fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Imobilizer
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13179
Stránka 4 z 9

Autor:  chasgoj [ 22 úno 2008 15:51 ]
Předmět příspěvku:  imobilizer

no a myslis, ze ten imobilizer je zvlast nebo muze byt primo soucasti ridici jednotky? a je mozne, ze toho odpoji vic najednou? treba starter i to cerpadlo.

Autor:  haromax [ 22 úno 2008 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

no většinou to je krabička s které jdou dráty a ty potřebuješ zjistit co ten imob. blokuje ja mam diesel taky se mi to zblaznilo musel jsem to vyřadit .
mně to blokovalo startér a stop ventil na čerpadle . u benzínu to může být podobné ,ale pokud ti elektrika nic neříká ,tak je lepší zajet za někým kdo ví o co jde ... pro něho to vyřadit nebude těžké

Autor:  chasgoj [ 23 úno 2008 23:06 ]
Předmět příspěvku:  imobilizer

no elektrika mi rika hodne. jsem z oboru. vsem dik moc za rady a pokud budete mit dalsi rady a napady tak pisnete. az bude trosku tepleji tak se do toho vrhnu a udelam fotky a podelim se o sve poznatky.

Autor:  chasgoj [ 18 bře 2008 15:57 ]
Předmět příspěvku:  imobilizer

tak jsem o vikendu zkoumal a zkoumal a neco vyzkoumal. jednotka imobilizeru je ve sloupku u nohou ridice hned u stop ventilu palivoveho cerpadla. to take vypina spolu se starterem. dal nevim protoze zaclo prset tak jsem koukal to co nejdriv vsechno smontovat. uplne nahov** je, ze z te jednotky vedou dva svazky "barevnych" cernych dratu. az se udela trosku pekne tak ten starter a stopventil propijim a uvidime jestli to bude na vyrazeni imobilizeru stacit. a posledni poznatek je, ze tento druh imobilizeru se od roku 1998 uz vubec nemontuje a ve ford servisu na to koukal div mu oci nevypadli z dulku.

Autor:  hornaksoundactive [ 27 kvě 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku:  imobilizer

Jak poznam ze imobilizer funguje jak ma??
V manualu je psano "po zamknuti auta zacne blikat kontrolka" Bohuzel zadna neblika. Odemknu auto,zapnu zapalovani,kontrolka asi na 5 fterin sviti,pak zhasne. Pokud to same udelam "cervenym" klicem,zapnu zapalovani,kontrolka chvilku blika a pak zhasne. Ale po zamknuti auta je mrtva.Jak to ma skutecne byt??

Autor:  Jimmy [ 27 kvě 2008 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Funguje správně. Po zamknutí by blikala jen kdybys měl origo alarm...

Autor:  Bobo [ 28 kvě 2008 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

ja zadny alarm nemam a blika me i po zamknuti porad

Autor:  Standa [ 29 kvě 2008 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

U rv. 96 určitě bez alarmu nebliká.

Autor:  Bobo [ 29 kvě 2008 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam rocnik 99 o alarmu nevim ze bych ho mel, a dioda mi blika porad at mam zamceny auto nebo odemceny, prestane blikat jenom kdyz strcim klicek do zapalovani a otocim do druhe polohy ( odblokuju imobilizer)

Autor:  odix [ 23 črc 2008 16:07 ]
Předmět příspěvku:  jak poznam ze mam imobilizer??

asi pred 4 mesici sem si koupil v bazaru escorta a byla tam psany i ze ma imobilizer... postupem casu sem na aute prisel na par veci co bazar kecal to auto jsem koupil asi o 10,000 levneji ze bylo bez klimatizace ale klimatizace tam byla ...ale ted me zajima jak prijdu na imobilizer?? diky

Autor:  Alven [ 23 črc 2008 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

cervena ploska na horni strane klicku.. ale myslim,ze mkVII mely uz vsechny immo... taky by ti tam mela blikat cervena kontrolka..

Autor:  Mouse [ 23 črc 2008 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

no co si dobře pamatuju tak to tady někde je napsáno a pokud vím tak obalit klíč alobalem a zkusit nastartovat a nad hodinama je červená kontrolka

Autor:  FiKo [ 23 črc 2008 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Mouse píše:
no co si dobře pamatuju tak to tady někde je napsáno a pokud vím tak obalit klíč alobalem a zkusit nastartovat a nad hodinama je červená kontrolka

pod hodinama mezi tlačítky na štelování hodin...

Autor:  Mouse [ 23 črc 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

no tak tak je pod,snad jsem tolik neřek :smt080

Autor:  odix [ 24 črc 2008 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

jj na klicku je cervenej tumplik a mezi hodinama ta cervena kontrolka je taky, akorat co by se melo stat, kdyz ten klic obalim alobalem??

Autor:  Mouse [ 24 črc 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

jo soráč nemělo by se nastartovat a pak hlavně aby ti nezůstal nějakej kousek toho alobalu v zapalování,ale já to ještě nikdy nezkoušel, pouze jsem to tu někde čet

Autor:  odix [ 24 črc 2008 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

no ten alobal mi prijde dost riskantni spis asi susim obycejnou izolepu to by snad mohlo delaty ten samej efekt jak ten alobal

Autor:  Ford [ 24 črc 2008 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

obyčejná izolepa ti ten čip v klíči neodstíní proto se to obalí alobalem aby jsi odstínil ten čip v klíčku potom to nejde nastartovat

Autor:  benny [ 24 črc 2008 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Potože kontrolka pod hodinami jednou jde jak má a podruhé ignoruje vše co píšou v manuálu,obalil jsem klíč s čipem do alobalu a zkoušel startovat.Poloha klíčku jedna OK,poloha dva rozsvícené kontrolky a poloha tři bez pokusu nastartovat. Opětovné pootočení do polohy tři nešlo vůbec - klíč se jakoby zablokoval v poloze dva. :lol:

Autor:  FiKo [ 24 črc 2008 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

jinak ten červený "tumplik" co je na klíčku jde vytáhnout, pak ti vyleze i taková skleněná malinká trubička ve které jsou nějaké součástky(pozor je to celé zalité v tom skle, to znamená že to nejde rozebrat bez poškození) no a když to vytáhneš tak to nenastertuješ, jen to bude točit.
Jinak po vytažení klíče ze spínačky ta dioda pod hodinama začne za pár vteřin blikat, asi tak blik..........blik..........blik........atd.

Stránka 4 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/