tak jsem byl rád, že jsem to dodělal jen s jedním pořezaným prstem :-)

Autor:  Návštěvník [ 04 pro 2006 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Huberte: Tak co, byl jsi na tom vrakáči se zeptat na to relé? Mám na tebe čekat, nebo ho mám prodat Jimmymu?
Já ho beru na tom vrakovišti sem nebyl protože je to z ruky a i s tím poštovným od tebe mě to vyjde levněji než tam ject a třeba ani nesehnat.

Autor:  Jimmy [ 06 pro 2006 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

to skaldal:
OK tak ho dej Hubertovi, on už má asopoň ty parohy tak ať mu to funguje komplet. Já si počkám až se tady zase nějaké objeví

Autor:  Vogi [ 06 pro 2006 21:41 ]
Předmět příspěvku:  cyklovac steracu

Dneska jsem tam dal cyklovač s pamětí z favorita AEV 2012.A bez zásahu do elektroinstalace.Chodí to skvěle.Až udělám dokumentaci tak ji sem dám.Čus.

Autor:  škodná [ 07 pro 2006 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kam se připojí drát od přepínače stěračů je zřejmé z fotek.Na obou obrázcích je označen číslem 1.Dvojkou je označené místo pro osazení relé.Je tam zároven i vytažený konektor z celého velkého konektoru.Císlo červeného relátka dle FORDA je 78GG 17C499 BA má 5 vývodů(31-54-31b1-P-31b2).Tak a ted fotky Obrázek Obrázek

Autor:  Wizzy [ 07 pro 2006 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

Možná mám jinou pojistkovku, ale mě chyběl drát o jeden pin níž - na tom vytaženém konektoru ten přesně uprostřed, na fotce ten žlutý.

Autor:  Návštěvník [ 07 pro 2006 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je uplně jiný typ skříně mám tu jednu před sebou relé sou tam jinak rozmístěná a ten konektor co máš vepředu mám po straně,je to z auta z roku 1993,co mám v autě nevím ale zřejmě to samé.

Autor:  Návštěvník [ 09 pro 2006 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem tam dal to relé a chodí to hnet žádný drát sem tam natahovat nemusel.
Chodí to zhruba takto: poloha 1 ciklus 3sek.
poloha 6 ciklus 20 sek.

Stránka 3 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/