fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
cyklovac steracu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=8204 |
Stránka 4 z 8 |
Autor: | Wizzy [ 09 pro 2006 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ten konektor máš plně obsazený, nebo ne? |
Autor: | Návštěvník [ 09 pro 2006 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom takovej mensi dotazek? Proc srovnavate elektroinstalaci auta z 92 a z 99 roku? V 95 se toho hodne zmenilo, tak ten rozdil bude nejspis tim ne? |
Autor: | Wizzy [ 09 pro 2006 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, pravda, toho jsem si nevšiml. Díky za postřeh |
Autor: | Návštěvník [ 09 pro 2006 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to sem teda nezkoumal já to tam dělal v deští tak sem tam dal to relé skusil šlo tak sem to zavřel a bylo,takže sem nerozebíral ani sloupek volantu,aspon sem to v tom dešti vyskoušel. Jestli ta změna v roce 95 neznamenala že to ještě víc ošidily. |
Autor: | Lucky2005 [ 28 led 2007 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Intervalový nebo přepínačem? Na Mk7 se dělá do vyšší výbavy cyklovač s otočným kroužkem-přepínačem, ale ve standartu je jen jednorychlostní... (bez kroužku)
No vidíš-já tam mám ten kroužek jak ty říkáš-a ten ať přepínám jak chci,tak jsou ty intervaly stírání úplně k ničemu-je tam cca minuta ,pak půl minuty a ostatní nejdou.. =( |
Autor: | Wizzy [ 28 led 2007 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já v současné době už ten šestirychlostní cyklovač s kroužkem mám taky a co jsem to měl ze zvědavosti rozebrané, tak v relé je de facto - mimo vlastního relé - jen jednouchý multivibrátor, čili astabilní klopný obvod časovaný RC a změna intervalu se právě provádí změnou odporu kroužkem na páčce. Takže máš problém nejspíš v té páčce, v těle tykadel žádné odpory nejsou, je to schované uvnitř páčky. Tu rozebrat je trochu oříšek, sám nevím, jak to uvnitř vypadá, ale buď tam bude akorát problém na kontaktech toho kroužku, nebo budou spálené ty odpory, určitě tam budou jen miniaturní, aby se tam vešly a nicmoc přes ně neteče. |
Autor: | serik01 [ 12 úno 2007 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemoh bys mi opsat nějaky číslo dílu stoho relátka?? |
Autor: | Mouse [ 19 bře 2007 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
nedávno jsem řešil problém se stěrači - přestali fachčit a tak jsem kupoval nové páčky s ciklovačem u autokelly a stály 2665 kč dal do auta a ani nemusel tahat novej kabel relátko tam už bylo a maká super |
Autor: | Jimmy [ 19 bře 2007 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
U mjauto je mají ještě asi o 300kč levnější. |
Autor: | zeriavnik [ 05 kvě 2007 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ford Escort - Intervalový cyklovač stieračov s AEV 2062 http://www.gogohy.szm.sk/ A nieco pre elektrikarov http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstru ... acu-2.html |
Autor: | Riki [ 02 čer 2007 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, tak dnes som nahodil páčky pre cyklovač a 5-kolíkové červené relátko 78GG 17C499 BA a všetko ide ako to šlo s tými starými páčkami a starým relátkom !!! Len cyklovač necykluje ! Čítal som, že treba doplniť nejaký kabel od páčiek do poistkovej skrinky! To prázdne miesto v poistkovej skrinke som aj našiel. Je rovnaké ako to, ktoré tu na fóru popísal Wizzy - "na tom vytaženém konektoru ten přesně uprostřed, na fotce ten žlutý". Chcem sa opýtať, do ktorého konektoru (biely, čierny) na tých páčkach je nutné zapojiť druhý koniec kabelu aby cyklovač cykloval ? ďakujem |
Autor: | Riki [ 16 čer 2007 07:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už to ide! Na tých páčkach som ten kabel zapojil do bieleho kontaktu (pod pravou vodičovou rukou) do voľného kontaktu na kraji (jedenásty). No a druhý koniec som na poistkovke pripojil presne ako píše Wizzi. Od radosti som hneď zmeral intervaly stierania! poloha 1 - 3-4 sekundy; 2 - 6-7 sekúnd; 3 - 9-10 sekúnd; 4 - 12-13 sekúnd; 5 - 16-17 sekúnd; 6 - cca 20-21 sekúnd; prajem všetkým ostatným veľa zdaru pri zveľaďovaní svojho Esca! |
Autor: | jirkaj [ 25 čer 2007 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | 5-kolíkové červené relátko 78GG 17C499 BA |
Mohl by mi někdo prosím vyfotit vnitřek toho 5-kolíkového relátka cyklovače? (obě strany, plošňák i součástky) Dík |
Autor: | Neferti [ 17 črc 2007 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
já měl rozdělanej včera ten klasickej cyklovač a zkoušel jsem k němu připojit potenciometr, ale špatně jsem připojil zkušební zdroj a odpálil tranzistor BC517 a diodu 1N4148. diodu jsem dal stejnou ale traznistor BC547 a necykluje- jen jednou. Má jiný zesilovací initel a jinak reaguje na nabíjení elytu, musím koupit 517tku. poslal by mi někdo prosím foto svého??? nejsem si jistej polaritou elytu.Díky Edit: Už funguje, teď řeším tu regulaci |
Autor: | Blesk [ 22 črc 2007 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtěl bych si namontovat ten paměťovej cyklovač, ale tady po okolí maj jenom AEV 2042, tak nevím jestli je to stejný jako už tady zmiňovaný AEV 2062. V mototechně jsem ho viděl (teda ten 2042) a vývodů má stejně jako 2062. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Jinak je ještě levnější, cca200 kč. Na netu jsem k tomu nic nenašel |
Autor: | Blesk [ 21 srp 2007 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sláva. Paměťový cyklovač stěračů konečně funguje.Sice s AEV 2042, ale po větších ůpravách i to jde. Je to paráda, konečně to stírá opravdu podle mne. |
Autor: | Blesk [ 21 srp 2007 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
A sakra, koukám že trpím samomluvou. Ještě jsem se chtěl zeptat. U zadního stěrače jsem jen vyměnil relátko a taky konečně funguje.Jenže ho mam jen půjčený. Nevíte někdo jestli se dá to relé opravit,teda jestli to má cenu,pokud to vůbec jde. Závada se projevovala tak že si zadní stěrač dělal co chtel a většinou se mu nechtělo vypnout(a mě už přestalo bavit jezdit s pootevřeným kufrem).Díky |
Autor: | Vogi [ 08 zář 2007 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cyklovač s pamětí AEV 2062 OPRAVA AEV 2012!!!! :stačí přeletovat 2 piny aby pasoval do patice pro forda. OPRAVA AEV 2012 !!!!!! |
Stránka 4 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |