fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ABS - schéma zapojení
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13303
Stránka 4 z 4

Autor:  čiko [ 16 bře 2008 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, čistě teoreticky, kdyby bylo vadné jedno či více čidel. Je v tom případě možné aby to občas bylo bez závad? Díky

Autor:  Krtek-NA [ 16 bře 2008 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Je, může to být v kabelu. Proto změř odpory jestli nějaký nevykazuje nekonečnej. Mají mít okolo 1 kiloohmu.

Autor:  čiko [ 17 bře 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

OK, zítra to zkusím přeměřit a napíšu jak jsem dopadl. Zatím díky za rady

Autor:  čiko [ 30 bře 2008 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím, tak jsem to proměřil a všechny čtyři čidla mají cca 1kohm. Liší se to jen v desítkách ohmů. Všechny konektory jsou čisté a preventivně jsem je prostříkal. No... co dál ??? díky

Autor:  Krtek-NA [ 02 dub 2008 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

Možnost osciloskopu je??? Já na to přišel až po změření signálů, z těch čidel, kdy se s autem jelo.

Autor:  čiko [ 04 dub 2008 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Osciloskop neseženu ale čistě teoreticky když budu měřit odpor a pomalu začnu točit kolem, tak musím naměřit změny. Nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, po cca 100 km za sucha a tepla to po celé zimě přestalo hlásit chybu a kontrolka zhasla. No a nasledných 20 km za deště a zase svití. Soudím tedy na špatný konektor?
Otázkou je který? Na předních kolech jsou na podbězích a vzadu jeden na obě kola na traverze. Je ještě někde další? díky moc

Autor:  Krtek-NA [ 05 dub 2008 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

To je právě vono, to zjistíš osciloskopem, nebo by se to dalo ručičkovým multimtrem, kterej má citlivej střídavej rozsah. Ale na sto procent to bude v čidlech, jen zjistit kde. Taky se to nechá dělat pokus omyl, koupit na vrakárně jedno dobrý a zaměňovat.

Autor:  čiko [ 07 dub 2008 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě mě napadlo. Nedá se to zjistit diagnostikou? Jde to u eska vůbec?

Autor:  Krtek-NA [ 07 dub 2008 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě, záleží kdo a za kolik, ale jde.
Tím osciloskopem uděláš to samý jen zadarmo... :wink:

Autor:  Walker [ 08 dub 2008 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

Udělat diagnostiku způsobem připojení jakéhosi načítacího zařízení na obd konektor v escu pro systémy ABS nebo airbagy prostě nelze z toho důvodu, že jsou to autonomní systémy se svou vlastní kontrolou a vyhlášením závady pomocí kontrolky...jaksi prostě nejsou dráty, po kterých by to šlo diagnostikovat...esco nemá sběrnicovej systém komunikace mezi jednotlivými řídícími systémy, tak jako to je u novějších vozů....

Autor:  Krtek-NA [ 10 dub 2008 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tam se to nechá přeci vyzjistit pomocí kontrolky nebo se pletu???? A diagnostikovat to musí jít taky...

Autor:  Karel1 [ 11 dub 2008 02:01 ]
Předmět příspěvku: 

Diagnostikovat ABS jde . Konektor pro diagnostiku je umístěn v motorovém prostoru a je napohled stejný jako konektor pro diagnostiku motoru u benzína .

Autor:  Krtek-NA [ 11 dub 2008 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Takovej pětikolik ne? Nebo aspoň u starších nový - to bych kecal, ale diagnostikovat samostatně to jít musí.....chlápek na Komendě v Náchodě dělá :wink:

Autor:  Karel1 [ 11 dub 2008 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ve schématu je nakreslená 3 pinová zásuvka trojúhelníkového tvaru a vedou od ní 3 vodiče :
horní = gnd
spodní levý = připojen na kontrolku ABS
spodní pravý = na pin 23 řídicí jednotky ABS . Chybové kódy jsou 2místné . Akorát nevím jestli se dají vyčíst pomocí ledky jako u diagnostiky motoru .

Autor:  Krtek-NA [ 12 dub 2008 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo tak - vím, že tam něco takovýho je, pokud seženeš někoho kdo to umí tak ti to napíchne a ve Fordu to budou umět 95 procentně.... :wink:

Autor:  stekloun [ 08 čer 2008 20:22 ]
Předmět příspěvku:  ABS-zapojení

Ahoj chlapi, moc moc prosim, nenasel by se tady nějaký elektr. schema zapojeni k levemu prednimu snimaci poctu otacek kol k ABS? Anebo jestli by mi nekdo poradil jak tam ma zapojeny v ty svorkovnici ty kabilky? z jedny strany mi tam jde cernej a bilej a z druhy hnedej a bilej (myslim)... Uz se s tim trapim dost dlouho a ted to hori, ptz musim za chvili na STK. Moc by jste mi pomohli, diky predem :smt010

ANEBO JESTLI SE TOMU CIDLU NIC NESTANE, KDYZ TO SPOJIM SPATNE... nechtel bych ho hned oddelat :cry:

Autor:  stekloun [ 09 čer 2008 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Odpovím si sám

:)

Už to nepotřebuju vědět, ale klidně to sem někdo hoďte. Našel jsem dobrý vrakoviště u Nový Paky (www.dily-ford.cz). Měli tam čidlo i s celým kabelem a svorkovnicí, sám to přede mnou ozkoušel a paráda. Teď už to dát jen do auta a čekat co to udělá 8)

Autor:  stekloun [ 09 čer 2008 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

miki21 píše:
za kolik bylo to čidlo?


chtěl za ten komplet tisícovku :(

Autor:  stekloun [ 12 čer 2008 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Paráda

Hoši paráda... Tak dnes sem se do toho pustil, vymenil sem to cidlo ABS za to co jsem si ted koupil... sice mi to trvalo, tak hodku, abych to mel echt...
No ale hlavne kdyz sem to vse slozil dohromady, vyjel sem od baraku a kontrolka hned zhasla... Parkrat sem vyzkousel poradne zabrzdit a nadhera... jsem rad ze uz mi to konecne funguje :smt109

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/